Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-16, 18:43
Medlem
Muhammadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Dagens dummaste inlägg? Det blir svårslaget!

Du får tänka i flera steg, tror du seriöst inte att mördarna gjorde det? anledningen att detta inte blir uppklarat är att det helt enkelt inte finns """konspiratoriker""" inom polisen. Polisen har helt förlorat sin roll som utredare den dagen de slutade acceptera att man ska ta in ALLA möjliga perspektiv.

Att mördarna inte visste att det skulle framstå just såsom du köper storyn fattade ju såklart. "Han var för liten för att någon skulle vilja mörda honom bla bla bla.
Citera
2017-12-16, 18:44
Medlem
mikael_svenssons avatar
Jag brukar scanna av de stora propaganda-maskinerna AB och Expressen. Hittar jag nåt jag vill fördjupa mig mer i brukar flashback vara ett väldigt bra alternativ, inte minst i dessa dagar med den masshysteri som MeToo fört med sig.

Men här har det spårat ur fullständigt.

Robert Aschberg! Jag liksom många andra stör sig på honom och hans genomfalska medmänsklighet.
Dock har han det många i den här tråden saknar, fler än femton hjärnceller, varav fjorton lider av syrebrist. Han har hjärna, han är hur mycket man än må hata hans nuna och framtoning smart. Att han badar i pengar, det gör honom inte mindre hatad.

Men där räcker det. Han har INTE tagit död på någon, era jävla prakt-muppar. Vare sig direkt eller indirekt.

Moder natur är ingen jävla röda-korset-tant med snäll blick och vitt hår. Hon är en kall jävel, helt utan empati. Bechir strök med pga ett högst troligt medfött hjärtfel. Hur jävla sanslöst svårt ska det vara att banka in det i den där sista hjärncellen?

Aschberg sitter säkerligen och skrattar röven av sig åt era raketforskar-teorier.

Att dö pga hjärtat vid 33 är väldigt väldigt ovanligt. Men det händer. Min syster var 36 och blev blind på ett öga pga en blodpropp, inga p-piller, motionerar/tränar, äter medvetet, ingen nämnvärd stress mer än någon annan.
Det är också väldigt väldigt ovanligt! Men det händer då och då, och nu hände det Bechir, och pang, guilt by association när det är som bäst drar igång.

Det som framkom i dokumentären var inte mycket att lyfta på ögonbrynen åt. Att han blir förbannad över hela historien, Aschberg, har nog mer sin grund i att någon tomte naggat han stolthet lite i kanten, ihop med att samma tomte var hemma utanför hans dörr. Tycka vad man vill, jag kan väl också tycka att man får ta samma mynt som man ger. Men så långt sträcker sig Aschbergs irritation.
Vad var scoopet? Eliten i den här tråden tror med stor sannolikhet att det handlar om att Aschberg har en egen planet tre miljarder ljusår från lilla Karlstad som folie-nisse på flashback bor i, eller att Ashberg är illuminati personifierad.

Nä, det där scoopet handlade säkert om nån ful affär, där Aschberg gjort sig en hacka, och där någon annan stackare blivit lidande ekonomiskt. So what? Vem fan bryr sig?

Så lägg ner, Bechir har dött en för tidig död. Det är vare sig CIA, KGB, Elvis eller Michael Jackson som dödade honom med giftinjektioner via telepati. Han råkade ha den jävla oturen att dö en tragisk och för tidig död bara.
Senast redigerad av mikael_svensson 2017-12-16 kl. 18:52.
Citera
2017-12-16, 18:45
Avstängd
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
De enda som sysslar med konspirationer är judar och deras paranoia och vanföreställningar om att "antisemiter" härjar överallt. Så här blir det när man lider av inavel. Judar som Rothschild gifte sig med systrar för att behålla sin status som härskare.
Sen finns det en del judiska hasbaratroll som dyker på sidor som den här och låtsas att de inte har något intresse av ämnet för fem öre, men ändock spenderar åtskild tid med massa goja.
Anklagar du judar för inavel? Läs tio inlägg på denna tråd och säg sedan igen att antisemitism är en "vanföreställning". Det här var bland det fräckaste jag läst på hela tråden.
Citera
2017-12-16, 18:46
Medlem
Muhammadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pausanias
"Smutsig är du själv"! Abdul, du vet inget om detta. Han har missbrukat tidigare. Om någon som tidigare missbrukat plötsligt dör, då är oftast missbruk inblandat. Dessutom så var han ju arab, då vet du ju själv att det är inte stor risk att han arbetat ihjäl sig. Om Allah vill så dör man. Tvivlar du på Allahs allmakt?

