2017-12-16, 17:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Begriper inte vad du skriver, virrigt.

Om man dör plötsligt så ung vet man själv och de anhöriga att man inte är helt frisk, annars är det mord.

Gud vad begåvad du är. Om man dör så ung vet man att man inte var så frisk. GUD vilken läkare du skulle blivit!
Vill du nu berätta om hur det går med all säkerhet att se vem som kan drabbas i FRAMTIDEN av dessa plötsliga hjärtstopp?
Citera
2017-12-16, 17:45
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Hur kan du vara så tvärsäker på det, tror du alla skyltar med sitt droganvändande?
Läs tråden och tro på vad jag skriver.
Citera
2017-12-16, 17:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AishaAlTamila
Mord? Eller känt hjärtfel? Droger?

Mord, ja... det var min första tanke, finns grejer som kan få det att se ut som en hjärtattack. Är han inte lite väl ung för en sån grej...
Citera
2017-12-16, 17:48
Medlem
crawlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunkkvistaren-s
Jag läste i en sluten grupp på ett forum att Bechir rabani skulle avslöja något tungt om R.A. Men att han hade blivit skrämd av något.

Någon som vet vad det kan tänkas vara?

Eller är det bara påhittat?

Man undrar ju, eller hur? Det finns ju helt öppen info om hela släkten A på nätet, bara några googlingar bort (beroende på vilka google skills man har), som är nog för en hyfsad spelfilm. Faktum är att jag varit förvånad länge över att ingen gjort en dokumentär eller liknande om dem eftersom mycket säkert skulle upplevas kontroversiellt, eller närmast chockerande för de flesta normala människor. Jag skulle dock gissa att inget av detta är nog för ett eventuellt hypotetiskt mord eller liknande, även om det borde ha tillhört vår normala folkbildning.

Jag har svårt att se RA som en kallblodig mördare faktiskt, men det kanske är för att jag vill tro gott om de flesta. Jag är också övertygad om att han inte är inblandad i någonting av sexuell karaktär.
Däremot är han ju ett och samma med hela vänsteretablissemanget, på ett imponerande anonymt vis. Men det är ju knappast olagligt. Inte heller det faktum att han ärvt ett imperium, men ändå spelar rollen som enkel arbetargrabb.

Hypotetiskt kan man ju dock tänka sig att han tänkt avslöja kopplingar som kunnat skada andra personer kopplade till RA, och att dessa mer extrema personer fått kännedom om detta. Vem vet...?
Citera
2017-12-16, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BambaNinja
Vissa mig källa som säger att ingen dör av arytmier då detta går att se med all säkerhet på tester. Du verkar vara begåvad (sarkasm) som tror att medicinen är så utvecklad att de kan diagnosera alla de som kommer stryka med. Stetoskop visar allt alltså.

Skulle skriva ett svar så du förstår, men det är inte lönt då du antagligen sitter uppkopplad till dunken och inte har någon som helst förmåga att läsa en simpel text. Så jag lämnar dig här, för detta är oerhört off topic. (ingen sarkasm öht)
Citera
2017-12-16, 17:51
Medlem
Trist att han dog. Alltid tragiskt när folk dör alldeles för tidigt.

Man sitter dock bara och gapar över teorierna och hybrisen i tråden.
Jag gillade Bechir, men att han skulle vara något rejält hot mot "systemet" är trams.
De flesta har ingen som helst aning om vem han var.
Han var en aktivist som var jäkligt tuff.

Att tro att Aschberg skulle ha fått honom mördad för att han ringde på dörren och gjorde en Youtube video (med redan välkänd fakta) låter helt vansinnigt.

Man kan applicera Ockhams rakblad istället för att gå bananas direkt.

I USA dör över 600 000 människor per år av hjärtinfarkt.
Uppemot 10% av dessa är yngre än 45 år gamla.
Hjärtstillesånt förekommer tyvärr även hos yngre, ofta i sömnen.

