Citat:
Ursprungligen postat av
BambaNinja
Fast VAD OBDUCENTSÖKAREN säger är extremt oväsentligt. .Det ärke******* Johan har gjort är att söka på google så har han stött på artikeln om att Bechir jobbar i Båstad i hans huvud var det nog tillräckligt för att dra slutsatsen att han också bodde där. Vilket INTE PÅ NÅGOT SÄTT är en fullgod logisk slutledning.
Ska vi hitta ANDRA KÄLLOR NU ÄN NÅGON SOM TROR SIG KUNNA FÅ KONTAKT MED OBDUCENTEN NÄR PERSONEN HAR DÖTT SAMMA DAG. SNÄLLA
Haha, ja jag reagerade också på det... Vem fan frågar om obducenten?! Finns inte på kartan.
Jag frågade innan om det fanns någon som kunde bekräfta att dödsfallet skedde i Båstad, fick inget svar på det, så jag tog det som fakta endast pga "Johan" och att anmälan hamnade där.
Han kan dock ha bott på hemmet han jobbade på, under veckorna, kanske var det så att hans arbetskamrater hittade honom? Vi vet inte som sagt.
Kan inte minnas att jag sett något officiellt meddelande från någon närstående att han ska ha avlidit i sin bostad, du får gärna länka/visa bild på ett sådant om det finns.
Edit: Och vad som framkom av tweeten som tidigare postats så står inte GS bakom anmälan. Är bara "Johan" som verkar lite paranoid.
Inte fakta: Att BR avlidit i Båstad. Är möjligt, men ingen fakta.