Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-16, 01:13
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannebil
Fast om man spenderat de senaste åren åt att sprida konspirationsteorier så är det väl inte orimligt att man vill göra sin egen död till en del av den konspirationsteorin?

Det är väl jättepassande att han skriver de inläggen precis innan han mystiskt dör. Det har ju uppenbarligen fått konspirationsteoretikerna att gå i spinn och gjort honom till martyr, vilket kanske var precis det han ville.

Om du inte ser logiken i det är jag rädd att du saknar logik.
Ge ett exempel på en konspirationsteori Rabani framfört och bevisa att den inte är sann, tack.

Om du fortfarande inte inser det ologiska i det du framför, så har du varken läst tråden och de inlägg som motsäger det eller kan tänka utanför åsiktskorridoren. Citerar Magnus Uggla:

Va ska man ta livet av sig för när man ändå inte får höra snacket efteråt
Citera
2017-12-16, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tragiken
Om man kan lite omvad som händer i världen vet man att det är någon högt upp som bestämmer allt! Han avslöjade flera olika människor och de får hjälp av ännu mäktigare människor! Bechir var de på spåret! Men tro vad ni vill och var dumma! Jag bryr mig inte det är ni som förlorar på det

Trams. Vem fan är Bechir Rabani ens? Folk tror alltså, helt seriöst, att Aschberg hyrt in en lönnmördare för att ha ihjäl en random hobbyjournalist? Jo. Och Moder Teresa har spelat som anfallare i NHL Red Wings.

Vad är oddsen att en random hobbyjournalist i 30-årsåldern dör av en hjärtinfarkt, strax innan han skulle göra ett avslöjande om Robert Aschberg? Ingen aning, men mer otroliga saker har hänt. Och kommer fortsätta hända. Vad är oddsen att vinna en högvinst på lotto inte bara en, utan två gånger i sitt liv? Skyhöga. Men sånt händer.

Vad tror ni foliehattar att han hade för info om Aschberg? Det mest intressanta som går att veta om Aschberg är att hans korkade hjärna lät sig luras på närmare 20 miljoner kronor av någon som kallade sig för Solvallakungen. That's pretty much it.
Citera
2017-12-16, 01:23
Medlem
Citat:
Jag tror nog att Solvallakungen övertygade Aschberg om att han kunde avslöja vem som mördade Olof Palme. Det är såklart värt mycket pengar att vara den som kläcker det scoopet.

Nej det tror jag inte. Då kunde väl travaren avslöjat det själv och kammat hem pengarna?
Troligen en knarkaffär som sket sig.
Senast redigerad av Reda 2017-12-16 kl. 01:27.
Citera
2017-12-16, 01:23
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Expressen och SvD har låtit saken diskuteras. Vad vill du ha, en dramafilm? Det är i vilket fall inte en hemlighet men det är klart att det är ganska få som har ett intresse för vad en svensk bankman gjorde i Ryssland för 100 år sedan.
Men men, det är skitsamma ändå.

Om det visar sig att Bechir låtits mördas av Aschbergs så bjuder jag på en öl.
Nej, de nämnda drakarna har skrivit hatpropaganda om Bechir och definitivt inte "låtit saken diskuterats". Då hade de förstås låtit Rabani komma med ett genmäle.

Folk har ett mycket svalt intresse för fakta de undanhålls, av naturliga skäl. Det är verkligen inte skitsamma utan utan ingår i medias taktik att hjärntvätta svenska medborgare.
Citera
2017-12-16, 01:26
Medlem
FyraTorns avatar
Citat:
Jag tror nog att Solvallakungen övertygade Aschberg om att han kunde avslöja vem som mördade Olof Palme. Det är såklart värt mycket pengar att vara den som kläcker det scoopet.

Stämmer, det trodde jag när det hände. Men hade han inte sagt det öppet då?
Det jag tänkte på, lyssnar man på Bechir Rabani så kanske han var nått på spåren.
Citera
2017-12-16, 01:27
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Vad har vederlagts? Visa mig bevisen som vederlägger att Rabani blev mördad.
Korkat och undflyende svar. Att han tog droger och att de skulle ha varit orsaken. Att han begick självmord. Läser du inte kommentarerna?
Citat:
Jobbar Säpo åt judarna nu också? Det börjar bli invecklat det här. Är du säker på att du själv inte jobbar åt judarna utan att du vet om det?
Skulle det vara konstigt att säkerhetstjänster byter information och hjälper varandra? Och hur fick du in Säpo i bilden?
Citera
2017-12-16, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av montevideos
Sionisten Aschberg har använt sina kompisar inom klanen att mörda förut när han fick Tores mord att se ut som självmord

https://www.expressen.se/noje/robert...jonblasningen/

Murder by Heart Attack

https://www.express.co.uk/news/world...-William-Colby

Hur fan lyckas man bli lurad på flera miljoner över flera års tid? Aschbergs berättelse skriker lögn rakt i ansiktet på mig. Ok, bli blåst på drygt 19 miljoner på ett bräde, det har ju hänt alla möjliga hjärndöda men pö om pö över flera år, bli blåst på 19 mille utspritt i omgångar, inte ens den största dumskallen i världen klarar av en sådan sak.
Citera
2017-12-16, 01:28
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Hans sysslar ju för helvete med ideologiproduktion! Har man inte insett det kanske man ska ta sig en funderare på att dra sig ur debatten? Eller också läsa och ta in informationen som framkommit i tråden?

