Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-15, 23:37
Medlem
Att hela jorden är en stor show visas gång på gång. Om man tittar tillbaka i historien ser man det gång på gång. Men frågan är varför skulle just Bechir ryka med för de styrande? Var han ett så stort hot? Till er som tror annat! Fortsätt titta på idol, letsdance osv och hjärntvättas vidare i ett trygga hem, tills det kommer till er.
Citera
2017-12-15, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justitia-
Frågan är vad han skulle släppt idag?
Det är frågan det.

Jag vill inte spekulera allt för mycket men det är ju ingen hemlighet att T.ex. EXPO blir finansierade av Soros.
Vilka mer suspekta kopplingar kan det finnas.

Kanske Bechir visste.
Citera
2017-12-15, 23:41
Medlem
Inthemoves avatar
Sannolikt kommer obduktionen visa på naturlig död. Oavsett - tycker jag, uppriktigt, att det är fint, kärleksfullt och hoppfullt att läsa tråden. Bechir uppskattas och blir ihågkommen för människan han var. En av alla våra icke-svenskfödda som gjorde Sverige bättre. Flashback är uppenbarligen inte bara dumfeta SD-anhängare, okända av CSN.
Citera
2017-12-15, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
MEN HERREGUD.

Förstår du inte att chansen att han dör av en slump ett par timmar innan han ska publicera något om Aschberg är EN på tio miljoner. EN.

Haha ni är ju helt sanslösa.

Sånt händer. Eller så hade han som sagt själv planerat att dö. Då är det ju snarare rätt logiskt att det hänger samman tidsmässigt.
Citera
Medlem
D-Vitamins avatar
Jag vill minnas en före detta medarbetare till Hillary Clinton som blev rånmördad på öppen gata när denna var på väg till domstol för att vittna mot Clinton. Bechir hade uppenbarligen smuts på Aschberg. Nu är han död lika lägligt så! Tänk hur snopet slumpen spelar ut om man får tid.

https://www.youtube.com/watch?v=Go85lnKF2W8
Citera
Medlem
trailblasers avatar
Jag är mottaglig för all information just nu.
Men, var han en instabil knarkare så ser jag det inte som osannolikt att han råkade dö just nu. Konstigare saker har hänt.
Motbevisa mig!
Citera
2017-12-15, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av praele
Välintegrerade i västvärlden = Äger medierna och driver olika ideologier och rörelser som gör vita till minoriteter i sina egna länder. Snälla människa, vakna upp.

https://www.youtube.com/watch?v=MFE0qAiofMQ

Här har du ett längre och bättre klipp som berör samma sak. https://youtu.be/1_LjvSIBKVc
Citera
2017-12-15, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Länk/källa på detta? Om det stämmer så ber jag om ursäkt, inte mer med det.

Jag är tyvärr inte din sekreterare. Det är väl du som skall backa upp ditt påstående, du som la upp ett konstigt först, inte jag mitt. Gå in på tjejens Facebook och läs vad hennes syster skrev flera gånger att hennes döende syster inte riktigt visste vad hon skrev p.g.a. all tung medicin.
Citera
2017-12-15, 23:44
Medlem
Sam.Boyds avatar
Skulle man vilja mörda Rabani så skulle det enklaste vara att
1. skjuta honom
2. Knivhugga
3. Spränga med handgranat

Ingen skulle tro att det var något annat än en naturlig död för en blatte och att det var gängrelaterat. Trist men snubben hade fel kompisar, slut på storyn.

Hjärtsnurp och det plötsligt blir just Mossad, CIA eller Säpo som är skyldiga. Och beställare till mordet blir Ashberg för att han ”trakaserade” honom i sin senaste video.

Hjärtfel är ju inte helt ovanligt om man dragit mycket kokain eller anfetamin. Knarka Rabani?

Tog han anabola? Löptränade han mycket? Arbetade han med elsvets? Har andra i hans släkt dött unga i hjärtfel?
Citera
2017-12-15, 23:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Vilken jävla bullshit. Jag skrattar högt. Vi vet inte ens säkert att araben är död!

Det som talar för är en högerextrem podd där de två medverkande gråter i 1h. Visste de kan fejka men osannolikt. Detta är starkaste beviset.

Sedan har vi nordfront en högerextrem sida som har en kommentar från en ansvarig som säger sig ha vvvarit i kontakt med de anhöriga.

Alla sidor på nätet som friatider och dylikt får man anta bara copy pastar vad som skrevs på megafonen och dessa kan vi bortse ifrån.

Det är läget!
Den där texten som sprids på facebook av den där kvinnan som är övertygad om att hon kommer dö är starkt bidragande till att jag loggar ut från alternativa rörelsen, blir på höjden sd-certifierade medier för min del!
Mossad, CIA, FBI, Säpo, Aschberg, judar

edit: Högerextrem, vänsterextrem, se det som komplimang
Senast redigerad av BambaNinja 2017-12-15 kl. 23:48.
Citera
2017-12-15, 23:45
Medlem
VWazzs avatar
Hatat dina åsikter mer än något annat men aldrig hatat dig personligen. Vila i frid alldeles för ung och må gud hjälpa och stå vid din familj vid denna svåra tid. Och någonstans önskar jag från hela mitt hjärta att du dog med iman i ditt hjärta. En sann palestinier som jag tror någonstans i hjärtat fortfarande stod starkt emot det sionistiska rasistprojektet även om han alliera sig med en massa "terrorister i kostym".
Citera
2017-12-15, 23:46
Medlem
Gillade karln skarpt. Han vek sig inte direkt för det många andra vänder ryggen till. Att en person med god form och sunt levene drar på sig en hjärtinfarkt låter inte speciellt troligt. Jag hoppas då inte att det är något annat som ligger bakom detta, men det låter väldigt suspekt..

Om du nu är död så må du vila i frid kamrat, du har det mycket bättre nu än vi andra i detta jävla pissland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in