Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-15, 15:55
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haschleif
Det kanske gick lite hastigt där. Därför jag satte en parentes. Men oavsett hur du menade med ditt inlägg så är det synnerligen märkligt (men möjligt) att dö samma dag som man som regimkritiker säger sig släppa en 'bomb om en person man besökte häromdagen. Som vi kan anta inte uppskattade besöket. Om man sedan har 1 eller 100000 följare är inte så noga när storyn väl letat sig ut.

Visst, jag kan köpa den idén i sig. Mitt problem med den teorin är att om Rabani nu hade information värd att döda honom för, så höll han den självklart inte för sig själv. Ingen kan vara så korkad att man tror att man blir av med problemet genom att mörda Rabani.
Citera
2017-12-15, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CannonDorf
Ditt bästa svar är alltså osammanhängande svammel? Jag kan inte påstå att jag är förvånad.

Det jag efterfrågade var hur du kan tycka att det låter det minsta rimligt att Aschberg ligger bakom Rabanis död.

Judar är den tightaste gruppen med en liten klick av dem som styr en stor del av världen.
Den klicken är de falska judarna som inte drar sig for något.
Arselbergs familj passar väldigt bra in på den klicken.
Arselet agerade inte ensam om han ens var inblandad.
Citera
2017-12-15, 15:58
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av searon
Jag ha varit vän med Bechir under det senaste året, pratat mycket med honom och hjälpt honom mycket med texter och annat. Jag kan bekräfta att han hittades i sitt hem och "officiellt" ska ha avlidit av en hjärtattack vid 3 tiden i morse ..

Det finns många spekulationer huruvida en hjärtattack är den egentliga orsaken, men jag låter det i nuläget stanna vid spekulationer. VI VET INTE till 100% ännu vad som egentligen hänt.

Varför menar man redan nu att det skulle handla om en hjärtattack och hur kan exakt tidpunkt vara något annat än en ren gissning?
Citera
2017-12-15, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voodoodoll
Låter som överdos av narkotiska medel är dödsorsaken.
Känner inte snubben alls, hörde namnet för första gången i en FB-tråd nyligen.
Den videon som länkades i tråden visade en speedad snubbe, forcerad i tanke, och kunde inte hålla i trådarna.
Han levde väl i en knarkdimma och inmundigade allt han kom över och ville vara en kändis, "journalist", trots avsaknad av meriter.
Lite synd om en sådan människa som kan så totalt gå vilse i verkligheten.
RIP.

Och vad grundar du det påståendet på?
Citera
2017-12-15, 16:00
Avstängd
Citat:
Ditt bästa svar är alltså osammanhängande svammel? Jag kan inte påstå att jag är förvånad.

Det jag efterfrågade var hur du kan tycka att det låter det minsta rimligt att Aschberg ligger bakom Rabanis död.

Familjen Aschberg är självklart huvudmisstänkt om det skulle visa sig vara mord.

Rabani har nyligen besökt Aschberg, gjort vissa avslöjanden och hintat om fler avslöjanden. Lotta Aschberg har i samband med det hotat Rabani.
Citera
2017-12-15, 16:01
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
Judar är den tightaste gruppen med en liten klick av dem som styr en stor del av världen.
Den klicken är de falska judarna som inte drar sig for något.
Arselbergs familj passar väldigt bra in på den klicken.

Problemet är att Judar som Ashberg inte får kritiseras de är fryilysta och har etniska organisationer som jobbar för deras intressen.
Hur ska andra folk inte bli förtryckta när en grupp är fridlyst. Bechir vågade stå upp mot Ashbergs hyckleri och de postas friskt om detta i de stora facebook grupperna.
Citera
2017-12-15, 16:03
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Struntar nu i alla mothugg och foliehatt-benämningar jag kommer få men jag tror helt ärligt att Robert Aschberg mfl har mördat Bechir. Bechir Rabani började för ungefär ett år sedan starta Megafonerna och reportagen där var ingående, skarpa och analyserande till den grad att jag tror inte han "tilläts" hålla på med detta mera. Då Bechir själv var en invandrare och därför omöjlig att förnedra med det klassiska rasist-kortet så tog man honom av daga.

Jag skulle starkt rekommendera att polisen gör husrannsakan hos både Aschberg självt men också Jaques Wallner.

Jag vet att folk skriver att det var en hjärtinfarkt men är helt övertygad om att det inte är så enkelt.
Citera
2017-12-15, 16:03
Medlem
Mextremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManJuice
Kände inte till det där med Ahmed Bouchikhi. Mycket intressant läsning faktiskt.

Ja metoden med en liten grupp som kartlagt innan mördarna flygs in, som samordnas med walkie talkie och tar sitt offer på öppen gata gör att man inte kan låta bli att tänka på Olof Palme som ju var Yassir Arafats förlängda arm in i FN.
Hör naturligtvis inte hit men det som möjligen är relevant är hur insignifikativ figuren Ahmed Bouchikhi var, precis som Bechir, en antisemitisk palestinier som letade judemakt.
Det är naturligtvis extremt osannolikt men som sagt, liknande har skett.
Citera
2017-12-15, 16:04
Medlem
Citat:
Men för helvete är du dum i huvudet eller? Jag hävdar inte att folk inte kan bli mördade. Jag hävdar att Bechir Rabani knappast har blivit mördad av politiska motståndare, och då framförallt sådana med någon form av inflytande eller makt. Han är/var ingen, totalt irrelevant, och absolut inte värd att mörda.

Hade han blivit knivhuggen eller nåt i den stilen så visst hade det kunnat vara nån psyksjuk vänstertomte, men förgiftad så att han fått hjärtfel? Nej du, knappast.

Om han nu inte var någon, hur kommer det sig att både du och jag har sett klipp av denna personen?
Hur kommer det sig att det finns en tråd på toppositionen som handlar om honom?

Det var faktiskt en bra video han la ut om familjen Arselberg, de har stått för extremt många mord och mycket lidande med deras finansiering till Bolsjevikerna.
Citera
2017-12-15, 16:10
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
Judendomen? Vad har sionister med själva religionen att göra?

Aschberg är så vitt jag vet inte någon troende jude.

Då är det ännu värre!! Aschberg en kriminell ekonomisk förbrytare som har försvar av judiska intressen som täckmantel.
Citera
2017-12-15, 16:10
Medlem
Pizzaslajsaren, eller nåt sånt, fick rätt.
Han varnade för några dar sedan att det kunde gå illa för Bechir Rabani efter att ha gjort detta hembesök hos Aschberg.

Därmed inga antydningar från detta håll att det inte skulle vara annat än ett sjukdomsfall.
Citera
2017-12-15, 16:13
Medlem
Han exakt dör samma dag som han ska släppa ett stort scoop, notera att Aschberg hade fått se materialet i förtid! Detta är riktigt läskigt.

Detta är så sorgligt, tyckte om Beshir. Media visste inte hur de skulle hantera en "högerextrem" arab!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in