Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-18, 11:41
Medlem
Nuck-Chorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkman74
Hahaha...uppmärksammats internationellt? Ok om du hade tagit upp BBC eller vilken normal känd tv/tidning, men Yournewswire? Ökänd "fake news"/troll sida av rang. När jag var yngre (90-talet) så fanns det en tidning som hette "En ding ding värld", där det mesta bestod av antingen helt påhittade- eller foliehattsnyheter. Det här är nätets motsvarighet.

Det var väldigt länge sedan jag tittade in där, men gjorde tyvärr det pga din länk. Hahhahaha...ok...ISS rymdstationen är alltså fake. Eller varför inte den här nyheten "Colombian Historian Has ‘Proof’ Pablo Escobar Was Adolf Hitler’s Son" Aaaaahahahahaha....
Eller vänta, den här då! "Time Traveler From 2028: Trump Will Win 2020 By Landslide"

Länge sedan jag skrattade så mycket, dock var det positivt roligt. Helt jävla sinnessjukt galet, men roligt som sagt. Ungefär som den där tidningen jag pratade om...
Ha ha, jo jag var slarvig och tog första länken jag hittade utan att kolla vilka de var.

Men hur många skämtsidor det än finns så förändrar det inte sakfrågan: Soros finansierar Expo och Aschberg sitter i dess styrelse och båda är inflytelserika judar med uppenbar gemensam agenda.

Bara det i sig är en konspiration enligt definitionen, och som använder samma metoder som BR gjorde när han granskade och besökte Aschberg.
Citera
2017-12-18, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Snarare synd om sådana som dig som sitter i trådar du påstår dig inte ens vara intresserad av. Vad är syftet med att sitta i trådar och berätta hur synd du tycker om någon? Du har verkligen en meningsfull tillvaro grabben.

...du läser granskning Sverige och tror på deras dumheter va..?

Jävsliknande förhållanden... Lika puckat som att tingsrättsdomaren mot Ekeroth vad jävig för att hon lyssnade på Winnerbäck.

Bevisa att han mördats, man kan omöjligen bevisa ett negativ.
Citera
2017-12-18, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinewave
Från I&C kan man också urskönja att han knappast var deppig eller något sådant:

Nä, det är rätt så klarlagt att han inte var det. T.ex av nära vänner som träffade honom kvällen innan m.m.
Citera
2017-12-18, 11:50
Medlem
svettigafettsvinets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannebil
Jag har aldrig påstått att de alltid kommer hitta allting, bara att allting går att hitta. Hur ett gift skadat kroppen och hur det dödat personen gör ju att man kan begränsa sökningarna rejält. Ser man att något orsakat inre blödningar i organen så hoppar man ju givetvis direkt till sånt som orsakar inre blödningar och så vidare.

Du behöver ju inte heller veta exakt vad någon blivit förgiftad av för att kunna dra slutsatsen att någon blivit förgiftad. Om du har ett oförklarligt dödsfall där offret har specifika symptom som inte kan förklaras med någon synlig sjukdom eller organskada så kan man givetvis dra slutsatsen att personen blivit dödad på något annat sätt, till exempel gift.

Poängen här är att det är, mig veterligen, i stort sett omöjligt att förgifta någon utan att det går att upptäcka på ett eller annat sätt. Antingen genom att spåra själva giftet, eller genom att personen dött av sådana orsaker att alla andra dödsorsaker kan uteslutas.

Det är således inte möjligt att förgifta någon och få det att med 100% säkerhet se ut som naturlig död.

Att allting hypotestikt går att hitta är ganska ointressant. Jag tror inte de skulle "hitta" om någon dör av överdos insulin t.ex.
Citera
2017-12-18, 11:52
Medlem
Nuck-Chorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyfikenrackare
Ja många verkar inte ha en aning om vem Soros är ens. Lite pinsamt att se kunskapsnivån här.
Fast det är inte lika pinsamt om man vet hur effektivt svensk mainstream medias filterbubbla hålls tät och vilka som är inblandade i det. Folk kan ha varit väldigt intresserade och följt svensk (mainstream) media noga utan att få reda på särkilt mycket om Soros och andra finansjudars inflytande, agenda och verksamhet.

Hade däremot Rabani inkvoterats på SVT som reporter och granskare med samma mediefokus som exempelvis Alexandra Pascalidou, och som så många andra som också tillhör motpolen, då hade det varit annorlunda.
Citera
2017-12-18, 12:01
Medlem
Nuck-Chorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Ah, så när högern går hem till folk och kräver svar på frågor för att sedan kunna hänga ut dem på nätet som skutrkar oavsett vad deras svar på frågorna är, så är det "samhällstjänst", men när SVT eller Aschberg gör det så är det "högförräderi"? Har jag massuppfittat dig rätt nu?
Det du gör är värre än "massuppfittat", du kommer med flera halmgubbar i samma inlägg: citatet "högförräderi", och att du i en diskussion om Bechir Rabani, som såg sig själv som enkel arbetare, börjar tala om "högern".

Men det tar jag som en komplimang då du så tydligt visar att orden tryter.
Citera
2017-12-18, 12:47
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svettigafettsvinet
Att allting hypotestikt går att hitta är ganska ointressant. Jag tror inte de skulle "hitta" om någon dör av överdos insulin t.ex.

Vilket du inte dör av kortsiktigt utan kräver en väldigt långsiktig och kontinuerlig överdosering.

Så om man dödas med insulin så går det att se då det krävs extrema doser
Senast redigerad av Ondahamstern 2017-12-18 kl. 12:50.
Citera
2017-12-18, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svettigafettsvinet

Det hittar de garanterat. En obducent har ju som jobb att fastslå dödsorsaker och om ett dödsfall verkar märkligt och man inte hittar någon tydlig dödsorsak så kontrollerar man givetvis alla möjligheter och betar av listan, så att säga.

