Citat:
Ursprungligen postat av
Muhammadjude
skulle skriva 10000 även om jag inte förstår att pewdie kan ha 1/100 igenkänning medan bechir hade en av tusen. en av 10000 vore kanske bättre då va.
Bechir hade 10000 följare i början av veckan det vet jag då jag kollade när jag såg videon.
Men det intressanta är hur många han skulle ha fått!!! för det var många års arbete som ledde fram till detta nystandets slu, som vi ser fick hans videosar nu extremt många fler tittare och vad den videon som han skulle sända skulle fått kan vi bara spekulera i. 100000 följare är inte otroligt och då är en av 1000 kanske mera korrekt om vi tänker att pewdie har 10 miljoner nej 30 world wide. ja just det har han 100000 och han bara snackar svenska är det säkert att säga att han är 1 av 100 och pewdie har publik världen över så 1 av 100 i sverige där också.
Bechir skulle växt något så oerhört. nu är det bara för oss att ta vid där han började, se sanningen för vad den är bechir menade att judarna påverkar samhället är det då konstigt att tro att Mossad gjorde något i detta? Aschberg tror jag inte på för fem öre han är en svensk tjockis som är bekväm i sitt rike land och så donerar han lite till expo såsom alla rika donerar till vägörenheter.
denna vecka kommer mycket komma ut jag vet själv det mesta av det men nu kommer andra se saker som också.
medan du sitter och spottar
Jag skippar diskussionen om Bechirs eventuella "storhet", inget ont i honom som sagt. Dock var han varken den första- eller sista typ youtube-kritikern.
Ok, då har du skippat Aschberg teorin mer eller mindre. Men håller kvar Mossad spåret? Än en gång, försök se logiskt på det här. Mossad hanterar ju i regel tämligen "heta" potatisar som är av yttersta vikt för Israels intressen. Självklart känner t ex. media inte till allting som de gör, men ser man på de saker man känner till så blir jämförelsen med t ex. ett mord på Bechir enkel.
Mossad har i nutid (senaste 20 åren ungefär) pekats ut för t ex. för att i omgångar försökt (och mestadels lyckats) döda Iranska kärnfysiker, mördat en Iransk General (samt 17 andra med en bomb) ansvarig för Irans missilsystem, mördat diverse Hizbollah befälhavare osv.
Ok, det där låter onekligen som verkligen seriösa mål. Jämför då dessa kärnfysiker, jihadister, generaler m fl. med Bechir Rabani. Det går helt enkelt inte ihop. Varför skulle Mossad gå från väldigt betydande mål till att mörda en internationellt
totalt okänd Youtuber? Vi har redan konstaterat att även i Sverige var han ingen känd person.