Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-16, 06:37
Medlem
praeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mustimusti
Högerbacken sätter fart ser jag... med GS srtörsta nazzesvin Fabian Fjälling i spetsen.
Vore märkligt om polis släpper detaljer om tips om vem mördaren är.. vänta nu, Justdet, det gjorde granskning Sverige ja. Så kallat anonymt tips till polisen som sen offentliggjordes.

Fabian fjälling måste ha en allvarlig psykisk störning som triggar hans underliggande försvarsmekanismer. Hela tiden.
Allvarligt psykiskt störd med särskild behandling och utskrivningsprövning ..

Att behandla en död människa på detta viset, visa ingen hänsyn utan på alla sätt som går försöka få ut sin jävla nasseskit är fullständigt horribelt. Hoppas att det är straffbart.

Gör mig en tjänst, gå till youtube och anmäl skiten ur Granskning Sverige så att dom aldrig ens kan få kolla på tecknad där ens.. gå dit och anmäl dessa nassesvin...
Det är inte Fabian Fjälling som ringt till polisen angående Aschberg, det är "Johan Andersson"

Fabian skriver på sin twitter:
"Vill bara säga att Granskning Sverige AB inte har något med polisanmälan av Robert Aschberg att göra. Jag har inte kontroll på vad "Johan" gör och jag Fabian har inget med anmälan att göra."
Citera
2017-12-16, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuck-Chorris
Håller med om det mesta du skriver ovan.

Problemet här är att sammanträffandet är ännu mer sinnessjukt än agendan hos de värsta trollen i tråden. Se Bechirs sista video innan du uttalar dig vidare i frågan.
Och vart kan jag se den?
Citera
2017-12-16, 06:42
Medlem
Langnasas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av All.
Trams. Vem fan är Bechir Rabani ens? Folk tror alltså, helt seriöst, att Aschberg hyrt in en lönnmördare för att ha ihjäl en random hobbyjournalist? Jo.

Skulle inte förvåna mig det minsta med tanke på hans historia.. Han kan inte anses fullt normal. Det är rena psykopatdrag.

Bara EN grej; startade ett förlag som hette "Seppuku Media" ("självmordsmedia", ungefär) vars uppgift är att hänga ut privatpersoner med fel åsikter. Till sin hjälp hade man bl.a Bisnode (inget litet företag direkt..) dvs det var säkert stora summor som betalades för deras hjälp (de gav ut te.x kreditinfo till Seppuku Media - såklart olagligt).

Vad som blir extra äckligt med det är att Aschberg innan fått en förståndshandikappad person att ta livet av sig efter att han hängt ut honom som maffiamedlem (något som inte stämde). Dvs. Det verkar som idén till "Seppuku" kommit ifrån detta, att hänga ut folk och hoppas det leder till självmord pg.a eländet det kan leda till (förlorar jobb eller vänner osv). Han blev inte dömd för detta för övrigt! Seppuku Media blev aldrig dömda trots tydliga lagbrott för att ta olaglig kreditinformation och skicka ut till meningsmotståndarna att man tagit uppgifter på inkomst, hemadress (som ett hot "nu vet vi var ni bor").

Många av dessa blev utsatta för brott, bl.a vet jag själv en person som fick sin bil saboterade på ett sätt att den blev direkt livsfarlig att köra, det var hans flickvän som använde bilen men hon kom som tur undan utan skador. Såklart omöjligt att bevisa vem som gjort det. Han är 100% säker på att det är dom, han har inga andra fiender och det var definitivt ett sabotage.

Dessa as har rättsväsendet på sin sida också tyvärr. Även om det är brott de begår så anses det förmildrande eller man ser mellan fingrarna för det är regimkritiker som är de ansatta. Tänk själv hur rättsväsendet (och media) agerat om det varit vänstern som blivit ansatta - man tar kreditinformation olagligt för att föra åsiktsregister och för att hota dessa, aldrig att rättsväsendet låtit de skyldiga komma undan med det! Finns inte på kartan. Nej ni måste vakna upp. Sverige är ett land precis som Kina eller Ryssland där sådana här saker är ganska vanliga. Ni lever kvar i det gamla Sverige.
Citera
2017-12-16, 06:42
Medlem
praeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Machines
Och vart kan jag se den?
https://www.youtube.com/watch?v=w4cJzKvKCfc

I slutet av videon säger Aschberg fru åt Beschir att "Det här kommer du att få stå för"
Citera
2017-12-16, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Machines
Och vart kan jag se den?

