Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-15, 19:10
Medlem
haschleifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voodoodoll
Låter som överdos av narkotiska medel är dödsorsaken.
Känner inte snubben alls, hörde namnet för första gången i en FB-tråd nyligen.
Den videon som länkades i tråden visade en speedad snubbe, forcerad i tanke, och kunde inte hålla i trådarna.
Han levde väl i en knarkdimma och inmundigade allt han kom över och ville vara en kändis, "journalist", trots avsaknad av meriter.
Lite synd om en sådan människa som kan så totalt gå vilse i verkligheten.
RIP.

Men du..tror du ens själv på vad skriver? Vill du utveckla lite och peka på det som var för svårtgreppat?
Bara ordet knarkdimma får mig tänka i trollbanor. Vem skriver ens så 2017?
Om killen är bög, petar anabolar och drar speed är oavset helt irrelevant för vilket budskap han förmedlar. Förtala person för att släta över budskapet. Verkligen fräscht.
Vilse i verkligheten, amen herregud ta i så vi spricker va. Det är väl bara att söka i bolagsregistret och lite annat så får du samma information. Skäms på dig
Citera
2017-12-15, 19:11
Medlem
Panzerkeils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Nja, det beror på. Brinna kan det göra hur lätt som helst var som helst när som helst. Finns massor av olyckor som kan hända vem som helst. Sen är det givetvis så att om småjuden i Åmål drabbas av olyckan är det inte den nationelle i närheten som ska veta nåt eller agera...
Äger man rättssystemet så kan det såklart bli en arena för ägarna att få utlopp för sina stolliga konspirationsteorier...
Citera
2017-12-15, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haschleif
Men du..tror du ens själv på vad skriver? Vill du utveckla lite och peka på det som var för svårtgreppat?
Bara ordet knarkdimma får mig tänka i trollbanor. Vem skriver ens så 2017?
Om killen är bög, petar anabolar och drar speed är oavset helt irrelevant för vilket budskap han förmedlar. Förtala person för att släta över budskapet. Verkligen fräscht.
Vilse i verkligheten, amen herregud ta i så vi spricker va. Det är väl bara att söka i bolagsregistret och lite annat så får du samma information. Skäms på dig
Du bekräftar indirekt att han var bög?
I en annat inlägg påstod en användare samma sak.
Är detta fastslaget?
Kan inte bry mej mindre om, men kan vara en ytterligare pusselbit.
Citera
Medlem
Panzerkeils avatar
För att spela djävulens advokat en stund. Kan Bechir tidigare ha hamnat i en situation där han inte hade något att förlora, och därför valde att gå all-in mot etablissemanget?

Han var såklart inte döende i cancer, men har han förlorat nära anhöriga, dragit på sig enorma skulder eller något liknande?

Citat:
Ursprungligen postat av Lars.Kongstad
Härliga nyheter, en nasse död, min kuk står och imorgon ska jag knulla luder. Livet leker just nu.
Men han är ju mörkhyad. Vem är nassen egentligen?
Senast redigerad av Panzerkeil 2017-12-15 kl. 19:20.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rayed
Har mycket respekt för Bechir, han hade en skön stil och glöd, och har inspirerat många. Tankarna går till hans familj. Huruvida det rör sig om ett mord eller ej, lutar jag mot naturliga anledningar. Men med rätt pengar går det mesta att ordna. Yrkesmördare från forna Jugoslavien kan beställas för mindre summor (dark web, för att antal år sedan runt 50k, justera för inflation och det kanske rör sig om ett par hundra tusen, skjutvapen). Är det möjligt att mörda någon genom att inducera en hjärtattack? Ja. Men det är förmodligen mycket dyrare, och utförs nog mest av underrättelsetjänster och folk med större kapital. Om man ska anlita professionella lönnmördare som har sådan kompetens, måste man ha kontakter, och kostnaden rör sig förmodligen om minst någon miljon, och uppåt. Det finns många här i världen med ett särskilt kapital, eller färdigheter, som kan appliceras inom olagliga områden. Vissa har utbildats av stater, vissa av drogkarteller eller andra större kriminella organisationer med makt och resurser. Föreställ dig själv att du har en bakgrund inom exempelvis KGB, där du tränats i olika former av strategiska lönnmord. Du har det gott ställt, sedan faller muren och Sovjet. Hur kan du tjäna pengar på enklast sätt, eller i alla fall med störst utdelning? Utföra mord själv, eller ta jobb inom kriminella organisationer och träna nya generationer med mördare, som kanske jobbar på kontrakt för särskilda organisationer under ett par år, för att sedan frilansa. I de högre kretsarna finns ingen brist på pengar, och inte heller kontakter. Min morfar var vice-vd på ett svenskt exportföretag, jägare i armén och sedermera utbildad ingenjör. Han utförde affärer i hela världen; Japan, Kina, Tyskland (primärt affärsområden), Italien, Spanien. Han talar många språk flytande. Min morfar är en av de mest intelligenta människor jag känner, och också en av de mest cyniska och konspiratoriska. Sakerna han har delat med sig av är inget de flesta Svenssons kommer få se. Han vägrar skriva memoarer eftersom han lovat sina gamla kollegor att om han skulle skriva sådana, skulle de släppas hundra år efter hans död. Han och hans kollegor tror vare sig det var Christer Petterson, CIA, eller Säpo som mördade Palme. De är övertygade om att det var Rothschilds. Ett namn som ofta dyker upp inom konspirationsvärlden. Jag frågade morfar om Rothschilds, hans svar var bara att de var gudar inom finansen back in the days (60/70-tal), innan de försvann från radarn, eller gick under jorden. Att alla såg upp till dem, och talade om dem som ett nästan mystiskt väsen. Enligt morfar hade Palme en älskarinna som var Rothschild, vilket inte uppskattades av den övriga familjen. De beställda enligt morfar (och hans svenska kollegor) ett kontraktsmord, vilket utfördes. Att de man kallar eliten utför sådant hör till vanligheterna. För att markera. För att stärka sin makt. För att man vill och för att man kan.