Jag har källor som känner personen som inte är direkta vänner och de har aldrig sett honom påverkad. Om han nu tog droger varför var han inte inlåst?
Citera
2017-12-16, 18:46
Avstängd
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Haha nej Alex är lite rolig, trodde faktiskt han var på riktigt fram tills för ca 1 år sen då jag började tänka till ordentligt vad som händer i världen. När han dansade med judar på Trumps Inauguration så tänkte jag "yes, precis som du säger Alex, fienden gillar att trycka upp saker och ting i våra ansikten"

Alex Jones är bra för vissa saker men han är ingen genuin truther. Av vad jag hört så ska man vara väldigt försiktig med all info man får från Youtubeare med högre sub-antal än 10K. Då är de mest troligt infiltrerade/startade med köpta subs. Megafonerna hade innan denna händelse ca 2k subs.

Titta bara på hur många "truth" kanaler som poppar upp med ca 50K subs. Alla har gemensamt att de startade i mitten av 2016. De pratar om samma saker och utelämnar samma saker.

Vi lever i en värld dränkt i konspirationer. Har hört folk från gamla Sovjet som på många sett ser dagens västerländsk media som ett mycket värre propagandaverktyg än under Sovjet.

Kan förstå varför. Här maskeras propagandan med godhet och allt som låter bra och snällt och solidariskt. Mellan raderna står: Vi äger dig, ditt hus, dina barn, din bil och dina tankar.

Alla "truthers" på youtube är fake, är du en riktig truther så är det omöjligt att kunna sprida sitt material på mainstream platformar, man blir bannad direkt om man ens nämner att Judar konspirerar för att döda den vita mannen.
Citera
2017-12-16, 18:47
Avstängd
sherms avatar
Citat:
"Smutsig är du själv"! Abdul, du vet inget om detta. Han har missbrukat tidigare. Om någon som tidigare missbrukat plötsligt dör, då är oftast missbruk inblandat. Dessutom så var han ju arab, då vet du ju själv att det är inte stor risk att han arbetat ihjäl sig. Om Allah vill så dör man. Tvivlar du på Allahs allmakt?
Källa på att han missbrukat, det lär visa sig här om du resonerar likt nån RNS-maoistisk horunge som just ploppat ur Stalins rövhål.
Citera
2017-12-16, 18:48
Medlem
Muhammadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael_svensson
Jag brukar scanna av de stora propaganda-maskinerna AB och Expressen. Hittar jag nåt jag vill fördjupa mig mer i brukar flashback vara ett väldigt bra alternativ, inte minst i dessa dagar med den masshysteri som MeToo fört med sig.

Men här har det spårat ur fullständigt.

Robert Aschberg! Jag liksom många andra stör sig på honom och hans genomfalska medmänsklighet.
Dock har han det många i den här tråden saknar, fler än femton hjärnceller, varav fjorton lider av syrebrist. Han har hjärna, han är hur mycket man än må hata hans nuna och framtoning smart. Att han badar i pengar, det gör honom inte mindre hatad.

Men där räcker det. Han har INTE tagit död på någon, era jävla prakt-muppar. Vare sig direkt eller indirekt.

Moder natur är ingen jävla röda-korset-tant med snäll blick och vitt hår. Hon är en kall jävel, helt utan empati. Bechir strök med pga ett högst troligt medfött hjärtfel. Hur jävla sanslöst svårt ska det vara att banka in det i den där sista hjärncellen?

Aschberg sitter säkerligen och skrattar röven av sig åt era raketforskar-teorier.

Att dö pga hjärtat vid 33 är väldigt väldigt ovanligt. Men det händer. Min syster var 36 och blev blind på ett öga pga en blodpropp, inga p-piller, motionerar/tränar, äter medvetet, ingen nämnvärd stress mer än någon annan.
Det är också väldigt väldigt ovanligt! Men det händer då och då, och nu hände det Bechit, och pang, guilt by association när det är som bäst drar igång.

