Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-18, 04:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muhammadjude
läs tråden alla de såkallade orsakerna du snackar om så säkert är avfärdaade one by one. läs vet jag
vi har hjärtinfrakt vilket är officiella orsaken.

nu har vi också siffror på hur extremt ovanligt det är. faktiskt är det så att vi vet att 16 personer av 100000 dör av det och då vet vi inte ens om det är tjocka, smala, knarkare eller annat som räknas med i de 16. Beshir var vältränad, hälsosam och pigg. 1/100000 är närmare än 16 av 100tusen. fattar du?

han bodde i Helsingborg så klart att Mossad isf åker till Helsingborg? Skulle de åkt till Umeå och skjutit giftpilar därifrån? Tänk efter för i helvete

Intressant att du hakar upp dig på statistiska siffror. Det vore förbannat intressant att ens göra ett försök till sannolikheten för att bli "giftmördad" av Mossad, när man egentligen inte har gjort något som är ett hot mot Israel...eller mot någon alls egentligen. Att sen Aschberg, likt polichefen i Fantomen eller polischefen i Batman har en telefon/strålkastare som direkt går till Mossad är ju...ja...
"Det var just en jävel här som ringde på dörren och yrade, sen släppte han även en video där han snackade skit om farfar och mig! Jag vill att ni knäpper honom snarast!"

1 på miljarden? Förmodligen för liten sannolikhet....
Citera
2017-12-18, 04:18
Medlem
Muhammadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkman74
Matte eller logik är tydligen (föga förvånande) inte din starka sida. 1 på 1000 är samma sak som att 10000 personer vet vem han är, om vi räknar på att Sveriges befolkning är ca 10 miljoner.

Sen att en person har ett visst antal "följare" innebär definitivt inte att dessa uppmärksammar precis allt som personen gör. De flesta följer nog en helvetes massa fånar utan att ens egentligen bry sig.

Samma sak med att video på youtube har +100k visningar, vilket inte heller säger särskilt mycket. Sannolikheten att det råkar vara 100k unika tittare är nog att anse som i stort sett obefintlig. Däremot är det väsentligt troligare att de 10k följarna har sett videon 10 gånger var. Själv följer jag typ ingen, men t om. jag har sett videon 2-3 gånger (mest för att jag blev distraherad av annat, så intressant var den inte). Givetvis är antalet unika besökare mer intressant än om någon galning med hängselbyxor har suttit och slitit i snasen samtidigt som "Cotton Eye Joe" gått runt på skärmen på instant repeat i 3 veckor.

Sist men inte minst om logik. Det vore ju intressant att se hur många följare- och tittare han hade innan det tragiska dödsfallet. Hade inte det hänt, hade inte heller någon video av/med honom haft särskilt mycket tittare heller.

Jag tror nog att det är rimligt med att kanske 1 på 1000 visste vem han var. Jag kan nästan svära att ingen i hela min bekantskapskrets vet vem det är, och det blir ett ganska stort nät. Om han inte hade dött, och om man hade frågat folk på stan i en snabb enkät betvivlar jag som sagt att många hade vetat vem han var.

*EDIT*

Sen om tråden, fortfarande har absolut ingenting kommit fram (vilket nog tar tid, t ex. obduktion mm.). Även om han nu eventuellt blev mördad (eller sjuk mm.), så finner jag det så exceptionellt osannolikt att det skulle vara Robert Aschberg (och hans fru, som kom med peka med fingret hotet "det här ska du få igen för"...eller vad hon nu sa).

Jag tycker fortfarande att man inte ska tala illa om de döda, däremot har jag svårt att en del vekar se Bechir som något slags helgon- alternativt fenomenal skjutjärnsjournalist som har avslöjat århundradets scoop. Det är till och med svårt att förstå att man har sett samma video. Inget ont i hans budskap, men hårdrar man det så är det inte så stor skillnad på när man rapar upp en uppsats i skolan och videon.

"Farfar Aschberg gjorde si och så. Robert umgås med kändisar och tjänar massvis med pengar"
jämfört med
"I Sverige på 1800-talet så var svälten svår, folket började gnaga på väggarna i frustration"

Folk försöker göra hans video till något sjusärdeles scoop, vilket det inte var. Det fanns absolut INGET spektakulärt i videon, en återberättelse om familjen Aschbergs historia samt skvaller om Robert själv (som redan är ytterst känt). Det var bitvis underhållande och han hade gott om energi.