Huruvida Bechir blev mördad eller inte, vet jag inte, men man ska aldrig utesluta något.
https://jamesjmurray.blog/2016/06/29...heart-attacks/
https://www.quora.com/What-is-a-pois...in-blood-tests
http://rense.com/general67/govb.htm

Finns hur många källor som helst som handlar om hur man kan orsaka en hjärtattack och få det att se ut som naturliga orsaker, om inte de som obducerar personen kör vissa specifika tester eller är uppmärksamma och följer upp på saker (mindre nålstick osv)

Din morfar måste vara en väldigt intressant människa att diskutera med.
Citera
2017-12-15, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VinskaBinnen
Märker ni den TOTALA tystnaden i stats-media? DN sitter säkert och filar på en artikel för att smutskasta Rabani ifall vanliga svenskar får upp ögonen för detta mord.

Vi vet inte säkert att den lille araben är död. Så lugna ner dig lite.
Citera
Medlem
olasvenssons avatar
Citat:
Medborgarjournalisten Bechir Rabani har avlidit. Det bekräftar Megafonerna som han var med och drev. Dödsorsaken är ännu okänd. Rabani blev 33 år gammal. Granskning Sverige uppger på fredagskvällen att man polisanmält Robert Aschberg för mord, då Rabani i samband med sin död höll på att undersöka den kände Expo-profilen.

Citat:
– Det här kommer du få stå för! hotar Aschbergs fru Lotta i klippet.

http://www.friatider.se/medborgarjou...aschberg-bes-k

Har Robert Aschberg något med detta att göra???
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars.Kongstad
Härliga nyheter, en nasse död, min kuk står och imorgon ska jag knulla luder. Livet leker just nu.
Ja inte lär du få en vanlig tjej som vi andra. Slödder måste betala
Citera
2017-12-15, 19:20
Medlem
Besudlarens avatar
En teori: Bechir har fejkat sin död för att se om någon av de stora medierna skriver om det?

Finns det någon som faktiskt bekräftat dödsfallet förutom den anv här på FB som skrev att denne var vän med Bechir etc.. ? Inte en enda notis förutom nedan sidor:

https://www.vaken.se
https://nyadagbladet.se
https://www.nordfront.se

/B
Citera
2017-12-15, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluis
Nej faktiskt inte - man vill ha officiella källor.

Vet du vad ordet officiell ens betyder? Jag skulle nog tro att Megafonerna är en auktoritet på Bechir.
Citera
2017-12-15, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRosaRosaRosa
Det är alltid tråkigt när en ung person avlider, men inget, absolut inget, talar för att hans dödsfall har någonting med hans rasistiska och grovt antisemitiska pajas-”journalistik” att göra.

Ditt eftertappade feministluder. Vad är oddsen att han ska trilla av pinn natten till fredagen då han skulle släppa mer info om våldsvänsterns toppman?
Citera
2017-12-15, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRosaRosaRosa
Du kan säkert ställa samma fråga om Adolf Hitler. Googla namnet så hittar du inte en serös tidningsartikel som inte tar upp att han sprider rasistisk och antisemitisk propaganda. Jag har själv sett flera av hans ”reportage” som är fulla med uppvigling, hets och hat. Han har tex förnekat förintelsen.

https://www.expressen.se/nyheter/man...-flyktingbarn/
Rabani har aldrig förnekat att judarna vann andra världskriget efter att ha förintat nästan hela den germanska folkstammen.

Eller tänker du på någon annan förintelse?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in