Det som framkom i dokumentären var inte mycket att lyfta på ögonbrynen åt. Att han blir förbannad över hela historien, Aschberg, har nog mer sin grund i att någon tomte naggat han stolthet lite i kanten, ihop med att samma tomte var hemma utanför hans dörr. Tycka vad man vill, jag kan väl också tycka att man får ta samma mynt som man ger. Men så långt sträcker sig Aschbergs irritation.
Vad var scoopet? Eliten i den här tråden tror med stor sannolikhet att det handlar om att Aschberg har en egen planet tre miljarder ljusår från lilla Karlstad som folie-nisse på flashback bor i, eller att Ashberg är illuminati personifierad.

Nä, det där scoopet handlade säkert om nån ful affär, där Aschberg gjort sig en hacka, och där någon annan stackare blivit lidande ekonomiskt. So what? Vem fan bryr sig?

Så lägg ner, Bechir har dött en för tidig död. Det är vare sig CIA, KGB Elvis eller Michael Jackson som dödade honom med giftinjektioner via telepati. Han råkade ha den jävla oturen att dö en tragisk och för tidig död bara.

Visa mig alla artiklar om dessa ungdomar som dör plötsligt. Nej precis de finns inte
Citera
2017-12-16, 18:49
Medlem
Väldigt ovanligt att män i 30 års åldern dör utav arytmi, om det nu var det.Är det bekräftat att bechir hade problem med hjärtat?
Tyckte bechir om att festa med centralstimulerande medel? Isf kan det vara förklaringen, men en person som känner till sina hjärtproblem skulle knappast chansa på en helkväll med amfetamin eller kokain, om inte den personen vore en missbrukare av rang som inte bryr sig om sig själv eller sin omgivning. Det intrycket har inte jag fått av bechir.

Att det var en invandrare som uppmärksammade, och försökte göra något åt dem problem som svenska makthavare har utsatt svenskar för, kanske var droppen som fick bägaren att rinna över för aschberg.

Oavsett ovanstående så är tajmningen riktigt underlig, att liemannens fru hotar bechir gör nte saken mindre konspiratorisk.
Citera
2017-12-16, 18:50
Medlem
Muhammadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Väldigt ovanligt att män i 30 års åldern dör utav arytmi, om det nu var det.Är det bekräftat att bechir hade problem med hjärtat?
Tyckte bechir om att festa med centralstimulerande medel? Isf kan det vara förklaringen, men en person som känner till sina hjärtproblem skulle knappast chansa på en helkväll med amfetamin eller kokain, om inte den personen vore en missbrukare av rang som inte bryr sig om sig själv eller sin omgivning. Det intrycket har inte jag fått av bechir.

Att det var en invandrare som uppmärksammade, och försökte göra något åt dem problem som svenska makthavare har utsatt svenskar för, kanske var droppen som fick bägaren att rinna över för aschberg.

Oavsett ovanstående så är tajmningen riktigt underlig, att liemannens fru hotar bechir gör nte saken mindre konspiratorisk.

Vi kan väl börja med att missbruka är olagligt så om han nu tog något mer än alkohol skulle han varit inlåst, speciellt med tanke på att precis ALLA ville se honom tystad
Citera
2017-12-16, 18:52
Avstängd
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muhammadjude
Jag har källor som känner personen som inte är direkta vänner och de har aldrig sett honom påverkad. Om han nu tog droger varför var han inte inlåst?
Han har erkänt missbruk för polisen. Malmö skulle vara folktomt om man låste in alla som tog droger. Vet du inget om landets (Sveriges, om du undrar) lagar? Är du ens medborgare här?
Citera
2017-12-16, 18:53
Medlem
Muhammadjudes avatar
Citat:
Han har erkänt missbruk för polisen. Malmö skulle vara folktomt om man låste in alla som tog droger. Vet du inget om landets (Sveriges, om du undrar) lagar? Är du ens medborgare här?

Kan jag få se den domen?
Citera
2017-12-16, 18:54
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muhammadjude
Visa mig alla artiklar om dessa ungdomar som dör plötsligt. Nej precis de finns inte

Varför ska han det när han skriver "Att dö pga hjärtat vid 33 är väldigt väldigt ovanligt"?
En gammal klasskamrat till mig dog i sömnen av hjärtat runt 30.
Folk dör unga ibland. Tro mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in