Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-16, 10:31
Avstängd
skogshuggar3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Låter helt osannolikt och långsökt.

Sannolikheten för att en 33 åring dör av hjärtinfarkt 1/4869.

Sannolikheten för att en förnärmad och trängd psykopatisk multimiljonär gör sig av med den som hotar honom 1/3.
Citera
2017-12-16, 10:32
Medlem
Langnasas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola

Jag tycker fortfarande att han ser och låter opiatpåverkad i slutet av den ca 40min långa videon när han snackar om Aschberg

dvs han ser trött ut. sluta tramsa.
Citera
2017-12-16, 10:32
Medlem
crawlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Jag vet att det är så. Sen vad du tror, tycker eller vet spelar ingen roll.

Klart det inte spelar någon roll vad jag tycker. Jag ville bara veta om det fanns någon källa där man kan luska vidare, eller om det bara var din magkänsla. Säger absolut inte att det har fel, men att hitta faktiska dokument eller referenser är ju alltid att föredra.
Citera
2017-12-16, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuck-Chorris
Jag tror det finns intressen i andra riktningen, att Mossad kan vara pådrivande bakom Aschberg och övriga agendajudars samhällsomstörtande verksamhet, på samma sätt som många andra säkerhetstjänster ägnar sig åt.

Du menade att Ashberg betalat Mossad, jag misstänker att betalningen går åt andra hållet.

Att Bechir var något på spåren är uppenbart. Aschberg är en offentlig person som aldrig själv skulle driva den typen av projekt du antyder, det behöver han inte. Försök se helhetsbilden lite mer övergripade istället.

Bechir var en obetydlig pajas som enbart hade åhörare från foliehattar med fel antal kromosomer.
Att han skulle vara något sorts hot är att blåsa upp honom till höjder som han aldrig kunde levde upp till.
Alltid tragiskt när någon dör men han var en obetydligt individ som inte tillförde samhället något.
Han kommer vara bortglömd lika fort som han dök upp.
Citera
Medlem
Skulle vara intressant för trådens fortlevnad att få se lite bevis på liknande händelser i vårt avlånga land.

Palme i all ära, men vad har vi för regimkritiker/meningsmotståndare/fel åsikt/ej pk människor som har mördats i "politikens" namn i Sverige?

/Noll koll
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
MEN HERREGUD.

Förstår du inte att chansen att han dör av en slump ett par timmar innan han ska publicera något om Aschberg är EN på tio miljoner. EN.

Haha ni är ju helt sanslösa.

Tar inte på något vis ställning i denna fråga! För mig är det en ickefråga!

Är bara nyfiken hur du räknat ut att det skulle va just 1/10miljoner att detta skulle kunna hända?

Är inget hån eller liknande, tycker bara det är underhållande när folk ”drar” till med siffror som att det skulle va sanning i nått som ingen kan annat än spekulera i så att säga
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogshuggar3n
Sannolikheten för att en 33 åring dör av hjärtinfarkt 1/4869.

Sannolikheten för att en förnärmad och trängd psykopatisk multimiljonär gör sig av med den som hotar honom 1/3.

Påhittad statistik som inte är förankrad i verkligheten.
Citera
2017-12-16, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juniperbay
Påhittad statistik som inte är förankrad i verkligheten.

2013 dog 90 505 personer i Sverige av hjärt och kärlsjukdomar.
Så hans statistik var väl inte så off? 😁

http://www.st.nu/medelpad/sundsvall/...-karlsjukdomar
Citera
Medlem
Nuck-Chorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Inte helt osannolikt. För MSM och kroksnokarna vill ju inte ha en upprepning av DN reportern Jacques Wallners öde att få sitta 9 månader för överlagt mord. Det var ju en hemsk upplevese för vänsterjudarna.
Aschberg kanske siktar på en karriär som chefsredaktör som ny jude på DN att ta över efter juden Wolodarski. Skulle komma bra överens med kommunisten och mördaren Wallner som är en av de andra redaktörerna på DN, och med de judiska ägarna av DN. Då behöver han inte längre använda något baseballträ i sina hotfulla framträdanden.
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Nja, jag tycker nog inte att han bara "ser trött ut", men jag vet inte vad klockan var när han spelade in videon, ej heller hans sömnstatus. Pigg ser han i alla fall inte ut, och det är väl inte uteslutet att han käkade förskrivna, eller icke-förskrivna, smärtstillande och/eller annat? Sannolikheten att en ung man dör i en andningsdepression/cirkulationssvikt är ganska mycket större än att en ung man dödas (förgiftas?) av en lejd mördare, men konstigheter sker lite då och då...
Citera
2017-12-16, 10:41
Medlem
Mycatisonfires avatar
Synd!
Använde han droger?
Citera
2017-12-16, 10:44
Medlem
sonofnatures avatar
Tänkte om brodern gått ut med att han dött

Han kanske va hotad