Den här väl?

https://youtu.be/w4cJzKvKCfc
Citera
2017-12-16, 06:45
Medlem
Ok, nästa steg bör vara att få tag på allt material som han hade på Aschberg et.al.

Vi kan ju inte undo dödafallet men vi kan nörja nysta i Aschberg och göra hans liv surare.

Har inte följt detta annat än att han var ganska konfrontativ men detta luktar mord lång väg.

Är därför ganska besvärad, är ju inte en AFA misshandel som gone wrong, är ju ett professionellt mord som skall döljas...
Citera
2017-12-16, 06:50
Medlem
Det här är killen som sålde på en gammal tant hascholja, eller något som han påstod var hascholja. Har han den typen av kontakter är det inte omöjligt att droger varit inblandat.

Dock betvivlar jag inte att det finns mäktiga grupper som vet hur man iscensätter en persons "naturliga" död.
Citera
2017-12-16, 06:52
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mustimusti
Högerbacken sätter fart ser jag... med GS srtörsta nazzesvin Fabian Fjälling i spetsen.
Vore märkligt om polis släpper detaljer om tips om vem mördaren är.. vänta nu, Justdet, det gjorde granskning Sverige ja. Så kallat anonymt tips till polisen som sen offentliggjordes.

Fabian fjälling måste ha en allvarlig psykisk störning som triggar hans underliggande försvarsmekanismer. Hela tiden.
Allvarligt psykiskt störd med särskild behandling och utskrivningsprövning ..

Att behandla en död människa på detta viset, visa ingen hänsyn utan på alla sätt som går försöka få ut sin jävla nasseskit är fullständigt horribelt. Hoppas att det är straffbart.

Gör mig en tjänst, gå till youtube och anmäl skiten ur Granskning Sverige så att dom aldrig ens kan få kolla på tecknad där ens.. gå dit och anmäl dessa nassesvin...
Det du skriver är ju inte friskt. Det är ju sovjetmetoder du sysslar med.
Citera
2017-12-16, 06:55
Bannlyst
Fortfarande inte bekräftat att den bekräftelsesökande husblatten är död. Rena arabstämningen här inne när fjortisar vill göra martyr av fjanten.
Vi äkta svenska håller inte på med sånt blaj som martyrskap - det hör till det lägre muslimska folket som inte fattar bättre.
Citera
2017-12-16, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deman
Fortfarande inte bekräftat att den bekräftelsesökande husblatten är död. Rena arabstämningen här inne när fjortisar vill göra martyr av fjanten.
Vi äkta svenska håller inte på med sånt blaj som martyrskap - det hör till det lägre muslimska folket som inte fattar bättre.

Jo hans bror har bekräftat det så tyst nu.
Citera
2017-12-16, 07:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av schnyggsomfan
Jo hans bror har bekräftat det så tyst nu.
nej det har han inte. var e bilden på liket?

man kan aldrig lita på en blatte. bechir var blatte och således även hans ev bror då. noll trovärdighet utan bildbevis, obduktionsprotokoll eller polisrapport.
Senast redigerad av deman 2017-12-16 kl. 07:03.
Citera
2017-12-16, 07:05
Medlem
smoker27s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Jo, fast det där är väl ändå en på miljonen.

Det är högst suspekt att han helt plötsligt dör särskilt nu.

På Megafonernas hemsida skriv Bechir Rabani själv igår om att ett stort avslöjande om Aschberg skulle komma idag. Och så helt plötsligt dör han!?

Tycker det är en självklarhet för folk att göra en polisanmälan när det finns någon som så tydligt bör betraktas som en misstänkt gärningsman, nämligen Robert Aschberg!

Då börjar du med en anmälan då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in