Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-15, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Någon som verkligen bekräftat hans död ännu? Nån som inte lipar på Facebook dvs...

Finns inga trovärdiga källor att kusinknullaren är död. Snacka om att koka soppa på en spik!
Citera
2017-12-15, 19:46
Medlem
RosaRosaRosaRosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Såg den där videon när han sitter och snackar om Robert. På sättet han pratar och hur han ibland ser ut med ögonen får mig faktiskt att tänka på en opiatpåverkad person.

Det låter inte osannolikt med tanke på hans tankeförvirring i tidigare ”reportage”.
Citera
2017-12-15, 19:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BitchZ
Du tillskriver dig själv för mycket. Och ljuger dessutom.

Jag gillade vad han gjorde även om jag tycker det är liiiiite tragiskt att vi behöver en person som har missbrukarproblematik för att outa makten.

Alltså att jag är 90% på att personen jag sett vid flera tillfällen är samma som Bechir kan jag bara intyga är min uppfattning genom att svära på mitt eget liv. Det är min klara uppfattning!
Citera
2017-12-15, 19:48
Medlem
0rganets avatar
Hur mycket har Rabani tjänat i år? som det låter i tråden så har han ju hundratusentals följare?
Har själv aldrig hört talas om snubben förrän jag råkade se denna tråd i konspirationsforumet.
Citera
Medlem
Panzerkeils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jordstampatgolv
Är det någon annan som vet om det är sant att Rabani skulle avslöja Aschberg som incestuös pedofil?
Det är ingen info man vill sitta ensam på..

Hoppas verkligen att han spritt ut äggen i fler korgar så att infon går att få tag på.

Citat:
Ursprungligen postat av Voodoodoll
Aschberg verkar vara en sympatisk och bra förälder, underlättas säkert av några miljoner.
Men nu ska vi inte vara avundsjuka! Önskar Aschberg och hans fru all lycka!
Farfar Olof Aschs synder är glömda och förlåtna?
Citera
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framtyr
Du påstår att så inte är fallet, och att folk är foliehattar. Jag hävdar att det inte är omöjligt att det är ett mord. Och enligt rättspraxis borde detta vara det rimliga att utgå ifrån. Men är man ett äckligt folkförrädar kräk och landsförrädare så förstår jag att det är jobbigt att tänka i dessa banor.

Du förstår inte vad rättspraxis betyder ens, och du särskriver. Din åsikt, som du kanske förstår, känns inte särskilt viktig eftersom du uppenbart är korkad.
Citera
Medlem
pungspark63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRosaRosaRosa
1. Ingenting talar för att det rör sig om mord, om nu mannen öht är död.

2. Robban är inte dömd för något brott tidigare, vad jag vet. Mord är mindre sannolikt för en förstagångsflrbrytare i övre medelåldern. Det gäller såväl Robban som Lotta.

3. Den eventuellt döde är inte precis i kategorin Guldspaden.
1. Vad finns det som talar för att det inte kan vara mord?
Inte ens om han hade ett känt medfött hjärtfel kan du vara säker på det. (innan obduktionen är klar kan mord inte uteslutas helt)
2. Robban har minst en dom på sig, så du vet inte så mycket...
3. Guldspaden delas ut av kommunister till kommunister, ingen vettig människa skulle vara stolt över att få guldspaden.
Citera
2017-12-15, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voodoodoll
Så du menar att en knarkande gaphals som är känd i en liten krets foliehattar gör att SVT informerar om detta.
Försök förstå att den här snubben är en ytterst marginell figur i högerkretsar.
Så varför borde SVT rapportera om detta! Inget nyhetsvärde.
Om han nu är så marginell varför rapporterade de om hans upptåg tidigare? MSM slog ju på stora trumman som om någon hade mordhotat journalisteliten under pistolhot.
Citera
2017-12-15, 20:57
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Olyckor och katastrofer --> Kändisskvaller
/Moderator
Citera
2017-12-15, 20:59
Bannlyst
När ska det ha inträffat? Hittades han i hemmet på morgonen är det konstiga, han bor ju ihop med någon annan. Om han inte dog i sömnen men av hjärtinfrakt lär man ju göra sig hörd..
Citera
2017-12-15, 21:03
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
Såg Bechir på en akutmottagning för några veckor sedan.
Kan ju varit så att han lidit av stress och ostabil pump ett tag.

Men tycker ändå detta känna väldigt mysko...

Jävla troll. Noll bevis bara ryktesspridning för att förgifta hela tråden.

Lägg fram bevis nu på att han befunnit sig på sjukhus för "några veckor sedan".
Citera
2017-12-15, 21:05
Medlem
Mantrams avatar
https://vk.com/wall370320813_2891
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in