Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-15, 15:31
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framtyr
Bechir har varit en nagel i ögat på makten och globalistlakejerna. Senast när han var hemma hoss Aschberg blev han hotad utav hans fru "detta kommer du få ångra". Kalla mig för foliehatt men det är inget annat än mord, dom är rädda nu.

Vila i Frid i Bechir!

"Detta kommer du få stå för" sa hon, om jag inte missminner mig. En viss skillnad, men skit samma.

Du menar alltså på fullt allvar att Aschberg och/eller hans fru tagit till mord för att den här Bechir knackade på deras dörr och var lite jobbig? Det tycker du är rimligt? Jag vill bara försöka förstå hur ni, som på fullt allvar tror på det här, tänker.
Citera
2017-12-15, 15:33
Medlem
chilly_c_canes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Finns alltså fyra teorier i tråden nu om jag fattat saken rätt?

1. Judemaffian förgiftade Bechir för att sätta stopp nu när han var på väg att avslöja juden

2. Självmord pga homoskam

3. Knarket skadade hjärtat

4. Anabola skadade hjärtat

Nej. Dom tre sista är det ju du som har kokat ihop.
Hur dumma tror du vi är egentligen??
Idiot!
Citera
2017-12-15, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CannonDorf
"Detta kommer du få stå för" sa hon, om jag inte missminner mig. En viss skillnad, men skit samma.

Du menar alltså på fullt allvar att Aschberg och/eller hans fru tagit till mord för att den här Bechir knackade på deras dörr och var lite jobbig? Det tycker du är rimligt? Jag vill bara försöka förstå hur ni, som på fullt allvar tror på det här, tänker.

Inte nödvändigtvis därför.
Men som Bechir sa i sin video så har man spenderat en vecka i Stockholm och på något vis kartlagt Aschberg. Om det stämmer så är det nog ett ganska litet fåtal som vet vad för material man satt på.
Man får väl hoppas att materialet släpps ändå.
Citera
2017-12-15, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wheretheslimelive
tanke på hans aggressiva beteende.

Vad har du för belägg att han skulle ha aggressivt beteende?

Källa på det?
Citera
2017-12-15, 15:36
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Nej, jag tänker inte googla på konspirationstrams.

Sluta då försöka dra slutsatser, när du också borde veta med dig att du är efterbliven, på ett enstaka inlägg då din helvetes idiot.

Du är ju sjuk, konspirationstrams, när självaste polisen utrett mordförsöken mot politiker från både högern och vänstern? Menar du att det aldrig ägt rum? Du säger att Bechir saknade inflytande och att han var irrelevant...Så irrelevant att han hade tiotusentals visningar på sina nyuppladdade Youtube-videos, hade tusentals följare på Facebook och andra sociala medier och vågade använda samma metod mot maktfulla personer som gjort likadant mot ett hundratal vanliga svenskar tidigare. Han var inte betydelselös som du vill få det till att se ut. Idag skulle han dessutom komma med ett stort avslöjande. Dessutom verkar han själv vetat om att något skulle hända honom om man läser hans inlägg. Med det sagt säger jag inte till 100 % att det är mord, men jag vill inte utesluta att det är mord. Kan mycket väl vara en olyckshändelse likaså. Men du kanske vet mer än oss andra, du kanske kände till saker om hans fysik vi andra inte vet? Du avfärdar ju allt som konspirationstrams med förklaringen att i Sverige har minsann aldrig någon politiker/opinionsbildare utsatts för något av en meningsmotståndare. Naivt.
Citera
2017-12-15, 15:36
Bannlyst
Jag ha varit vän med Bechir under det senaste året, pratat mycket med honom och hjälpt honom mycket med texter och annat. Jag kan bekräfta att han hittades i sitt hem och "officiellt" ska ha avlidit av en hjärtattack vid 3 tiden i morse ..

Det finns många spekulationer huruvida en hjärtattack är den egentliga orsaken, men jag låter det i nuläget stanna vid spekulationer. VI VET INTE till 100% ännu vad som egentligen hänt.
Citera
2017-12-15, 15:37
Medlem
Om materialet INTE släpps, antigen pga av det inte hittas ("datorn är borta/krypterad"), eller pga påtryckningar, då finns det slutsatser att dra...
Citera
2017-12-15, 15:39
Medlem
Framtyrs avatar
Citat:

Konstigare saker har skett, vet du vem denna människa är? Sedan säger jag inte att det är Robert fru personligen som gjort något Kollade du på Bechirs film om släkten Aschberg? Och deras medverkan till massmord, vilket Robert uppenbarligen är väldigt stolt över.
Citera
2017-12-15, 15:40
Medlem
Är det någon som vet om B R hade några backuper, har en olustig känsla i magen att de här inte är en tillfällighet, tror A med kumpaner tyckte han var för besvärlig.
Citera
2017-12-15, 15:40
Medlem
Hur många personer är inblandade i Megafonerna?
Tänker mest hur sannolikt det är att materialet kommer världen till godo?
Jag efterlyser alltså inte en massa namn eller detaljerade uppgifter, utan en ungefärlig uppskattning hur många man varit.
Bechirs videor filmas ju i regel av någon annan eftersom bilden inte är fixerad och han själv inte håller i kameran, så sannolikt sitter någon mer på råmaterialet.
Citera
2017-12-15, 15:42
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Ja en så ung och tränad person dör bara inte i en hjärtinfarkt sådär.

Absolut inte! Avrättat av MOSSAD kanske?
Citera
2017-12-15, 15:44
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuskadon
Om materialet INTE släpps, antigen pga av det inte hittas ("datorn är borta/krypterad"), eller pga påtryckningar, då finns det slutsatser att dra...

Kan också vara som så att det finns sensuella klipp på hårddisken som familjen inte vill ska komma ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in