Så jag frågar mig fortfarande, hur logiskt är det att man kontaktar Mossad (jag tar mig för pannan! Helt otroligt långsökt, och varför de i sin tur skulle bry sig om en sån skitsak är än mer långsökt) därför att Bechir har ringt på dörren och egentligen inte sagt något vettigt alls, för att sen slänga upp den här videon? Det finns ju absolut ingenting i det här som ens är närheten av att bli så pass upprörd att man vill ha någon mördad. Hahaha...det här är ju helt jävla sjukt.

OM någon har mördat honom så finns det nog gott om vettvillingar runt om i Sverige, men det där med superavancerat lönnmord är nog bara att fetglömma.

skulle skriva 10000 även om jag inte förstår att pewdie kan ha 1/100 igenkänning medan bechir hade en av tusen. en av 10000 vore kanske bättre då va.
Bechir hade 10000 följare i början av veckan det vet jag då jag kollade när jag såg videon.
Men det intressanta är hur många han skulle ha fått!!! för det var många års arbete som ledde fram till detta nystandets slu, som vi ser fick hans videosar nu extremt många fler tittare och vad den videon som han skulle sända skulle fått kan vi bara spekulera i. 100000 följare är inte otroligt och då är en av 1000 kanske mera korrekt om vi tänker att pewdie har 10 miljoner nej 30 world wide. ja just det har han 100000 och han bara snackar svenska är det säkert att säga att han är 1 av 100 och pewdie har publik världen över så 1 av 100 i sverige där också.

Bechir skulle växt något så oerhört. nu är det bara för oss att ta vid där han började, se sanningen för vad den är bechir menade att judarna påverkar samhället är det då konstigt att tro att Mossad gjorde något i detta? Aschberg tror jag inte på för fem öre han är en svensk tjockis som är bekväm i sitt rike land och så donerar han lite till expo såsom alla rika donerar till vägörenheter.

denna vecka kommer mycket komma ut jag vet själv det mesta av det men nu kommer andra se saker som också.
medan du sitter och spottar
Citera
2017-12-18, 04:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muhammadjude
skulle skriva 10000 även om jag inte förstår att pewdie kan ha 1/100 igenkänning medan bechir hade en av tusen. en av 10000 vore kanske bättre då va.
Bechir hade 10000 följare i början av veckan det vet jag då jag kollade när jag såg videon.
Men det intressanta är hur många han skulle ha fått!!! för det var många års arbete som ledde fram till detta nystandets slu, som vi ser fick hans videosar nu extremt många fler tittare och vad den videon som han skulle sända skulle fått kan vi bara spekulera i. 100000 följare är inte otroligt och då är en av 1000 kanske mera korrekt om vi tänker att pewdie har 10 miljoner nej 30 world wide. ja just det har han 100000 och han bara snackar svenska är det säkert att säga att han är 1 av 100 och pewdie har publik världen över så 1 av 100 i sverige där också.

Bechir skulle växt något så oerhört. nu är det bara för oss att ta vid där han började, se sanningen för vad den är bechir menade att judarna påverkar samhället är det då konstigt att tro att Mossad gjorde något i detta? Aschberg tror jag inte på för fem öre han är en svensk tjockis som är bekväm i sitt rike land och så donerar han lite till expo såsom alla rika donerar till vägörenheter.

denna vecka kommer mycket komma ut jag vet själv det mesta av det men nu kommer andra se saker som också.
medan du sitter och spottar

Jag skippar diskussionen om Bechirs eventuella "storhet", inget ont i honom som sagt. Dock var han varken den första- eller sista typ youtube-kritikern.

Ok, då har du skippat Aschberg teorin mer eller mindre. Men håller kvar Mossad spåret? Än en gång, försök se logiskt på det här. Mossad hanterar ju i regel tämligen "heta" potatisar som är av yttersta vikt för Israels intressen. Självklart känner t ex. media inte till allting som de gör, men ser man på de saker man känner till så blir jämförelsen med t ex. ett mord på Bechir enkel.

Mossad har i nutid (senaste 20 åren ungefär) pekats ut för t ex. för att i omgångar försökt (och mestadels lyckats) döda Iranska kärnfysiker, mördat en Iransk General (samt 17 andra med en bomb) ansvarig för Irans missilsystem, mördat diverse Hizbollah befälhavare osv.

