Naturligtvis mördar den talmudsionistiska makten när det passar. Bechir var nog lite för obetydlig än så länge men helt klart ett potentiellt hot för deras agenda. Det dom systematiskt jobbar för är att goyims ska kriga med varandra. Och vi västerländska goys är det bästa instrumentet då vi saknar kollektivisk självbevarelsedrift som judisk eller för all del arabisk kultur har. Talmudsionisterna har i decennier arbetat för massinvandring till Väst. De vill helt enkelt att vi ska föra deras krig - i vanlig ordning. De leder Europa mot krig mot muslimska världen. Tar hit muslimska invandrare i massor för att skapa konflikt och göra oss positiva till deras dominans och erövringar i MÖ. De vill få oss att hata muslimer. Alltfler ”judiska” debattörer byter fot i frågan. Retoriken växlar till att ISlam är ett problem. Det vore inte ett problem öht om vi inte tillät talmudisterna att påtvinga oss massinvandring. Detta görs genom massiv propaganda och skuldbeläggande via det alltgenom falska förintelse-narrativet. Väst lever under ockupationsregering. Talmudister som styr oss. Och vi följer minsta vink. Äcklig värld. Hela mellanöstern borde åka hem. Judar som muslimer. Det här är Sverige.
Bechir var ett hot för att han utmanade koreografin som talmudisterna kör ner i halsen på oss. De kör med ”antirasistisk” hata-svenne-retorik som de matar de invandrande massorna med. På andra sidan matar de lågpannorna hos oss med anti-muslimsk hatretorik. De sitter bara o väntar på att tända på brasan när de känner att den är lagom bensindränkt. Folk som Bechir fick folk att tänka till och se den riktiga fienden. Som vill oss alla illa.
Det kan mycket väl vara så att Bechir dog av naturliga orsaker. Kan knappt föreställa mig stressen han utstått i sin kamp. Så många som hatade och motarbetade honom. Det sliter onekligen. Men jag håller ett öppet sinne. De som jobbade mot honom är så fyllda av hat så inget kan uteslutas.
Bechir var ett hot för att han utmanade koreografin som talmudisterna kör ner i halsen på oss. De kör med ”antirasistisk” hata-svenne-retorik som de matar de invandrande massorna med. På andra sidan matar de lågpannorna hos oss med anti-muslimsk hatretorik. De sitter bara o väntar på att tända på brasan när de känner att den är lagom bensindränkt. Folk som Bechir fick folk att tänka till och se den riktiga fienden. Som vill oss alla illa.
Det kan mycket väl vara så att Bechir dog av naturliga orsaker. Kan knappt föreställa mig stressen han utstått i sin kamp. Så många som hatade och motarbetade honom. Det sliter onekligen. Men jag håller ett öppet sinne. De som jobbade mot honom är så fyllda av hat så inget kan uteslutas.