Vad jag vill minnas och hört så var Robert en småfumlig journalist på kvällstidningen. Känd för två saker: 1. Sitt stora krulliga hår. 2. Sin karriärslystnad. Janne Stenbeck låg i sin säng på Long Island och tittade på amerikansk TV och funderade på vad TV3 skulle sända. Han fastnade för tre program som han kunde få billigt. TV-serien Ecolizer och en talkshow där kontroversiella ämnen diskuterades publiken var uppretad och programledaren stenhård. Samt ett där programledaren hette samma som programmet och man tog in kändisar och småpratade. Dessa spelade han in på Videoband och skickade med en Bert till Stockholm. Bert som var gammal kvällstidningsmurvel insåg att ingen seriös journalist ville ha det jobbet till den låga lönen. Så lotten föll på den mediekåta Aschberg. Problemet var ju att han inte funkade i rollen. Men Stenbeck hade öga för detaljer och beordrade att Robert skulle rakas och gå på gym. Publiken bjudas på starköl före och i pauserna. Robert hållas nykter. Resten är TV-historia.
Citera
2017-12-16, 01:31
Medlem
pungspark63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Nu vet jag inte om du tillhör de som ser en "juden" eller "samhället" eller "någon annan" konspiration..

Ser inga Judar i namnen men Kolsjö låter som en person som skulle ogilla en person som Rabani och skicka ett medlande via någon tjänst till en person som jobbade på FaceBook!

Varför skulle ett socialt nätverk inte försöka hitta inflytelserika personer men ett brett socialt nätverk? Ska de satsa på att hitta "garage runkar Anders" i Mjölby för att få sin tjänst att fungera?
Tror FB hade varit ett helt annat typ av "socialt" nätverk då.
Jag är nog inte så mycket för den typen av teorier, men att halva världen styrs från Wall Street är väl knappast någon hemlighet...pengar är makt och makt ger pengar.
Att det kryllar av lobbyister i Washington och Bryssel har ju sina orsaker...i princip alla som tappat sin plats i riksdagen dom senaste valen har av någon konstig anledning fått jobb på lobbyistbyråer i Stockholm.
Varför tror du att Göran Persson när han avgick som statsminister började jobba som lobbyist?
Taskig pension?

Sen borde väl kanske FB i första hand hitta folk med kunskaper gällande IT och inte folk med lång kompislista?(om listan inte innehåller politiker som kan vara fördelaktigt att hålla sig vän med)
Jag tänkte närmast på att sossen var vän med Dennert(#jagärhär) som spammar sönder FB och massanmäler för att få folk tystade och avstängda.
PeaceOnEarth postade denna länken...
http://katerinamagasin.se/facebook-o...n-osund-affar/
Det kanske inte är så konstigt att du blir avstängd om du yttrar något som sossar/vänsten inte gillar.

Edit: För att förtydliga, alla på Wall Street är inte judar även om många är det...det handlar om pengar och Globalisterna på Wall Street skiter i folk och länder...det är stålarna som räknas.
Senast redigerad av pungspark63 2017-12-16 kl. 01:37.
Citera
2017-12-16, 01:32
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Vad jag vill minnas och hört så var Robert en småfumlig journalist på kvällstidningen. Känd för två saker: 1. Sitt stora krulliga hår. 2. Sin karriärslystnad. Janne Stenbeck låg i sin säng på Long Island och tittade på amerikansk TV och funderade på vad TV3 skulle sända. Han fastnade för tre program som han kunde få billigt. TV-serien Ecolizer och en talkshow där kontroversiella ämnen diskuterades publiken var uppretad och programledaren stenhård. Samt ett där programledaren hette samma som programmet och man tog in kändisar och småpratade. Dessa spelade han in på Videoband och skickade med en Bert till Stockholm. Bert som var gammal kvällstidningsmurvel insåg att ingen seriös journalist ville ha det jobbet till den låga lönen. Så lotten föll på den mediekåta Aschberg. Problemet var ju att han inte funkade i rollen. Men Stenbeck hade öga för detaljer och beordrade att Robert skulle rakas och gå på gym. Publiken bjudas på starköl före och i pauserna. Robert hållas nykter. Resten är TV-historia.
Som jag skrev tidigare, man förstå förstå judendomen och judisk mentalitet för att förstå deras agerande. Det du skriver saknar relevans.
Citera
2017-12-16, 01:35
Medlem
Despiracys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valium-man
Håll nu för fan käften!
Han var en av oss älskade Sverige .
Han var ett exempel hur det ska fungera flytta till Sverige och gilla läget.

Fantastiskt. Mer sånt här.
Bechir vila i frid för helvete. Det gjorde ont idag att läsa beskedet. Fan asså.
Citera
2017-12-16, 01:47
Medlem
ThuleSocietys avatar
Vidriga judejävlar:

https://www.nordfront.se/broderna-ek...r-hans-dod.smr

Rabani verkade vara en toppenkille.

Typ raka motsatsen till den typiska blatten. Han var också positiv till Nordiska Motståndsrörelsen.
Senast redigerad av ThuleSociety 2017-12-16 kl. 01:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in