Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-15, 18:44
Medlem
Thelonegunmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Öh, Bechir var inte palestinier.. Han var syrier.

Det finns särskilda "if I die"-funktioner som man kan abonnera på och som sköter om sådant om man plötsligt dör. Troligtvis var han kund hos en sådan.

På så vis kan familjen själva välja hur de vill att man skall minnas deras barn.
Fel. Han identifierade sig som palestinier i första hand. Hans familj flydde dock till Syrien så med lite god vilja kanske man kan säga att han i andra hand var syrier.
Citera
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Det finns särskilda "if I die"-funktioner som man kan abonnera på och som sköter om sådant om man plötsligt dör. Troligtvis var han kund hos en sådan.
Citat:
If I Die lets "you" post a final message to your wall and loved one when you're dead. After installing the app, you choose three "trustees" (Facebook friends) who are charged with verifying your death. Users can then record videos or craft any number of Facebook posts to be published posthumously. When your trustees confirm your death, your messages can be published all at once to your Facebook wall or released on a designated schedule.
http://mashable.com/2012/01/06/if-i-.../#u4OqyjgHc8qn

Finns ingenting om att Facebook raderar alla konton om du dör, din sjuka jävel.
Citera
Medlem
batakis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Hans konto på Facebook är inte tillgängligt just nu. Brukar ju ta några dagar innan ”ngn” stänger ner det efter att denne avlidit. Någon överdos tror jag inte på. Hela storyn är hyggligt fishy....
Gör de? Jag har några "vänner" på facebook som lämnade jordelivet för några år sedan. Facebook tar inte bort döda per automatik. Förut kunde man inte heller be dem göra det, men det går kanske idag?
Citera
2017-12-15, 18:45
Medlem
Citat:
Öh, Bechir var inte palestinier.. Han var syrier.

Hans familj tillhörde de närmare 1 milj Palestinier som fördrevs från sitt hemland 1948.
Senast redigerad av Bananrepublikan 2017-12-15 kl. 19:14.
Citera
2017-12-15, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2systrar
Rabani ja eran egen onkel tom, hade det varit lite stake i han så hade han varit nere i sitt land ochtagit striden emot Israel , men nej denna man tog seorider och mötte sitt öde, jahod

/M

Så en invandrare kan inte bli svensk? Typiskt rasister att påstå såna dumheter. Han pratade svenska, han hade svenska arbetsvärderingar och han var svensk. Jag håller inte med honom i allt han säger men assimilerad var han definitivt. Hade han ens någon som helst koppling till det land han kom ifrån?
Citera
2017-12-15, 18:48
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Om man inte misstänker något brott, då är frågan om man hittas såna droger vid obduktion.
Jag tror att det är ganska givet att man söker efter droger i blodet när en ung, och vad folk verkar känna till, en frisk kille. Tex opiater ger en sån död, heroin och liknande grejer.
Citera
2017-12-15, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyfikenrackare
Beep beep han arbetade med unga flyktingar. HAhahaa din otroliga idiot tji fick du där haha
Så jobbet var bidragsfinansierat?
Brukar vara så, dessa obildade typer duger endast till dessa jobb där skattebetalare finansierar.
Citera
2017-12-15, 18:50
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thelonegunman
Fel. Han identifierade sig som palestinier i första hand. Hans familj flydde dock till Syrien så med lite god vilja kanske man kan säga att han i andra hand var syrier.

Han var född och uppvuxen i Syrien. Då är man syrier.
https://lassewilhelmson.wordpress.co...se-wilhelmson/
Citera
2017-12-15, 18:51
Medlem
Vi får hoppas att han blir obducerad korrekt. Nu när han har haft närkontakt med Aschberg och Expofolk så är en misstanke om foul play inte långt borta.
Citera
2017-12-15, 18:52
Medlem
Lacerdas avatar
Finns det nagon information om var kroppen hittades annu? Hjaertinfarkt som dodsorsak har jag svart att tro pa, speciellt naer Bechir holl pa som han gjorde.
Citera
2017-12-15, 18:53
Medlem
Har mycket respekt för Bechir, han hade en skön stil och glöd, och har inspirerat många. Tankarna går till hans familj. Huruvida det rör sig om ett mord eller ej, lutar jag mot naturliga anledningar. Men med rätt pengar går det mesta att ordna. Yrkesmördare från forna Jugoslavien kan beställas för mindre summor (dark web, för att antal år sedan runt 50k, justera för inflation och det kanske rör sig om ett par hundra tusen, skjutvapen). Är det möjligt att mörda någon genom att inducera en hjärtattack? Ja. Men det är förmodligen mycket dyrare, och utförs nog mest av underrättelsetjänster och folk med större kapital. Om man ska anlita professionella lönnmördare som har sådan kompetens, måste man ha kontakter, och kostnaden rör sig förmodligen om minst någon miljon, och uppåt. Det finns många här i världen med ett särskilt kapital, eller färdigheter, som kan appliceras inom olagliga områden. Vissa har utbildats av stater, vissa av drogkarteller eller andra större kriminella organisationer med makt och resurser. Föreställ dig själv att du har en bakgrund inom exempelvis KGB, där du tränats i olika former av strategiska lönnmord. Du har det gott ställt, sedan faller muren och Sovjet. Hur kan du tjäna pengar på enklast sätt, eller i alla fall med störst utdelning? Utföra mord själv, eller ta jobb inom kriminella organisationer och träna nya generationer med mördare, som kanske jobbar på kontrakt för särskilda organisationer under ett par år, för att sedan frilansa. I de högre kretsarna finns ingen brist på pengar, och inte heller kontakter. Min morfar var vice-vd på ett svenskt exportföretag, jägare i armén och sedermera utbildad ingenjör. Han utförde affärer i hela världen; Japan, Kina, Tyskland (primärt affärsområden), Italien, Spanien. Han talar många språk flytande. Min morfar är en av de mest intelligenta människor jag känner, och också en av de mest cyniska och konspiratoriska. Sakerna han har delat med sig av är inget de flesta Svenssons kommer få se. Han vägrar skriva memoarer eftersom han lovat sina gamla kollegor att om han skulle skriva sådana, skulle de släppas hundra år efter hans död. Han och hans kollegor tror vare sig det var Christer Petterson, CIA, eller Säpo som mördade Palme. De är övertygade om att det var Rothschilds. Ett namn som ofta dyker upp inom konspirationsvärlden. Jag frågade morfar om Rothschilds, hans svar var bara att de var gudar inom finansen back in the days (60/70-tal), innan de försvann från radarn, eller gick under jorden. Att alla såg upp till dem, och talade om dem som ett nästan mystiskt väsen. Enligt morfar hade Palme en älskarinna som var Rothschild, vilket inte uppskattades av den övriga familjen. De beställda enligt morfar (och hans svenska kollegor) ett kontraktsmord, vilket utfördes. Att de man kallar eliten utför sådant hör till vanligheterna. För att markera. För att stärka sin makt. För att man vill och för att man kan.

Huruvida Bechir blev mördad eller inte, vet jag inte, men man ska aldrig utesluta något.
https://jamesjmurray.blog/2016/06/29...heart-attacks/
https://www.quora.com/What-is-a-pois...in-blood-tests
http://rense.com/general67/govb.htm

Finns hur många källor som helst som handlar om hur man kan orsaka en hjärtattack och få det att se ut som naturliga orsaker, om inte de som obducerar personen kör vissa specifika tester eller är uppmärksamma och följer upp på saker (mindre nålstick osv)
Citera
2017-12-15, 18:53
Medlem
Vilka källor har vi på att han är död?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här