Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-15, 18:22
Medlem
[quote=Fashy|62616370]Det är väl ganska vanligt med folk som tar anabola steorider och tränar? Nu säger jag inte att det är något som Bechir tog men jag utesluter inte det heller.[/

anabola stärker ditt hjärta ,att idrottsmän eller byggare dör av enbart sterioider är en vandringssägen, är i stort sätt alltid andra droger med i dramat,
Citera
2017-12-15, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Enkel förklaring:

Bechir enade massan mot makteliten med sitt mod. Han sa allt högt i massmedia och började samla en stor enad massa. SD-folk, nazister, invandrare, kommunister, vanliga kaffedrickande svennenbananer, vanliga judar, vanliga muslimer osv osv mot judiska makteliten och deras elitvänner. Bechir hade kunnat göra mer nytta än vad Assange och Snowden någonsin gjort om han fått fortsätta. För han var en frisk fläkt som kunde uträttat stor nytta.

Detta vet judarna om och Mossad mördade säkerligen Bechir.

😂😂😂
Enade massan? Mindre än en promille av svenska befolkningen visste ens att han fanns.
Citera
2017-12-15, 18:24
Medlem
crawlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Han tillhör i vilket fall som helst ZOG och Rothschild-dynastin. Vilket räcker mer än väl.

Har du hittat en faktisk koppling, eller gissar du bara?
Citera
2017-12-15, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juniperbay
😂😂😂
Enade massan? Mindre än en promille av svenska befolkningen visste ens att han fanns.
Men din kretin de som var på den rätta sidan till skillnad från dig. Din jävla dödgrävare
Citera
2017-12-15, 18:27
Avstängd
Aschberg's KGB-kopplingar kunde lugnt och metodiskt tillintetgöra Bechir. Mycket tragiskt och det är ytterligare ett bevis på att man inte ska syna den djupt vänsterrotade rörelsen här i Sverige.
Citera
2017-12-15, 18:27
Avstängd
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
Okej, du har alltså noll koll på rasbiologi. Moderns sida HAHAHAAH

OnT:

Om det stämmer att Rabani tänkte släppa någonting om juden Aschberg så ser ju detta absolut inte bra ut för Aschberg.

Juden är till och med polisanmäld nu av GS. Om hans fru till och med skrek att han "skulle få för det här" så ser det ännu värre ut.
Sannolikt rör sig Aschbergs misstänkta inblandning i detta inte om mord per se, utan om stämpling till mord - dvs, att han beställt mordet på Bechir varpå en tredje part utfört själva mordet. Dessutom ställer jag mig frågande till om polismyndigheten verkligen tog upp anmälan?
Senast redigerad av sherm 2017-12-15 kl. 18:31.
Citera
2017-12-15, 18:31
Avstängd
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Ja en så ung och tränad person dör bara inte i en hjärtinfarkt sådär.
Jag har för mig att dödligheten hos unga muslimska män, utan speciell utbildning och med svag förankring i samhället, är skyhögt över den hos svenska jämnåriga. Men det kanske är den internationella judemaffian som åker runt i världen och mördar dem. Knark och rökning kan ju inte ha något med det att göra.
Citera
2017-12-15, 18:31
Medlem
b00b00s avatar
Hans konto på Facebook är inte tillgängligt just nu. Brukar ju ta några dagar innan ”ngn” stänger ner det efter att denne avlidit. Någon överdos tror jag inte på. Hela storyn är hyggligt fishy....
Citera
2017-12-15, 18:32
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MEDSkane
Tack.
Man får väl hoppas att obduktion med mera sköts på ett snyggt sätt och det vore så klart intressant om hans familj delade med sig av informationen. Men det kan man kanske inte begära.

Man kan begära en noggrannare obduktion om det finns misstanke om exempelvis förgiftning. Vad man än tror, åt det ena eller andra hållet, är det bäst om dödsorsaken fastställs så långt det är möjligt. Om familjen misstänker brott, kommer de att kräva en ordentlig utredning.
Citera
2017-12-15, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pausanias
Jag har för mig att dödligheten hos unga muslimska män, utan speciell utbildning och med svag förankring i samhället, är skyhögt över den hos svenska jämnåriga. Men det kanske är den internationella judemaffian som åker runt i världen och mördar dem. Knark och rökning kan ju inte ha något med det att göra.

???? Vad fan babblar du om? Bechir hade arbete var väl förankrad i samhället
Citera
2017-12-15, 18:33
Medlem
RosaRosaRosaRosas avatar
Det är alltid tråkigt när en ung person avlider, men inget, absolut inget, talar för att hans dödsfall har någonting med hans rasistiska och grovt antisemitiska pajas-”journalistik” att göra.
Citera
2017-12-15, 18:34
Medlem
Fregrettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRosaRosaRosa
Det är alltid tråkigt när en ung person avlider, men inget, absolut inget, talar för att hans dödsfall har någonting med hans rasistiska och grovt antisemitiska pajas-”journalistik” att göra.

Vad var rasistisk med hans journalistik? Nämn ett exempel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in