Citat:
Ursprungligen postat av
lunkkvistaren-s
Jag läste i en sluten grupp på ett forum att Bechir rabani skulle avslöja något tungt om R.A. Men att han hade blivit skrämd av något.
Någon som vet vad det kan tänkas vara?
Eller är det bara påhittat?
Man undrar ju, eller hur? Det finns ju helt öppen info om hela släkten A på nätet, bara några googlingar bort (beroende på vilka google skills man har), som är nog för en hyfsad spelfilm. Faktum är att jag varit förvånad länge över att ingen gjort en dokumentär eller liknande om dem eftersom mycket säkert skulle upplevas kontroversiellt, eller närmast chockerande för de flesta normala människor. Jag skulle dock gissa att inget av detta är nog för ett eventuellt hypotetiskt mord eller liknande, även om det borde ha tillhört vår normala folkbildning.
Jag har svårt att se RA som en kallblodig mördare faktiskt, men det kanske är för att jag vill tro gott om de flesta. Jag är också övertygad om att han inte är inblandad i någonting av sexuell karaktär.
Däremot är han ju ett och samma med hela vänsteretablissemanget, på ett imponerande anonymt vis. Men det är ju knappast olagligt. Inte heller det faktum att han ärvt ett imperium, men ändå spelar rollen som enkel arbetargrabb.
Hypotetiskt kan man ju dock tänka sig att han tänkt avslöja kopplingar som kunnat skada andra personer kopplade till RA, och att dessa mer extrema personer fått kännedom om detta. Vem vet...?