Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-16, 07:09
Medlem
Seirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlKaviar
Det här är killen som sålde på en gammal tant hascholja, eller något som han påstod var hascholja. Har han den typen av kontakter är det inte omöjligt att droger varit inblandat.

Dock betvivlar jag inte att det finns mäktiga grupper som vet hur man iscensätter en persons "naturliga" död.

Med "hascholja" antar jag att du syftar på CBD-olja. Vilket man kan köpa helt lagligt på nätet. Knappast något farligt heller.

Om det inte är CBD du menar så förklara gärna.
Citera
2017-12-16, 07:12
Medlem
Mr Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deman
nej det har han inte. var e bilden på liket?

man kan aldrig lita på en blatte. bechir var blatte och således även hans ev bror då. noll trovärdighet utan bildbevis, obduktionsprotokoll eller polisrapport.

Rabani var ingen blatte. Fan patriot, svor trohet till sverige i värnplikten med en balaclava över huvudet inför ett brinnande monument av Thor vår beskyddare. haha.
Utöver nej han var ingen blatte, då förstår du inte definitionen.
Citera
2017-12-16, 07:23
Medlem
Lustigt att googles algorithm placerar Johans mordanmälan så högt upp vid sökning efter "Aschberg" och "Robert Aschberg". De använder väl sin chrome-browser för att se hur populär youtubelänken är. Måste ses som lite av en bedrift.
Citera
2017-12-16, 07:31
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VWazz
Vilket erbjudande, hela 10000sek! Slår vad om att en jädra massa folk är ute på detektivarbete efter att du lagt ut en sån morot.

Står iofs bitcoin och sek din mupp.

Hoppas iaf polisen undersöker det här dödsfallet mer noggrant frö det är rätt tydligt att killen hade fiender. Inte minst att döma av vad somliga skrivet här i tråden.
Citera
2017-12-16, 07:41
Medlem
Nuck-Chorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Det du skriver är ju inte friskt. Det är ju sovjetmetoder du sysslar med.
Ja, och intressant nog av sovjetmetoder som drevs fram av främst judiska bolsjeviker som efter ryska revolutionen tvättade 500 ton stulet guld genom "svenska" judiska bankirer, .... med namet Aschberg.
Citera
2017-12-16, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pausanias
Och moderatorn sover som vanligt. Du är inte blatte säger du. Betyder det då att du bara är en ungdom som pga dyslexi och dina diagnoser aldrig läst en bok eller en tidning och som totalt misslyckades i skolan? Jag skriver inte detta för att förolämpa dig utan för att finna en förklaring till att du inte lärt dig något i skolan. För du har väl gått i svensk skola?

Blev visst lite kränkt av en smått onyanserad kommentar. Du verkar dessutom ha stor tilltro till svenska skolor.

Gissningsvis är du en som blivit enormt indoktrinerad och därför ballar ur och skriver ännu mera knepiga saker.

Gå du och isolera dig någon slags safe space så att du slipper jaga upp dig så mycket...
Citera
2017-12-16, 07:52
Medlem
Nuck-Chorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung-Caligula
Står iofs bitcoin och sek din mupp.

Hoppas iaf polisen undersöker det här dödsfallet mer noggrant frö det är rätt tydligt att killen hade fiender. Inte minst att döma av vad somliga skrivet här i tråden.
Obduktion och polisundersökning kommer sannolikt att likna den efter Osmo Vallos död. Likdelar och bevismaterial försvinner och åratal senare hittades en av Vallos ryggkotor i frysen hemma hos en av utredarna.

Och då är hela denna historia genomrutten redan före dödsfallet, med starkare intressen och mer inflytelserika personer inblandade än de i Osmo Vallos fall.
Citera
2017-12-16, 07:54
Medlem
Helt osannolikt att en person som granskar maktens män med mycket att dölja plötsligt avlider i hjärtattack vid 33 års ålder.
Samtidigt som han synes ha en hel del mer på hyllan att publicera, vilket nu hindrades.
Den här Rasist- och Fascist-Apan Robert Aschberg har uppenbarligen ideal som en copy-paste från gamla Nazityskland. Visst hans familj blev rika på att sälja stöldgods från mördade Ryssar o mördade Ryssars kyrkor, men idealen är precis de samma som i Nazityskland. Ett riktigt Fascist-svin. (Även om han ser ut som en apa.) Samma nivå på den familjen som om de blivit rika genom att sälja stöldgods från mördade judar. En judisk familj med samma moral som de som blev rika på mördade judars förmögenheter!

