Citat:
Ursprungligen postat av
0rganet
Nu vet jag inte om du tillhör de som ser en "juden" eller "samhället" eller "någon annan" konspiration..
Ser inga Judar i namnen men Kolsjö låter som en person som skulle ogilla en person som Rabani och skicka ett medlande via någon tjänst till en person som jobbade på FaceBook!
Varför skulle ett socialt nätverk inte försöka hitta inflytelserika personer men ett brett socialt nätverk? Ska de satsa på att hitta "garage runkar Anders" i Mjölby för att få sin tjänst att fungera?
Tror FB hade varit ett helt annat typ av "socialt" nätverk då.
Jag är nog inte så mycket för den typen av teorier, men att halva världen styrs från Wall Street är väl knappast någon hemlighet...pengar är makt och makt ger pengar.
Att det kryllar av lobbyister i Washington och Bryssel har ju sina orsaker...i princip alla som tappat sin plats i riksdagen dom senaste valen har av någon konstig anledning fått jobb på lobbyistbyråer i Stockholm.
Varför tror du att Göran Persson när han avgick som statsminister började jobba som lobbyist?
Taskig pension?
Sen borde väl kanske FB i första hand hitta folk med kunskaper gällande IT och inte folk med lång kompislista?(om listan inte innehåller politiker som kan vara fördelaktigt att hålla sig vän med)
Jag tänkte närmast på att sossen var vän med Dennert(#jagärhär) som spammar sönder FB och massanmäler för att få folk tystade och avstängda.
PeaceOnEarth postade denna länken...
http://katerinamagasin.se/facebook-o...n-osund-affar/
Det kanske inte är så konstigt att du blir avstängd om du yttrar något som sossar/vänsten inte gillar.
Edit: För att förtydliga, alla på Wall Street är inte judar även om många är det...det handlar om pengar och Globalisterna på Wall Street skiter i folk och länder...det är stålarna som räknas.