Det troligaste är väl att Bechir helt enkelt drabbades av ett hjärtstillestånd hemmet och somnade in.
Hög stress, kanske myokardit om han tränat hårt i dessa förkylningstider?
Kan inte uttala mig om anabola eller droger, jag vet inte.

Det är väl bra mycket troligare än Mossad, Säpo, judar och mord?
Varför krångla till det i onödan, som er käre GW skulle sagt.

RIP Bechir
Citera
2017-12-16, 17:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Skulle skriva ett svar så du förstår, men det är inte lönt då du antagligen sitter uppkopplad till dunken och inte har någon som helst förmåga att läsa en simpel text. Så jag lämnar dig här, för detta är oerhört off topic. (ingen sarkasm öht)

DU hade inget svar alltså utan är en outbildad nolla! Förlåt de hårde orden men det är ju så det är? Och det vore bäst för alla om sådana personer höll det stängt där ord kan komma ur.

Nu tror jag inte på något sätt att RA var någon av de vältränade idrottsmännen eller ens vältränade som dog knall och fall från ingestans men det är ju en diskussion för Mossad, när de ska hitta på en trolig story kring giftpilsmordet
Citera
2017-12-16, 17:55
Medlem
Var det inte han som fick ta en del skit efter att en cancersjuk kvinna han startat en insamling till menade att hon aldrig fick pengarna?

Likväl, och detta är det intressanta, hävdade kvinnan att han istället för att ge henne pengarna försökt få henne att köpa THC-olja för att detta skulle bota hennes cancer?

Känns inte fruktansvärt osannolikt sett till den historien att han även sysslade med droger.
Citera
2017-12-16, 17:57
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Läs tråden och tro på vad jag skriver.

Varför skulle någon tro vad du skriver i detta? Vad du anser i frågan har ingenting med fakta som framkommer att göra utan baseras helt och hållet på det faktum att Aschberg är jude. Det är den enda aspekt som öht gjort dig intresserad av att en youtuber dog.
Hur faen kan det komma sig att Alex Jones fortfarande lever?
Citera
2017-12-16, 17:58
Medlem
Muhammadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nulb
Var det inte han som fick ta en del skit efter att en cancersjuk kvinna han startat en insamling till menade att hon aldrig fick pengarna?

Likväl, och detta är det intressanta, hävdade kvinnan att han istället för att ge henne pengarna försökt få henne att köpa THC-olja för att detta skulle bota hennes cancer?

Känns inte fruktansvärt osannolikt sett till den historien att han även sysslade med droger.

Den storyn var fejk och det var ihopklistrat av Expo! För fan källgranska innan du kränker Bechir
Citera
2017-12-16, 18:03
Avstängd
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pungspark63
Varför skulle det "komma fram" vad dödsorsaken var om det inte var mord?
Ett obduktionsprotokoll blir offentligt helt eller delvis om det hamnar i rätten, så dödsorsaken kommer inte till allmänhetens kännedom om inte anhöriga vill offentliggöra detta.
Och om inget kommer ut kan ni tvärsäkert hävda att det var mord.
Citera
2017-12-16, 18:06
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Varför skulle någon tro vad du skriver i detta?
Sunt förnuft räcker långt.
Citat:
Vad du anser i frågan har ingenting med fakta som framkommer att göra utan baseras helt och hållet på det faktum att Aschberg är jude. Det är den enda aspekt som öht gjort dig intresserad av att en youtuber dog.
Tvärtom. Dina yranden har inget med fakta att göra. Jag har postat betydligt mer relvant material i målet än du, som bara försöker bortförklara sambandet mellan hembesöket hos den fanatiska juden Aschberg och den video som exponerar hans farfars smutsiga affärer och Rabanis död. Att du inte kan se det klart lysande sambandet avslöjar vem du är och dina motiv. Varför jobbar du så intensivt med att försöka dölja kopplingen?
Citat:
Hur faen kan det komma sig att Alex Jones fortfarande lever?
Jones blev exponerad som zionist för många år sen. Förmodligen innan du föddes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in