Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-15, 17:40
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Därför är obduktionen inte trovärdig. Precis som i fallet med Assange där rättsapparaten är underrättelsetjänstens verktyg för att sätta dit regimkritiker.
Obducerar svenska statens läkare hans kropp, så kan vi redan nu konstatera att de kommer fram till att Bechir dog naturligt av hjärtinfarkt.

Det bör väl i så fall vara upp till snubbens familj att begära att världssamfundet utför obduktionen i direktsändning på Youtube så du blir nöjd. Rättsläkarna bör dessutom vara certifierade araber.
Jeez, hur tusan kan man tro att nån typ av "världsmakt" ens skulle bry sig om Bechirs små hemvideos. Hur många "bechirs" finns det inte på Youtube? Hur många av dessa är döda?

Släpp det här, köp lite chips, se en film. Varför inte Zelig?
Citera
2017-12-15, 17:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Finns det några droger som kan simulera en hjärtinfarkt?

Visst kan det hända att till synes fullt friska människor dör knall o fall. En kompis höll på stryka med. Aortan sprack. Som tur var så var ambulans på plats under 15 min. Hade det gått några minuter till så hade han stryket med, nu fick han ligga 14 dagar på IVA istället.

Ja, det har funnits sådana droger i decennier.
Citera
2017-12-15, 17:41
Medlem
Orobanches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannebil
Enligt vem är han död och vem slog fast att det var hjärtinfarkt han dog av om han hittades död i sitt hem?

Dödsorsaksutredningar görs inte på några timmar, det kan ta veckor beroende på hur belastade obducenterna är, och då kan inte vid yttre inspektion avgöra om det är hjärtinfarkt eller aortabråck eller stroke eller plötsligt hjärtstopp till exempel som är dödsorsaken.

Om han hade segnat ihop och förts till sjukhus i ambulans hade man kanske kunnat slå fast dödsorsaken snabbt men knappast om någon hittas död. Om de nu inte hade anledning att tro att det var hjärtinfarkt, typ tidigare hjärtproblem eller dylik.

https://nyadagbladet.se/inrikes/medb...g-av-aschberg/
Citera
2017-12-15, 17:42
Medlem
Citat:
Så händer. Men det händer också att folk som Bechir mördas varje dag av underrättelsetjänsterna och du får aldrig reda på det. De dör "naturligt" och judisk media gör ingen story av det.

Att Bechir mördats är ganska så givet redan nu innan en objektiv obduktion gjort av icke-korrupta läkare.

Varför skulle någon vilja mörda Rabani? Jag tror ingen kände sig superhotad av hans pseudojournalistik. Det var ju inte direkt världsomvälvande scoop som han levererade utan samma antisemitiska konspirationsdynga som man hittar på hundra sajter och bloggar på nätet. Skillnaden var att han gjorde det på Youtube.

Hans räckvidd var ju dessutom högst begränsad, visningarna var rätt få och hans berättelser nådde ju aldrig utanför den egna sfären.

Nej, här rör det sig nog om självmord eller naturlig död.
Citera
2017-12-15, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deman
Precis, en bekräftelsesökande fjant som vill mopsa upp sig inför fjortisföljarna på Youtube, men som inte lyckades med nånting av sina hembesök och dyl. Inte en enda vettig intervju fick han ihop, för ingen ville prata med fjanten/wannabe-journalisten.

Hade han haft en seriös agenda kanske nån velat snacka med honom. Han "ödmjuka" hatretorik var uppenbarligen en rätt värdelös metod att åstadkomma nåt med, men han lärde sig inget av det faktumet. Och nu är han ev död om man får tro fjortisföljarna, så nu är det för sent.

Hmmmm nu bör läsa och se hur många som följde hans arbete. Du vet inte som du gör samla navelludd.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orobanche
https://nyadagbladet.se/inrikes/medb...g-av-aschberg/

Vad är Nya Dagbladet? Finns inte en enda källa där.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voodoodoll
Så du menar att om jag ser någon som jag tror är drogpåverkad så innan jag tar ställning måste jag gå någon jävla flerveckorskurs?
Nej. Du borde lära dig innan du uttalar dig helt enkelt.
Citera
2017-12-15, 17:45
Medlem
ThuleSocietys avatar
Folk måste vara bra sjuka i huvudet som tror att han dog av en naturlig orsak HAHAHAHA.

Han har varit en pina för makthavarna i över ett år nu.

Det blev för mycket när han besökte den röde bankirens barnbarn.

Jag är så jävla förbannad just nu!!!!!
Citera
2017-12-15, 17:50
Medlem
Citat:
Att Bechir mördats är ganska så givet redan nu innan en objektiv obduktion gjort av icke-korrupta läkare.
Din inställning är sorglig. Det finns inga korrupta obduktionsläkare i Sverige.
Om det nu blir fastställs att han dog av hjärtinfarkt så godtar du givetvis inte detta då läkarna är korrupta.
Detta är korruptionsteorins kärna, godta aldrig något som går emot din övertygelse.
JAG, med taskig grundskoleutbildning vet bäst, hela samhället är emot mej, brudar, jag får aldrig någon brud, invandrare, de jävla taskspelare är smartare än mej, givet att jag kämpar emot. Förr i tiden var mannen familjens överhuvud, så inte idag jag gråter tårar, jag är en odugling.
Citera
Medlem
Om det stämmer, verkar ju inte helt bekräftat ännu, så är det såklart tragiskt. Jag gillade inte Rabanis journalistik eller de åsikter han stod men ingen människa ska behöva trilla av pinn så tidigt. Vila i frid.
Citera
Medlem
Newcastle76s avatar
Helt klart ett beställningsjobb av Robert Aschberg utfört av hans underhuggare i AFA. Fruktansvärt sjukt. Vänstern visar vad de är kapabla till. Mord.

RIP Bechir.
Citera
2017-12-15, 17:51
Medlem
Eoppoyzs avatar
Jag var inte så förtjust i Rabanis extrema åsikter, men han gjorde bra ifrån sig när han satte dit hycklarna i media. Hans död är mycket suspekt. Expo har ju mördat både direkt och indirekt sedan tidigare.

Sedan vore det bra att folk i tråden slutar upp med att tramsa. Aschberg är varken jude eller sionist. Expo är trots allt en antisemitisk organisation. Därför har Mossad definitivt inget med detta att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in