Det finns tydligen 7 olika sorters gifter som dödar och ger symtom som vid en hjärtattack.
De mest svåra att spåra är Ricin / Abrin samt Aconite / Succinylcholine.
(Ricin försökte gubben i "Braking Bad" använda..)
Sammantaget finns väl utarbetade metoder att spåra alla dessa gifter.
MEN då krävs att man vid en obduktion speciellt letar efter vart och ett av dessa dem.
"Som man frågar får man svar." En avgörande regel vid obduktioner
De två sista gifterna används i mycket små doser inom sjukvården och kan därför lättare stjälas.

=> Vi pratar om minst 4 st special-tester som bör göras vid obduktionen IFALL obducenten verkligen vill veta dödsorsaken.
=> Jag gissar att inte en enda av dessa kommer att göras.
Vid frågor lär man hänvisa till allt mellan himmel och jord... Budget, tid mm mm
Ingen av PK-Cancerns så kallade "journalister" lär fråga heller. Det är så det går till vid politiska mord i en efterbliven kriminell bananrepublik som Sverige eller "Naivien" som är ett mer passande namn.

Vid mordet på Cats Falk så vägrade rättsväsendet att öppna fallet ens när en fd dokumenterad Stasi-agent berättade om sin egna inblandning. Han hade helt enkelt på grund av samvetskval, något som Svenska domstolar aldrig har mot brottsoffer. Så i det officiella Sverige är det fortfarande en "olycka".

Sveriges Polisledning och domstolar spelar i samma division som Nazi-Tyskland, Sovjet eller i 3:e Världen när det gäller att mörka grova brott utförda av folk med "rätt" bakgrund mot andra med "fel" sådan.
Inte ens när en riktig journalist dör under så här mystiska omständigheter omskrivs det av de som kallar sig "journalister", men inte på minsta sätt är det.
Deras så kallade "Tidningar" hör inte hemma i ett friskt land!
De stödjer alltid kriminella med "rätt" rastillhörighet, partibok eller agenda.
De sparkar alltid nedåt mot fattiga skötsamma människor med "fel" rastillhörighet, partibok eller agenda.
Rabani hade bara det sista fel och då "får han skylla sig själv" enligt de genomkorrupta media-politruckernas logik.
En liten gissning är att aktuell obducent vägrar att svara på frågor ifall han testat för dessa klockrent misstänkta gifter ovan.
"Jag är faktiskt nämligen läkare! Inga detaljer tack!"
Citera
2017-12-16, 08:05
Medlem
2big4yous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Ok, nästa steg bör vara att få tag på allt material som han hade på Aschberg et.al.

Vi kan ju inte undo dödafallet men vi kan nörja nysta i Aschberg och göra hans liv surare.

Har inte följt detta annat än att han var ganska konfrontativ men detta luktar mord lång väg.

Är därför ganska besvärad, är ju inte en AFA misshandel som gone wrong, är ju ett professionellt mord som skall döljas...
Om detta material visar sig vara puts väck så.....
Citera
2017-12-16, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mustimusti
Jag lovar att de som får bort Granskning Sverige och dessa nassepack får 15000kr kontant. Och inte i nån jävla bitcoinskit. Teorierna är fler än sättet jag runkar på.
Ni anser att Bechmirs bror inte får sin vilja igenom?
Era jävla nassepack.. ni kan ta etan Adolf hotlerdocka å nasseuniform och åka till nått annat land och dyrka den lille gubben..

Granskning Sverige och Fabian Fjälling. Ni vill ha krig.. varsågoda, ni har just startat rätt. Alla jag känner och alla jag kommer skrapa ihop kommer ha en enda uppgift , att radera bort allt du gör på nätet. An,äran till fb, till polisen skit samma-.
You are going down little man_ Fabian, dax för dej att börja sola jobb som pizzabagare eller nått..

Era dumma as

Måste vara väldigt många teorier då du alldeles uppenbarligen är en fena på avancerad fickpingis...
Citera
2017-12-16, 08:10
Medlem
InternetTuffings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2big4you
Om detta material visar sig vara puts väck så.....

Det verkar nästan som att så är fallet, någon som vet hur det går för resten av gänget i megafonerna?
Citera
2017-12-16, 08:11
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mustimusti
Jag lovar att de som får bort Granskning Sverige och dessa nassepack får 15000kr kontant. Och inte i nån jävla bitcoinskit. Teorierna är fler än sättet jag runkar på.
Ni anser att Bechmirs bror inte får sin vilja igenom?
Era jävla nassepack.. ni kan ta etan Adolf hotlerdocka å nasseuniform och åka till nått annat land och dyrka den lille gubben..

Granskning Sverige och Fabian Fjälling. Ni vill ha krig.. varsågoda, ni har just startat rätt. Alla jag känner och alla jag kommer skrapa ihop kommer ha en enda uppgift , att radera bort allt du gör på nätet. An,äran till fb, till polisen skit samma-.
You are going down little man_ Fabian, dax för dej att börja sola jobb som pizzabagare eller nått..

Era dumma as

Du mår inte så bra va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in