2017-12-15, 17:21
Moderator
Humbugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClinicallyBlaze
Det spekuleras om det i tråden. Han finns på Lexbase och jag har tidigare hört rykten om att han figurerat i någon dom rörande droger. Någon kanske sitter på mer info?

Ah, Aschbergkillen, ja. Ja, det förklarar varför forumets antisemiter går igång. Har uppfattat honom som lite av de svenska antisemisternas frälsare på senare tid.
Citera
2017-12-15, 17:22
Medlem
FFLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voodoodoll
"välkänd", "respekterad", hos vilka då?
För mej var han helt random.
Svara på frågorna eller håll käften!

Du är ju totalt tappad.
Vet du inte vem han var är det bättre du håller käft då uppenbarligen vi "alla andra" visste väl vem Bechir var

R.I.P Bechir
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotoharen
Från Megafonernas hemsida

Igår fick jag till mig av en värdefull källa att Aschberg tillsammans med svensk media planerar att kartlägga mig och megafonerna, samt att det planeras hembesök. Så mina kära följare, gör er redo på en shitstorm utan dess like. De har redan provat att släcka ner mig genom att försöka stämpla mig som ”högerextrem, böghatare, islamofob och judehatare”, det gick inte så bra. Denna gången är jag säker på att de kommer koka ihop någonting som ska sätta mig på plats och som ska skrämma iväg mina följare.
För att bibehålla makten över yttrandefriheten så måste Aschberg statuera ett exempel av mig, så att ingen annan arbetare någonsin ska våga närma sig härskarklassens revir.

Lite märkligt är det. Folk dör ibland utan förvarning. Men väldigt få lämnar sådana meddelande efter sig.

Det jag inte kan släppa är alla våldsamma extremister som dras till Aschberg. Där måste polisen leta. Förutom det har Aschberg en egen underrättelsetjänst. Har han full koll på den? Var det inte någon hästskojare som blåste Aschberg på pengar? Och sedan plötsligt dog? Är Aschberg kapabel stt göra något sånt?skulle inte förvåna mig.
Citera
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av St0ny
Om han nu inte var någon, hur kommer det sig att både du och jag har sett klipp av denna personen?
Hur kommer det sig att det finns en tråd på toppositionen som handlar om honom?

Det var faktiskt en bra video han la ut om familjen Arselberg, de har stått för extremt många mord och mycket lidande med deras finansiering till Bolsjevikerna.

Han var inte någon, i den bemärkelsen att vad han gjorde och sa saknade relevans på det stora hela. Han var knappast varken opinionsbildare eller makthavare. Han var på sin höjd ett litet irritationsmoment.

Det var säkert en bra video, men det är knappast något som skulle få honom mördad.

Citat:
Ursprungligen postat av Framtyr
Är det inte bättre att du bevisar att så inte är fallet istället? Du vet ju hur det ligger till, så fram med bevisen.

Du tycks ha missförstått hur rättssystemet och argumentation fungerar. Det är den som kommer med ett påstående, i det här fallet att Rabani skulle ha mördats, som ska argumentera för sin sak inte tvärtom.

Citat:
Ursprungligen postat av Crimxon
Det är skillnad på gemene man med obekväma åsikter och de som är politiskt aktiva och har möjlighet att få med sig andra. Tajmingen är minst sagt misstänkt..

Till de som ropar 'konspirationsteoretiker' svarar jag bara med 'du då? du är ju slumpteoretiker'

Ja, självklart är det skillnad, men det här är inte en person med någon form av inflytande. Han kan ha hur obekväma åsikter han vill, det skulle aldrig utgöra en hotbild från andra än möjligtvis kompletta galningar.

Nej, jag är varken eller, jag tillämpar för det mesta ockhams rakkniv. Vill man gräva djupare än så, så ser man till vad som verkar mest sannolikt. Det som är mest sannolikt i det här fallet, timingen till trots, är helt garanterat att dödsorsaken är något annat än mord.
Citera
Medlem
Får hoppas att många inspirerats av hans hedervärda initiativ. Pk-soldaterna och deras överordnaden ska en vacker dag få sona för sina smutsiga råttliv.

Vila i frid Bechir.
Citera
2017-12-15, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BitchZ
Du har fortfarande inte kommit med någon källa om att han hade ett missbruk. Kan du inte det, är det bara svammel kanske?
Riktigt, men var en kvalificerad gissning från min sida.
Killen såg speedad ut i videon, sen allt annat sammantaget, så min gissning är nog så bra.
Citera
2017-12-15, 17:23
Medlem
Mord naturligtvis och givetvis kommer inte skräpmedia att nysta i detta utan locket kommer läggas på. Rabani var ju så kallat "högerextrem". Etablissemanget är bara glada att bli av med honom.
Citera
2017-12-15, 17:24
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Obduktion eller "obduktion"? Vi får hoppas att hans kropp inte obduceras av läkare från Sverige och statens lakejer som sätter sina riggade orsaker till dödsorsak.

Hur ofta obduceras döda svenskar av utländska team? Klart som fan att det blir svenskt stål som skär upp kroppen.
Citera
2017-12-15, 17:24
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juniperbay
Han hade inget hederligt arbete utan hela hans FB-sida gick ut på att tigga pengar av godtrogna högerextrema fanatiker med för många kromosomer. Du kanske tillhör den skaran?
Tycker man "fel" i "demokratin" Sverige, är det inte alltid så enket att få ett "hederligt arbete"...
Citera
2017-12-15, 17:25
Avstängd
NeutronStars avatar
Sätter en spänn på att det var Alexander Bengtsson som "mulade" Bechir på uppdrag av Aschelberg mot att Aschelberg vittnar falskt till Alexanders fördel i Expo-härvan. Plus att Alexander slipper få all uppmärksamhet på sina övergrepp nu när den här nyheten går upp högst på heta ämnen.
Citera
2017-12-15, 17:28
Medlem
Här är en konspirationsteori mitt bland alla om SÄPO, Expo och Aschberg:

Rabani var deprimerad och tog livet av sig för att bli en martyr bland extremhögern och för att just de här spekulationerna om att vänstern tar livet av "sanningssägare" ska få fäste.

Tycker det är en lika bra konspirationsteori som många av de andra här.

Alternativt att han inte är död överhuvudtaget utan fejkat sin död. Detta styrkt av att det skedde väldigt lägligt i samband med märkliga statusuppdateringar på Megafonerna.
Senast redigerad av Dannebil 2017-12-15 kl. 17:31.
Citera
2017-12-15, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Hur ofta obduceras döda svenskar av utländska team? Klart som fan att det blir svenskt stål som skär upp kroppen.

Därför är obduktionen inte trovärdig. Precis som i fallet med Assange där rättsapparaten är underrättelsetjänstens verktyg för att sätta dit regimkritiker.
Obducerar svenska statens läkare hans kropp, så kan vi redan nu konstatera att de kommer fram till att Bechir dog naturligt av hjärtinfarkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in