Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-15, 16:14
Medlem
Gyllentands avatar
Det är alltså bekräftat nu att Bechir har avlidit?

Fy fan... 33 år ung och stark/skarp nog att utmana eliten tills de pissade ner sig!

Det här kan väl inte svenska folket bara rycka på axlarna åt? Aschberg mfl måste ställas till svars efter den "mystiska" döden!
Citera
2017-12-15, 16:15
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Familjen Aschberg är självklart huvudmisstänkt om det skulle visa sig vara mord.

Rabani har nyligen besökt Aschberg, gjort vissa avslöjanden och hintat om fler avslöjanden. Lotta Aschberg har i samband med det hotat Rabani.
Man drar sig till minnes den gamla historien om Solvallakungen som påstods ha lurat Aschberg på pengar och sen tog livet av sig. Aschberg påstod att han gett honom pengar för ett utlovat scoop, det rörde sig om stora summor. Aschberg berättade aldrig vad han blivit lovad.
Citera
2017-12-15, 16:16
Medlem
pizzaslajsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lantarbetaren
Pizzaslajsaren, eller nåt sånt, fick rätt.
Han varnade för några dar sedan att det kunde gå illa för Bechir Rabani efter att ha gjort detta hembesök hos Aschberg.

Tyvärr så hade jag ju det. Finns inte en chans att en uppstudsande Palestinier kan hoppa på en av ärkejudarna inom Svensk media ostraffat. Bechir grävde nog upp saker som den kroknäsade Robban ville behålla nedgrävda.

Minns att det var någon som försökte utpressa/lura Aschberg för några år sedan, gick ju inte heller så bra för honom om jag minns rätt.

Aschberg-familjen är en väldigt mäktig familj med förgreningar och släktskap bland de riktigt stora judefamiljerna och väldigt täta band med EU-kommunisterna.
Citera
2017-12-15, 16:19
Medlem
BLW77s avatar
Om detta är sant så är det brödraskapet som utfört det för att tysta Bechir Rabani. Hjärtattacker går att skapa utifrån på helt friska personer som behöver tystas.
Citera
2017-12-15, 16:19
Medlem
Drdeoos avatar
Blir uppriktigt ledsen, har följt bechir sen i somras. En av få som verkligen har gjort skillnad. En som jag hade stort hopp om...
jag håller tummarna på att det är ett PR trick eller för att skydda sig från alla hot...
Citera
2017-12-15, 16:20
Medlem
Vem är skyldig? Det här är 100% mord. Sjukt att etablerad media inte gräver eller skriver något. Hur fan kan maffian komma undan med sånt här. Vi borde protestera!
Citera
2017-12-15, 16:21
Medlem
Returpappers avatar
Efter allt larm om hotet mot judar den senaste tiden har säkert en del mördare skickats hit från moderlandet för att undanröja "hoten". Undrar hur många grupper som flugits in för det syftet. Och så dök det upp en aktuell och lämplig kandidat som passade dem utmärkt. Kartlägga var Bechir gjorde under de senaste dagarna, vilka han träffade, var han vara etc. är viktigt.
Citera
2017-12-15, 16:22
Medlem
Mantrams avatar
Dels hade han som ni vet haft fräckheten att ringa på hos kommunistmiljonären Aschberg, vars far Olof, röd bankman, tvättade pengar åt Stalin. Fru Aschberg öppnade, Robban vågade inte komma ut, hon sa ungefär "det här ska du få för".
DESSUTOM hade Bechir tydligen kommit över en mkt intressant lista över facebook-anställda som han skulle publicera... den har väl SÄPO nu...
Alla Bechirs facebook-konton var redan stängda. En ren slump såklart....
Citera
2017-12-15, 16:24
Medlem
Skulle jag vara Lotta Aschberg så skulle jag skita på mig nu!

Men eftersom det är Roberts fru så slipper hon undan som "koira veräjästä" och då kommer ingenting mer att hända.

Detta är YTTERLIGARE ett bevis till att detta sker för oss som INTE är PK!!!!!!!!
Senast redigerad av InteMuhammed 2017-12-15 kl. 16:27.
Citera
2017-12-15, 16:28
Medlem
Pungsnoppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mantram
Dels hade han som ni vet haft fräckheten att ringa på hos kommunistmiljonären Aschberg, vars far Olof, röd bankman, tvättade pengar åt Stalin. Fru Aschberg öppnade, Robban vågade inte komma ut, hon sa ungefär "det här ska du få för".
DESSUTOM hade Bechir tydligen kommit över en mkt intressant lista över facebook-anställda som han skulle publicera... den har väl SÄPO nu...
Alla Bechirs facebook-konton var redan stängda. En ren slump såklart....

Dags att dra in fru Aschberg på förhör inte för att det leder någon vart med en sådan dignitär
Citera
2017-12-15, 16:29
Medlem
DoungAs avatar
Jag har lite frågor som jag ställer för att få klarhet i detta och inte för jag tror på dem. Det är frågor som är obesvarade genom hela tråden.

Det har på Flashback tidigare skrivits att Bechir är dömd för narkotikabrott? Är detta sant? Vad för något isåfall?

Kan det vara så att Bechir har fått väldigt mycket hot mot sig och fått utskrivet tex sömntabletter för att klara av stressen och få sin sömn? Någon påstod i tråden att ni sett honom på en akutmottagning??

Någon i tråden skrev att det fanns hjärtfel i familjen. Har du/ni källa på detta?

Jag ogillar Aschberg, men kan ni länka till de fallen ni skriver om där andra ska ha dött(i samband med Aschberg) så vi som inte vet något om dem kan läsa om det också?

Vem var det som hittade Bechir?

Ni som säger att han knarka/tog anabola? Har ni bevis? Sluta skriv om det annars.
Har någon i Aschbergklanen kommenterat Bechirs dödsfall?

Kommer Megafonerna leva vidare? Vill inte ha några namn... men hur många är dem? Känns som Bechir ensam var den drivande?

Finns det något från Polisen?

När sker en obduktion?

Har det anmälts som mord?

Är dödsorsaken fastställd och officiell av tex brodern?

Om det inte är Aschberg, vem skulle då kunna mörda Bechir?

Vad är era bevis för att det är mord förutom tidpunkten?
Citera
2017-12-15, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av St0ny
Om han nu inte var någon, hur kommer det sig att både du och jag har sett klipp av denna personen?
Hur kommer det sig att det finns en tråd på toppositionen som handlar om honom?

Det var faktiskt en bra video han la ut om familjen Arselberg, de har stått för extremt många mord och mycket lidande med deras finansiering till Bolsjevikerna.
Försök förstå att blatten var en nobody för de flesta.
Han var väl känd i en trängde krets av foliehattar. Foliehattarna var så trånga att de ströp blodflödet till hjärnan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in