Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-16, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stolerik
2 veckor innan hans dör kontaktades Bechir av säkerhetspolisen om att han ska vara försiktig och att han kartläggs, av vem?

Enligt lurendrejaren Putilov som säger att konspirationsteoretikern Rabani skrivit det till honom på Facebook, i en konversation där Rabanis del av konversationen mystiskt försvunnit.

Jag tror inte ett dugg på det. Låter som ett sätt att plantera och spä på konspirationsteorier ytterligare.
Citera
2017-12-16, 14:23
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BambaNinja
Det var mer än vad jag visste. Hur ofta var denna mannen egentligen hemma ?
Hade han "vänner" i Båstad eller kanske tom en lägenhet där?

Familjen bor i P**** och om han dog i Båstad kan det förklara att han nte blev upptäckt förrän på morgonen.

Kan ha varit en pojkvän som bodde i Båstad?
Citera
2017-12-16, 14:25
Medlem
Citat:
Det var mer än vad jag visste. Hur ofta var denna mannen egentligen hemma ?
Hade han "vänner" i Båstad eller kanske tom en lägenhet där?

Familjen bor i P**** och om han dog i Båstad kan det förklara att han nte blev upptäckt förrän på morgonen.

Jag visste inte det heller förrän jag såg videon på YT. (https://www.youtube.com/watch?v=IsndyETGpOQ) <- "Johan" från Granskning Sverige ringer polisen och anmäler ett misstänkt mord, ca 34min in. Båstad nämns där.

Bechirs bostad = P**** ja, han gick i låg och mellanstadie i M*****, en liten by öster om P****, tror hans föräldrar fortfarande bor där, men är inte säker.
Citera
2017-12-16, 14:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Kan ha varit en pojkvän som bodde i Båstad?
Han jobbade på flyktingboende i Båstad men mina spekulationer är att han hade "vänner" där också. Nu vill jag inte gå in på vissa saker men Bechir hade vissa saker för sig och då hade han kanske vänner som också sysslade med det i Båstad
Citera
2017-12-16, 14:27
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClinicallyBlaze
Herregud vilken soppa detta är. Foliehattarna här på flashback spekulerar fritt trots att vi inte har så mycket information. Det hindrade visserligen inte Granskning Sverige från att anmäla Aschberg för mord trots att man inte hade någon aning om vilken stad det skett i. Anser ni det verkligen vara seriöst?

Christoffer Dulny från Alt-högern verkar tänka lite mer i rationella banor: https://twitter.com/chris_dulny/stat...39837715046400

Om man inte har någon närmare information så är just det att spekulera som gäller. Om det gällt någon gammal gubbe som helt plötsligt dött av hade man nog inte spekulerat. Men att en som det verkade helt friskt 33-åring plötsligt dör öppnar upp för allehanda spekulationer. Från då självmord till rentav mord.
Citera
2017-12-16, 14:28
Medlem
Linguass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Det framgår väl inte att Säpo "utredde" Bechir? De kan ha sett hur Aschberg aktiverade ett Mossadnätverk (på samma sätt som Weinstein gjorde mot kvinnorna han trakasserat) och ville varna honom. Så här gjorde Weinstein:

https://www.newyorker.com/news/news-...-army-of-spies

Han anlitade alltså detektiver (varav några hade jobbat tidigare hos Mossad). Dessa letade upp information om de som anmält honom för att försöka misskreditera anklagelserna eller något liknande.

Detta är inte olagligt på något sätt eller ens ovanligt i liknande kontext. Att det var aningen omoraliskt att träffa kvinnorna under påhittade namn med mer kan stämma men det är inte olagligt.

Vad har detta med anklagelserna om mord på Bechir och Aschbergs involvering att göra?
Citera
2017-12-16, 14:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Jag visste inte det heller förrän jag såg videon på YT. (https://www.youtube.com/watch?v=IsndyETGpOQ) <- "Johan" från Granskning Sverige ringer polisen och anmäler ett misstänkt mord, ca 34min in. Båstad nämns där.

Bechirs bostad = P**** ja, han gick i låg och mellanstadie i M*****, en liten by öster om P****, tror hans föräldrar fortfarande bor där, men är inte säker.

Fast VAD OBDUCENTSÖKAREN säger är extremt oväsentligt. .Det ärke******* Johan har gjort är att söka på google så har han stött på artikeln om att Bechir jobbar i Båstad i hans huvud var det nog tillräckligt för att dra slutsatsen att han också bodde där. Vilket INTE PÅ NÅGOT SÄTT är en fullgod logisk slutledning.

Ska vi hitta ANDRA KÄLLOR NU ÄN NÅGON SOM TROR SIG KUNNA FÅ KONTAKT MED OBDUCENTEN NÄR PERSONEN HAR DÖTT SAMMA DAG. SNÄLLA
Citera
2017-12-16, 14:34
Medlem
Citat:
Fast VAD OBDUCENTSÖKAREN säger är extremt oväsentligt. .Det ärke******* Johan har gjort är att söka på google så har han stött på artikeln om att Bechir jobbar i Båstad i hans huvud var det nog tillräckligt för att dra slutsatsen att han också bodde där. Vilket INTE PÅ NÅGOT SÄTT är en fullgod logisk slutledning.

