Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-15, 19:27
Medlem
pungspark63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voodoodoll
Din inställning är sorglig. Det finns inga korrupta obduktionsläkare i Sverige.
Om det nu blir fastställs att han dog av hjärtinfarkt så godtar du givetvis inte detta då läkarna är korrupta.
Detta är korruptionsteorins kärna, godta aldrig något som går emot din övertygelse.
JAG, med taskig grundskoleutbildning vet bäst, hela samhället är emot mej, brudar, jag får aldrig någon brud, invandrare, de jävla taskspelare är smartare än mej, givet att jag kämpar emot. Förr i tiden var mannen familjens överhuvud, så inte idag jag gråter tårar, jag är en odugling.
Du har helt rätt här, vi har inga korrupta obduktionsläkare i Sverige.
Detta beror helt enkelt på at vi inte har en enda "obduktionsläkare" i Sverige...men vi har rättsläkare och pataloger.
Citat:
Så jobbet var bidragsfinansierat?
Brukar vara så, dessa obildade typer duger endast till dessa jobb där skattebetalare finansierar.
Nej jobbet var inte bidragsfinansierat, det var skattefinansierat.
Citera
2017-12-15, 19:28
Medlem
RosaRosaRosaRosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feat
Robert Aschberg anmäld för misstänkt mord
https://www.youtube.com/watch?v=R_2Qsd6Kjzo

Ha ha ha! Det var det mest skrattretande jag hört. Token försöker övertyga att Robban är en mördare för att han varit politisk vänster, har en farfar som varit bankir och sitter med i väl ansedda Expos styrelse.

Det är tragiskt att våra skattemedel ska gå till att polisen får behandla (avfärda) sådana här stolpskott. Pengarna kunde ha gått till vård och omsorg.

Polisen som tog emot anmälan lät lagom road. Hennes tonfall var lite likt det som vuxna anlägger till barn när de får höra fantasier och rövarhistorier.
Citera
Medlem
Citat:
Kan beror på att blatten är helt okänd.

MSM har ju skrivit om honom förut så nej.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
https://www.nordfront.se/medborgarjo...ar-avlidit.smr

Rabani hade utan tvekan något på juden Aschberg.

Den som tror på en naturlig död måste ju vara totalt sönderpantad. Som någon annan skrev så sitter mördaren antagligen på Israels ambassad just nu....

Mördarna flögs förmodligen ur landet inom fem timmar efter att hjärtat stannat.
Citera
2017-12-15, 19:29
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
Och? Varför fokuserar du på själva samtalet istället för det faktum att Rabani antagligen har blivit mördad av en äcklig jude?

Han besöker Aschberg och frugan säger att han ska få för detta.

Ett tag därefter så hittas han död.

Viiiiiiiilken slump
Jag fokuserar på vad jag vill och jag tror inte det är omöjligt att giriga kroknäsor ligger bakom dödsfallet.

Men personen som ringde in framstod inte som klippsk direkt. Kör öga för öga istället, plocka Robert! Att göra youtubefilmer om att judar är dumma och försöka informera hjärntvättade pk-svenskar gör ingen nytta, den stora massan kommer inte ändra sig i sin syn på juden, inte så länge juden dominerar i samhället så som den gör.
Citera
2017-12-15, 19:29
Medlem
ThuleSocietys avatar
Rabani skulle släppa något om Aschberg idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fy fan

Ni som inte tror på beställningsmord kan dra något uråldrigt över er.
Citera
2017-12-15, 19:30
Medlem
Proras avatar
Det är alltid beklagligt när människor dör, gamla som unga, oavsett politisk hemvist. Visa lite respekt för den döde, om jag får be. Jag vet inte vad dödsorsaken är. Det kan vara hjärtat. I unga år är annars ett brustet blodkärl i hjärnan en orsak till plötsliga dödsfall, en tickande bomb som man ovetandes heller inte kan göra något åt. Naturligtvis svamlar konspirationsteoretiker på om de mest hejdlösa mordkomplotter. Inse att killen är och numera var en relativt okänd filur även för de som intresserar sig för alternativ media. Tråkigt för de anhöriga.
Citera
Medlem
RosaRosaRosaRosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrinkBleach
Ditt eftertappade feministluder. Vad är oddsen att han ska trilla av pinn natten till fredagen då han skulle släppa mer info om våldsvänsterns toppman?

Oddsen är helt ointressanta när det bevisligen skett.

Var är bevisen för att han blev mördad? Ni vet ju inte ens hur han dog eller ärligt talat inte ens om han faktiskt är död. Lite kritiskt tänkande vore på sin plats.
Citera
Medlem
VinskaBinnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrinkBleach
Mördarna flögs förmodligen ur landet inom fem timmar efter att hjärtat stannat.

Knappast, det är inte så det fungerar. Dom sitter på Strandvägen 58 och dricker kaffe samt skrattar åt den här tråden. Vad finns på Strandvägen 58? Jo den israeliska ambassaden.
Citera
2017-12-15, 19:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRosaRosaRosa
Ha ha ha! Det var det mest skrattretande jag hört. Token försöker övertyga att Robban är en mördare för att han varit politisk vänster, har en farfar som varit bankir och sitter med i väl ansedda Expos styrelse.

Det är tragiskt att våra skattemedel ska gå till att polisen får behandla (avfärda) sådana här stolpskott. Pengarna kunde ha gått till vård och omsorg.

Polisen som tog emot anmälan lät lagom road. Hennes tonfall var lite likt det som vuxna anlägger till barn när de får höra fantasier och rövarhistorier.

Familjen Aschberg är givetvis huvudspåret, om det skulle röra sig om mord. Medborgarjournalisten Rabani besökte Aschberg i hemmet, höll på med ett stort avslöjande och hotades av Lotta Aschberg.
Citera
2017-12-15, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
En notis borde åtminstone finnas. De har ju kört med honom tidigare sjukt mycket med tanke på hans ringa verksamhet.
Så du menar att en knarkande gaphals som är känd i en liten krets foliehattar gör att SVT informerar om detta.
Försök förstå att den här snubben är en ytterst marginell figur i högerkretsar.
Så varför borde SVT rapportera om detta! Inget nyhetsvärde.
Citera
2017-12-15, 19:32
Medlem
Panzerkeils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prora
Det är alltid beklagligt när människor dör, gamla som unga, oavsett politisk hemvist. Visa lite respekt för den döde, om jag får be. Jag vet inte vad dödsorsaken är. Det kan vara hjärtat. I unga år är annars ett brustet blodkärl i hjärnan en orsak till plötsliga dödsfall, en tickande bomb som man ovetandes heller inte kan göra något åt. Naturligtvis svamlar konspirationsteoretiker på om de mest hejdlösa mordkomplotter. Inse att killen är och numera var en relativt okänd filur även för de som intresserar sig för alternativ media. Tråkigt för de anhöriga.
Brukar de brista precis innan man ska släppa scoop om mäktiga etablissemangsfigurer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in