Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-15, 17:03
Medlem
mr.demons avatar
Gissar på steroider, medfött hjärtfel. Massor av stress. Mord kan vi nog stryka.
Citera
2017-12-15, 17:05
Medlem
sjalvebastedrangs avatar
Vet inte om detta postats redan, https://m.vk.com/wall370320813_2891
Citera
2017-12-15, 17:06
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Jag vet inte vem Bechir är men om du inte har något belägg för detta ska du fan inte svärta ner hans namn in i hans död. Vidrigt beteende.

Förresten, om du på riktigt tror att någon missbrukare, eller någon över huvud taget skulle ta till sig av din "varning" är du rakt av dum i huvudet.

Är du lika upprörd över de som "svärtar ner" familjen Aschberg som mördare? Nu diskuterar vi hur/varför Bechir dog med öppna sinnen.
Jag är som sagt inne på att han levde i en homoskam som blev för mycket.
Citera
2017-12-15, 17:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Richenbacker
Granskning sverige polisanmäler Robert Aschberg för misstänkt mord.
Vilken jävla tönt som ringde in och anmälde.

Det mest troliga är att blatten dött av en kombination av knark och hatöverdos. Om han ens dött vill säga. Skulle inte förvåna mig om han bara fejkar som den omogna fjant han verkar va.

Gött mos
Citera
2017-12-15, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Är du lika upprörd över de som "svärtar ner" familjen Aschberg som mördare? Nu diskuterar vi hur/varför Bechir dog med öppna sinnen.
Ah, är det homo nu? Inte missbruk?
Citera
2017-12-15, 17:11
Medlem
Citat:
Om detta är sant så är det en viktig pusselbit. Hoppas du har fakta som stödjer.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BitchZ
Kan vara både ock, svårt lista ut?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juniperbay
Inte alls. En nobody som försökte sig på seriös journalism men misslyckades fatalt. Tiggare med Swish.
Tiggare? Till skillnad från dig så hade han ett arbete. Han arbetade med unga flyktingar. Vad gör du dumpsterdiver?
Citera
2017-12-15, 17:12
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voodoodoll
Trampade visst på en öm tå.
Nä, tror inte heller att min "varning" hörsammas, är mest förvånad över att knarkarna är så naiva.
Snyggt sätt att bortförklara din idioti på, verkligen.
Citat:
Nix det är jag inte. Han har fortfarande möjlighet att försvara sig eftersom han fortfarande lever. Foliehattar är inte lika upprörande heller. Värre är de som spekulerar om andras död på sättet folk gör här, de förstår nog inte hur vidriga de faktiskt är.
Citera
2017-12-15, 17:13
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BitchZ

Knarket och anabolas har jag snappat upp av andra i tidigare trådar om Bechir. Homospåret är mitt eget.
Citera
2017-12-15, 17:14
Medlem
Citat:
Kan vara både ock, svårt lista ut?
Nej, för du har väl källor som stödjer påståendena?
Citera
2017-12-15, 17:15
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Trampade visst på en öm tå.
Nä, tror inte heller att min "varning" hörsammas, är mest förvånad över att knarkarna är så naiva.
Du är den som är naiv. Tror du inte att missbrukare vet vad de håller på med? Läs lite i drogforumet, fullt med uppmaningar ang hur stora doser som är hyffsat säkra och vilka kombinationer som är dödliga. Många av oss som lever det livet har fler döda vänner när man är 30, än vad du kommer ha under hela ditt liv. Håll din käft bara, du kan inget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in