Ok, det där låter onekligen som verkligen seriösa mål. Jämför då dessa kärnfysiker, jihadister, generaler m fl. med Bechir Rabani. Det går helt enkelt inte ihop. Varför skulle Mossad gå från väldigt betydande mål till att mörda en internationellt totalt okänd Youtuber? Vi har redan konstaterat att även i Sverige var han ingen känd person.
Citera
2017-12-18, 04:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eryxen
Har dom redan börjat producera 2.0?
Redan? Det där är från 40 år sedan. Givetvis finns det nu metoder för att inducera hjärtinfarkter utan minsta spår.
Citera
2017-12-18, 04:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Landos
Men vi tänkande människor är expotroll eller IRM-fanatiker.
Den svenska högern är fantastisk.
Och den svenska vänstern är världkänd för att vara rabiat och extremt verklighetsfrånvänd! Finns lika mycket på båda sidor, inget med ideologi att göra. Sen är t.ex nordiska motståndsrörelsen en radikal vänster organisation, och inte högerextremister om man tänker längre än näsan.
Citera
2017-12-18, 04:56
Medlem
Citat:
Jag skippar diskussionen om Bechirs eventuella "storhet", inget ont i honom som sagt. Dock var han varken den första- eller sista typ youtube-kritikern.

Ok, då har du skippat Aschberg teorin mer eller mindre. Men håller kvar Mossad spåret? Än en gång, försök se logiskt på det här. Mossad hanterar ju i regel tämligen "heta" potatisar som är av yttersta vikt för Israels intressen. Självklart känner t ex. media inte till allting som de gör, men ser man på de saker man känner till så blir jämförelsen med t ex. ett mord på Bechir enkel.

Mossad har i nutid (senaste 20 åren ungefär) pekats ut för t ex. för att i omgångar försökt (och mestadels lyckats) döda Iranska kärnfysiker, mördat en Iransk General (samt 17 andra med en bomb) ansvarig för Irans missilsystem, mördat diverse Hizbollah befälhavare osv.

Ok, det där låter onekligen som verkligen seriösa mål. Jämför då dessa kärnfysiker, jihadister, generaler m fl. med Bechir Rabani. Det går helt enkelt inte ihop. Varför skulle Mossad gå från väldigt betydande mål till att mörda en internationellt totalt okänd Youtuber? Vi har redan konstaterat att även i Sverige var han ingen känd person.
Han var bara känd bland vissa kretsar, för folk som lyssnar på red ice och motgift typ. Men han dök upp på både i tv och msm efter hans bravader med megafonerna. I början dolde de att han var invandrare och det retade upp Bechir. xD
Citera
2017-12-18, 05:08
Medlem
Citat:

Om man tänker logiskt så har Mossad många olika celler överallt i världen dom fokuserar på olika saker. Att alla bara ska rikta sig åt att försöka mörda Iranska kärnforskare eller liknande "hot targets" är föga troligt. Dom har alltså inhemska mål som inte bara har med Irans kärnvapenprogram (som f.ö borde vara helt legitimt då Israel även har illegala kärnvapen) eller av liknande stor karaktär.
Så att någon svensk/nordisk cell får i uppdrag att lönnmörda en palestinsk medborgar-journalist som börjat trakassera Den röda bankirens sonson är enligt mig inte omöjligt. Robert har garanterat kontakterna som den maktjude han faktiskt är.

Och inte att glömma att Bechir hade (har?) en enorm potential till att väcka en gnista till liv som behövs mer än någonsin i vårat surrealistiska land.

Ett annat tecken som skulle kunna tyda på Mossad-spåret är kontaminationen av DjT (Den judiska Trollfabriken) i trådarna om Bechirs död.
Senast redigerad av Köttbulle 2017-12-18 kl. 05:18.
Citera
2017-12-18, 05:10
Medlem
Nuck-Chorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Fast det betyder ju att du i princip säger att alla vi som fått hembesök av Aschberg (eller liknande lakejer från ljugmedia) och bett dem dra åt helvete och sedan slagit igen dörren över näsan på dem, INTE har rent mjöl i påsen...

Sorry dude, men du smutsförklarade just större delen av den Svenska Högern..

Tips inför framtiden: Släpp ALLTID in Media i ditt hem oavsett tidpunkt om du har rent mjöl i påsen. Annars blir du av Flashback-högern autostämplad som en satanistpedofil som äter barn.
Dude, du missade några avgörande detaljer. Du jämställer mediejuden Robert Aschberg med större delen av den svenska högern. Större delen av svenska högern är inte betalda journalister som går hem oanmält till privarpersoner och tycker att de ska svara på frågor om politiska åsikter och bli uthängda på det sätt Aschberg bevisligen gör.
Citera
2017-12-18, 05:27
Medlem
Golonkas avatar
Kan del 2 i Rabanis avslöjande om Achberg ha haft något om Soros att göra?

Blev det i så fall för hett under fötterna på globalistsvinen? Soros är väl stor sponsor av flera av de grupper Achberg rör sig inom? Känsligt inför Ödesval 2018 om det framkommer hur djupt Soros klor sitter i opinionsmonopolet i Sverige kanske?
Citera
2017-12-18, 05:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Kan del 2 i Rabanis avslöjande om Achberg ha haft något om Soros att göra?