Ska vi hitta ANDRA KÄLLOR NU ÄN NÅGON SOM TROR SIG KUNNA FÅ KONTAKT MED OBDUCENTEN NÄR PERSONEN HAR DÖTT SAMMA DAG. SNÄLLA

Haha, ja jag reagerade också på det... Vem fan frågar om obducenten?! Finns inte på kartan.
Jag frågade innan om det fanns någon som kunde bekräfta att dödsfallet skedde i Båstad, fick inget svar på det, så jag tog det som fakta endast pga "Johan" och att anmälan hamnade där.
Han kan dock ha bott på hemmet han jobbade på, under veckorna, kanske var det så att hans arbetskamrater hittade honom? Vi vet inte som sagt.

Kan inte minnas att jag sett något officiellt meddelande från någon närstående att han ska ha avlidit i sin bostad, du får gärna länka/visa bild på ett sådant om det finns.

Edit: Och vad som framkom av tweeten som tidigare postats så står inte GS bakom anmälan. Är bara "Johan" som verkar lite paranoid.
Inte fakta: Att BR avlidit i Båstad. Är möjligt, men ingen fakta.
Senast redigerad av chrisemil 2017-12-16 kl. 14:40.
Citera
2017-12-16, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heckmann
Har tramsmedia rappporterat något om denna tragiska död?

Nej inte vad jag sett.
Däremot tycker jag alla bör göra vad de kan och återberätta detta till alternativa medier utrikes, även statsmedier som konkurrerar med den judiska makten. Det är viktigt att berätta noga vad vi har här att göra med då man ännun inte förstått vidden och innebörden kring Bechirs arbete. Än så länge har vissa utländska forum som 4chan tagit upp fallet, men det bör spridas vidare.

Frågan är om Säpo (Mossad) mördat Bechir i hans lägenhet eller mer troligare förgiftat honom på annat sätt helt obemärkt. Tyvärr får vi nog inte reda på detta, då obducenterna jobbar för makteliten.
Senast redigerad av goyimcuck 2017-12-16 kl. 14:42.
Citera
2017-12-16, 14:46
Medlem
BLW77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Finns gifter som gör att hjärtat inte pallar med. Låter osannorlikt i sverige men ryssarna har väl förgiftat folk tidigare så nån kanske blivit inspirerad

Det går att framkalla Stroke genom att använda utrustning för modulerade mikrovågor som riktas mot huvudet som då orsakar skador på Kapillärerna.

Det finns även syntetiskt proteingift som inte går att upptäcka med blotta ögat. Det appliceras inuti t.ex. dricksglas, shakers, tillbringare etc, så när vätska fylls på och blandas upp med det syntetiska proteingiftet inträffar döden inom några minuter efter att offret druckit blandningen. Eftersom det syntetiska proteingiftet metaboliseras av kroppen under dödsprocessen lämnas det inga spår som vanliga reguljära gifter gör.

Dom som använder sig av metoder ovan är inga vanliga kriminella, utan snarare personer med kopplingar på något sätt till någon säkerhetstjänst.
Citera
2017-12-16, 14:47
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Nej inte vad jag sett.
Däremot tycker jag alla bör göra vad de kan och återberätta detta till alternativa medier utrikes, även statsmedier som konkurrerar med den judiska makten. Det är viktigt att berätta noga vad vi har här att göra med då man ännun inte förstått vidden och innebörden kring Bechirs arbete. Än så länge har vissa utländska forum som 4chan tagit upp fallet, men det bör spridas vidare.

Frågan är om Säpo (Mossad) mördat Bechir i hans lägenhet eller mer troligare förgiftat honom på annat sätt helt obemärkt. Tyvärr får vi nog inte reda på detta, då obducenterna jobbar för makteliten.

Har du några exempel på svenska obducenter som visat sig jobba för makteliten?
Finns det någon som inte jobbar åt juden enligt dig?
Citera
2017-12-16, 14:48
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Han jobbade på flyktingboende i Båstad men mina spekulationer är att han hade "vänner" där också. Nu vill jag inte gå in på vissa saker men Bechir hade vissa saker för sig och då hade han kanske vänner som också sysslade med det i Båstad
"Hade vissa saker för sig"? Skriv vad du menar eller skriv inget alls.

Citat:
Ursprungligen postat av Paritet
Vad är sammanfattningen av tråden ?
Några snöflingor som tror sig veta sanningen och misstänker att Aschberg anlitat agenter för att ordna en fejkad hjärtattack på en videobloggare ? Och att Aschberg är makteliten ?
Låter som att dessa snöflingor tittat lite förmycket på Netflix.
Vad får du ut av att kalla folk med annan uppfattning än dig för nedsättande ord? Kan du inte skriva som en vuxen människa?

Som jag skrev i den tråden som låstes så är samtalet när nån ringer polisen så jävla pinsamt. Håller allt de gör samma låga nivå?! "Den misstänkta är alltså..."
Senast redigerad av CoopCola 2017-12-16 kl. 14:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in