Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-15, 16:48
Medlem
Man kan ju bli konspirationsteoretiker för mindre, att han skulle dö så lämpligt idag.. tråkigt.
Citera
2017-12-15, 16:50
Moderator
Humbugs avatar
Ingen aning om vem människan var eller varför forumets samtliga foliehattar stormade till tråden, men jag antar att han var ung och då är det såklart tragiskt.

När sånt här händer brukar det ofta ligga droger i bakgrunden. Brukade den unge mannen förbjudna substanser?
Citera
2017-12-15, 16:51
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framtyr
Varför hatade ni i vänstern Bechir så mycket? Jo, därför att han var babbe och kunde väcka andra babbar. Vilket ni är livrädda för. Då de är babbarna som röstar på och håller er vid makten, inte svenskarna.

Hatar inte Bechir öht. För mig var han en ganska typisk jobbig arab med de så vanliga tankarna om "den judiska konspirationen!".
Sen har han gjort nån bra sak också, har för mig att jag berömt honom här på FB nån gång tom.
Citera
2017-12-15, 16:53
Medlem
Panzerkeils avatar
Väldigt misstänkt att han avlider så tätt inpå Stockholmsbesöket där han fullständigt klädde av den röde bankiren Asch.

Ungefär som när sockerdoktorn (Tore Persson) dog plötsligt efter att ha utmanat socker- & läkemedelsindustrin.

Undrar hur länge hans youtube-videos får ligga kvar.. Gillade speciellt videon där han intervjuade en blond skånsk tjej som våldtagits av en grupp importerade apor.

Som någon annan var inne på så hoppas man såklart på en seriös obduktion..
Senast redigerad av Panzerkeil 2017-12-15 kl. 16:57.
Citera
2017-12-15, 16:54
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Efter allt larm om hotet mot judar den senaste tiden har säkert en del mördare skickats hit från moderlandet för att undanröja "hoten".

Ja det stinker Mossad om det här. Obducenten bör leta efter nästan omärkliga stickmärken på undangömda ställen på kroppen.

Känns som en varning faktiskt.
Citera
Medlem
okok1s avatar
Han var en inspiration för många. Så jävla tråkigt när bra människor försvinner.
Citera
Medlem
ClinicallyBlazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Ingen aning om vem människan var eller varför forumets samtliga foliehattar stormade till tråden, men jag antar att han var ung och då är det såklart tragiskt.

När sånt här händer brukar det ofta ligga droger i bakgrunden. Brukade den unge mannen förbjudna substanser?
Det spekuleras om det i tråden. Han finns på Lexbase och jag har tidigare hört rykten om att han figurerat i någon dom rörande droger. Någon kanske sitter på mer info?
Citera
2017-12-15, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClinicallyBlaze
Det spekuleras om det i tråden. Han finns på Lexbase och jag har tidigare hört rykten om att han figurerat i någon dom rörande droger. Någon kanske sitter på mer info?
Han köpte gräs i Danmark!!!!
Citera
2017-12-15, 16:56
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug

Det senaste han gjorde var att släppa den här videon: https://youtu.be/w4cJzKvKCfc

Och han skulle komma med mer information om utvecklingen efter detta men han hann tyvärr dö innan det.
Det är därför alla "foliehattar" stormade till tråden.
Citera
2017-12-15, 16:57
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voodoodoll
Var min första tanke också. Död genom överdos.
En varning till de som knarkar; livet kan ta ända överraskande när man drar i sej massa skit.
En full frisk kan vara borta imorron.
Fattar inte dem som håller på med sånt och lever i någon sagovärld och tror sej vara osårbara.
Jag vet inte vem Bechir är men om du inte har något belägg för detta ska du fan inte svärta ner hans namn in i hans död. Vidrigt beteende.

Förresten, om du på riktigt tror att någon missbrukare, eller någon över huvud taget skulle ta till sig av din "varning" är du rakt av dum i huvudet.
Citera
2017-12-15, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sb23
Källa?

https://youtu.be/R_2Qsd6Kjzo
Citera
2017-12-15, 17:01
Medlem
Framtyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergsturk
Ja det stinker Mossad om det här. Obducenten bör leta efter nästan omärkliga stickmärken på undangömda ställen på kroppen.

Känns som en varning faktiskt.

Att han var Palestiner, gör inte denna teorin mindre trolig tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in