Blev det i så fall för hett under fötterna på globalistsvinen? Soros är väl stor sponsor av flera av de grupper Achberg rör sig inom? Känsligt inför Ödesval 2018 om det framkommer hur djupt Soros klor sitter i opinionsmonopolet i Sverige kanske?

Vill inte vara petig, men det finns faktiskt en tråd i konspirationsforumet: (FB) Varför dog Bechir Rabani? (Megafonerna)
Citera
2017-12-18, 05:35
Medlem
RamsundAktaRingens avatar
Jag måste säga att efter tagit del av Bechir Rabanis egna erfarenheter o resonemang kring mellanösterns konflikter, sionism, islamism, Europas/Sveriges stora (s k) flyktinginvandring som ett medvetet splittrande av samhället, medias hatfulla ton mot enskilda invandringskritiska svenskar och den censur som nu påbörjats (förutom den som statsmedia faktiskt utövat redan) kan jag förstå om många här tror att Bechir blev mördad:
*****NÅGRA SAMMAMFATTADE PUNKTER FR FLASHBACK: Bechir hade kartlagt Facebook med inblandade svenska politiker vs nya censuren (bl a #j*g*rhär) där vänsterpolitiker var i majoritet, alternativt ett kommande avslöjande reportage om Aschberg som Aschberg !förhandsvisats!, påpekandet om Solvallakungen=först mord sedan benämnt självmord?, Aschbergs stora ekonomiska tillgångar och skumma kontakter= möjlighet köpa torped, lätt dupera m mutpengar, lätt hota gnm att betala någon, vidare en källa på Säpo (inte Säpo officiellt tror jag) hade varnat Bechir (vilket sammanhang el ämne rörde det sig om?), Aschbergs fru hade sagt..//-Det här kommer du få stå för.// (vet hon om andra gånger när någon fått stå för något och hur?) Ytterligare belysande av Aschbergsläktens stöd till sovjetterrorn genom handeln med bl a 500 ton bortrövat ryskt guld, tsarens juveler samt kyrkoikoner. Sist men inte minst Robert A:s slaktade legitimitet som förkämpe mot ”rasism och för de svaga”.
På detta ska läggas enligt mig ett redan pissigt samhällsklimat som drivits av politiker där de rasiststämplat folk, it-skandaler där statsminister inte haft kännedom föräns lååångt efteråt ha ha (lögn rätt av låter det som) och hur detta sedan tystas ner p g a en blek opposition som helt accepterat vänsterns ”förklaringar o världsbild” - och hot. Företrädesvis vänsterns vägran att tala med Sd vilket inte är normalt för en demokrati med de problem som skapats. Svenska socialdemokraternas o kommunisternas inblandning i bankverksamhet/ekonomiskt stöd vid "Ryska" revolutionen, socialdemokraternas interneringsläger på 40-talet i Sve., tiotusentals steriliseringar långt in i modern tid, Palmes Kubabesök o kramkalas med Castro, DDR-kontakterna osv osv.
Visst kan man tycka det luktar mord. Kanske just ett ”rött” parat med s k globalism eftersom Bechir Rabani riktade sin kritik ditåt. Om t o m en Säpo-anställd varnade, hur mycket vet då inte Säpo redan vilka ruttna strukturer och ruttna människor som finns inom delar av Sverige. En enkel medborgare som uttrycker sin åsikt måste varnas för liv o lem. Vi har ett val också 2018 och mycket rör sig i kulisserna. Även i världen strax utanför ifrågasätter människor men där censur o mer kontroll löper parallellt. Mord kan inte bara uteslutas. Sverige är ju på dekis men som många noterar rör sig människor mot den skit som blommar just nu med eller utan denna tråd. Med eller utan mord. Samtidigt i en annan del av universum får Pascalidou pris.. Det är märkligt att Bechir Rabani som avliden nu verkar ännu mer hos många om man kollar youtube, samtal, skriverier, bilder..
Citera
2017-12-18, 05:38
Medlem
Nuck-Chorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrancemanNorth
Nä. Men jobbat i "branschen" så att säga. Sett hyfsat många under mina 30 år i akutsjukvården. Så inget ovanligt. Men VILL man tro på konspirationsteorierna står det en fritt!
Ditt inlägg i sig är ganska fattigt på relevant information, är det så ni dokumenterar och skriver journaler inom sjukvården?

Att många under en 30-årsperiod kommer in till sjukvården har nog de flesta förstått redan.
Frågan är hur många av dem som har till synes sund BMI, är under 35 år och kommer in avlidna i hjärtinfarkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in