Det kan såklart hända att de inte listar ut vad någon dött av med, men det finns ingen metod att ta livet av någon som är idiotsäker. Om man vill dölja att det rör sig om mord är gift en rätt dålig metod. Det funkade väl på den tiden då det inte fanns teknik och kunskap för att utreda dödsfallen ordentligt, men idag lämnat förgiftning sannolikt för mycket spår som den som mördat inte har någon kontroll över.

Det bör ju rimligtvis vara enklare att fejka självmord eller olycka än att fejka naturligt död.
Citera
2017-12-18, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Det här klippet går just nu på Facebook. En sammankomst för dissidenter för några dagar sedan. Förmodligen i Göteborg. Känner igen Ingrid Carlqvist och vad som ser ut som Arga Blatten. Rabani är med och det puffas för Aschberggate. Rabani skojar om begravning. Han anade inte hur rätt han har....

Inget bevis på mord, men visst känns sammanträffandena väl många?
https://m.facebook.com/story.php?sto...&id=1443020610

Det klippet är vidrigt och mycket obehagligt att se idag....
Citera
2017-12-18, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dannebil
Det hittar de garanterat. En obducent har ju som jobb att fastslå dödsorsaker och om ett dödsfall verkar märkligt och man inte hittar någon tydlig dödsorsak så kontrollerar man givetvis alla möjligheter och betar av listan, så att säga.

Det kan såklart hända att de inte listar ut vad någon dött av med, men det finns ingen metod att ta livet av någon som är idiotsäker. Om man vill dölja att det rör sig om mord är gift en rätt dålig metod. Det funkade väl på den tiden då det inte fanns teknik och kunskap för att utreda dödsfallen ordentligt, men idag lämnat förgiftning sannolikt för mycket spår som den som mördat inte har någon kontroll över.

Det bör ju rimligtvis vara enklare att fejka självmord eller olycka än att fejka naturligt död.

Av ren googling framgår att det idag finns många giftämnen som dels är svåra att i allmänhet detektera och ger symptom som vid en vanlig hjärtattack.
Ifall inte en obduktion omfattar tester för vart och ett av dessa ämnen så kommer aktuell obducent att missa en sådan orsak!
Tekniken finns väl utvecklad, MEN som man frågar får man svar. Någon generell analys som klipper alla kända ämnen finns inte.
Det krävs en kriminal-teknisk obduktion av någon som kan sin sak!
Trots alla mystiska omständigheter gissar jag att den som ska obducera blir någon som inte har blekaste aning om de tillgängliga tekniker som finns?
Att dirigera stor kraft på helt osannolika förklaringar om "olyckor" , "självmord" eller som här en 33-åring som "helt naturligt" dör av hjärtattack är en välkänd "smarthet" hos dagens Polisledning.
Den som har ett ärligt uppsåt blir inte långlivad där inte.
Precis som att PK-cancerns journalister är livrädda för att vara riktiga journalister så är dagens polisledning livrädda för att ta reda på sanningen.
Hoppet står till att både aktuell läkare och utredningsansvarig har någon jävla form av civilkurage och vägrar vara viljelös kugge i denna Stalin-inspirerade efterblivna bananrepublik!
Även att vi får hit riktiga journalister från andra länder som kan dra egna slutsatser när de korrupta makthavarna försöker ljuga eller helt enkelt vägrar svara på frågor.
Jag mailar utlandet med den förhoppningen!
Må "våra" sjukligt korrupta kontorist-äckel till makthavare brinna i helvetet!
Citera
2017-12-18, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohNils
Alexander Solsjenitsyn klarlade detta i Gulagarkipelagen. Han har en bild på åtta av de högsta cheferna för Gulag-systemet. Kollar man upp det är sju av dessa åtta judar.

Solsjenitsyn skrev även en bok om det judiska folkets historia i Ryssland och deras kollisionskurs med tsaren och de ryska bönderna. Den heter Tvåhundraår tillsammans och finns inte översatt till engelska tyvärr.

Visst håller jag med om att den "lille juden" som sköter sitt jobb som alla andra och är en god granne inte är skyldig till något av detta. Men även dessa "småjudar" är ett problem genom att de ofta tror benhårt på hjärntvätten som "storjudarna" utsatt dem för. De börjar ofta gråta och skrika när Förintelsen kommer på tals - eller ifrågasätts.

Så jag vill nog se de där småjudarna öppet ta avstånd från storjudarna och aktivt sprida information om vad dessa pysslar med. Tyvärr är inte detta något man kan se. Tvärtom ser de flesta småjudar upp till storjudarna och nyttjar kontakter inom sin etniska grupp för att vinna fördelar inom bank- eller nöjesindustrin.

/Johan
Ja, du har rätt ofta är det så!
Samtidigt finns judar som aktivt säger att de tar avstånd från Sionism.
Roligt att det finns fler med ett genuint intresse att ta reda på saker!
När Syditalienare då och då byggde upp Maffian i USA till stor plåga för skötsamma Amerikaner så kommenterade hemlandets politiker detta och uttryckte "Stolthet över att se vilken maktpostion som de våra har byggt upp i det nya landet."...
Några årtionden senare finns speciella organisationer för Italienare som lider av att påfallande ofta vägrar folk i USA att ingå affärskontrakt med dem. Alla tänker på risken för elände...
Citera
2017-12-18, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muhammadjude
Du är en konspirationsteoretiker alltså. fel forum för dig

Haha den var bra. Jag blir blir tokig på jistcalla konspirationsteoretIker som dig. Indirekt är ni ju lögnhalsar. Men det är skrämmande när ni inte förstår det själva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in