Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-21, 11:10
Medlem
utåt sett hjärtattack men inåt kan det och enligt mig är de tnågot annat.
det får ni leva med jag är säker på min sak och det är såklart trist att jag aldrig kommer veta men va fan..

vänstern och hatet dödade bechir
Citera
2017-12-21, 11:14
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenganBej
utåt sett hjärtattack men inåt kan det och enligt mig är de tnågot annat.
det får ni leva med jag är säker på min sak och det är såklart trist att jag aldrig kommer veta men va fan..

Trams. Om Aschberg får hjärtinfarkt imorrn är det då ditt och många andra på Flashbacks fel?
Citera
2017-12-21, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Trams. Om Aschberg får hjärtinfarkt imorrn är det då ditt och många andra på Flashbacks fel?

du har en del av ansvaret kollade igenom den där tråden som var liv i runt den 12-13 när hans video blev släppt du hatade ganska friskt.

kan mycket väl varit hatet som blev droppen som fick bägaren att rinna över.
aschberg har ju ett självmord på sitt samvete, ja jag vet vissa menar att personen drogade men varför tog han mer än vanligt?
Citera
2017-12-21, 11:37
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Komann
Ovanligt många har nämnt Rabanis dödsfall på min arbetsplats och förvånansvärt många tror att Robert Aschberg kan ha med det att göra, man vågar säga det helt öppet framför sina kollegor?

Och då jobbar jag på en "helvit" plats med majoriteten akademiker inne i stan!

Har det hänt något i Sverige som jag har missat? Jag trodde 99% skulle försvara juden in i det sista.

Nej, det verkar ha svängt om ganska rejält bara på dom senaste åren av någon anledning. Jag har också stött på en hel del som är ganska insatta i hela problematiken och som verkar aktivt söka information själv.

Cynisk som man är tror jag att medias förhållningsätt att "hänga" ut mer och mer kriminella invandrare är ett svar på detta. Man har insett ett ökande förakt från folket gentemot media och etablissemanget som uppenbarligen har farit med osanning i många år nu.

Valet kommer bli intressant nästa år. Opinionsinstitut har visat sig oförmögna att göra en träffsäker analys sett till dom senaste två valen. Jag tror även NMR kommer få såpass mycket röster att det kommer framstå som ett ökande "problem" för etablissemanget.
Citera
2017-12-21, 11:39
Medlem
Citat:
du har en del av ansvaret kollade igenom den där tråden som var liv i runt den 12-13 när hans video blev släppt du hatade ganska friskt.

kan mycket väl varit hatet som blev droppen som fick bägaren att rinna över.
aschberg har ju ett självmord på sitt samvete, ja jag vet vissa menar att personen drogade men varför tog han mer än vanligt?

Självmord är det sista jag tänker på, när han blev "hatad" på tog han det som att han gjort något rätt.

Och hatad blev han, av betydligt högre uppsatta människor än dom på flashback, så snälla, sluta försök lägga nån skuld på flashback.

Jag gillade Bechir väldigt mycket och ser verkligen ner på dom som pratar illa om honom här, men att Bechir skulle tagit livet av sig pga av dom håller bara inte.

Och för det andra, jag vet inte hur många gånger du skrivit att du vet vad som hänt, utan att bevisa någonting, förstår du inte själv hur du framstår? Spekulera för all del, men det räcker med en gång.
Citera
2017-12-21, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tlk00
Självmord är det sista jag tänker på, när han blev "hatad" på tog han det som att han gjort något rätt.

Och hatad blev han, av betydligt högre uppsatta människor än dom på flashback, så snälla, sluta försök lägga nån skuld på flashback.

Jag gillade Bechir väldigt mycket och ser verkligen ner på dom som pratar illa om honom här, men att Bechir skulle tagit livet av sig pga av dom håller bara inte.

Och för det andra, jag vet inte hur många gånger du skrivit att du vet vad som hänt, utan att bevisa någonting, förstår du inte själv hur du framstår? Spekulera för all del, men det räcker med en gång.

förlåt om jag spekulerar men detta har verkligen berört mig och det känns som en nära vän har dött. se det som sorgearbete från mitt håll.

men nu är jag SÄKER
Citera
2017-12-21, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeanclaudevandamme
Men har ni kommit fram till någonting alls i den här tråden?

Nope.
Senaste dagen har det mest vart användare skapade dec 2017 som förpestat tråden med sitt trollande. Vi vet väldigt lite i nuläget.
Citera
2017-12-21, 12:01
Medlem
Drinkycrows avatar
Citat:

Det var väl knappt någon som kände till honom? Så mycket hat tycker jag inte heller man sett. Kan du snacka mindre skit tack.
Citera
2017-12-21, 12:05
Medlem
happilappis avatar
Passa er, aschberg har anlitat en advokat och samlar information från denna tråd. I januari ska dom gå igenom allt och då börjar åtalen mot "antisemitism".
Citera
2017-12-21, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mahuang
Dödsorsak berättar man under begravning.
Om ingen obduktion genomförts och familjen verka vetat innan iom broderns inlägg innan hans död, så har förmodligen läkare sagt att han var sjuk. Kanske njurfel?
Han kanske var så aktiv för han visste han skulle dö? Det sista han ville uppnå innan sin död, göra något han ansåg meningsfullt, ett syfte här i livet.
Sen kan han såklart ha blivit förgiftad med och därför sjuk.
Alltså vet man inte om han blev sjuk efter han blev aktiv i media eller efter, självmord, förtäckt självmord?

(Kanadas rikaste man man+fru som hittades mystiskt döda, ansågs det att mannen dödat frun och sedan hängt sig, nu har de kommit fram till att "självmordet" var strypning, alltså strypta och upphängda.)

Fast Bechir har ramlat ihop, vilka problem i kroppen kan finnas då? Hjärta, njurar, hjärna, lever?

Nja, inte kutym att man berättar dödsorsaken vid en begravning. Visst kan man göra det men enligt min erfarenhet hör det inte till standarden (jobbade i kyrkan en period i mitt liv och spelade på många begravningar). Tror inte heller det hör till vanligheten på en muslimsk begravning.

Vanligtvis nämner man väl det i svepande ordalag "lämnat oss efter lång sjukdom", "lämnat oss plötsligt" osv. Men vem vet, kanske nämns på begravningen. I så fall kommer det nog ut ganska snart.

Får dock hoppas att folk följer familjens vädjan att hålla politik och konspiration borta från begravningen.
Citera
2017-12-21, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av happilappi
Passa er, aschberg har anlitat en advokat och samlar information från denna tråd. I januari ska dom gå igenom allt och då börjar åtalen mot "antisemitism".

Belägg för det?
Finns dock en hel del poster i denna tråd som tveklöst når upp till nivån för förtal (torde även finnas en del HMF) så lyckas man belägga vilka som står bakom dessa konton lär vi se en rättsprocess.
Citera
2017-12-21, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av happilappi

klarar han att bryta mot skydd i form av VPN och Tor ska han ha en eloge, jag har hela tiden sagt att Aschberg inte ligger bakom detta. Han ären för liten spelare.

Däremot borde GS ligga pyrt till, deras video är på ett knivsegg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in