Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-17, 13:18
Vilken tajming ändå att gå och dö mitt under ett påstått avslöjande/update. Man blir ju nyfiken på vad det handlade om, även om döden var en otrolig slump.

Torsdag 18.17: ”Kommer en update ang Aschberg. Han har sett videon och mailat. micket qul som vi säger på SFI! Den kommer upp senare idag. Sprid ordet på Facebook.

Bechir Rabani
Megafonerna”

Fredag 13.37: ”"Något" verkar ha hänt Bechir Rabani medan han redigerade sin update. Men eftersom han var väldigt noggrann finns förhoppningsvis materialet på fler ställen och dyker upp från något annat håll inom kort. Jag personligen vet tyvärr inget om något så jag kan inte svara på vad som hänt.

Mvh admin
Megafonerna”
Citera
2017-12-17, 13:26
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuck-Chorris
Precis!

Hade jag varit i Aschbergs sits, och hade rent mjöl i påsen, och ett baseballträ tillgängligt, då hade jag bjudit in killen på kaffe och föredömligt visat hur man genom lugn och sansad dialog svarar på de frågor som ställs vid den typ av hembesök han själv ägnar sig åt mot betalning.

Det är just därför BR's video säger mer än de flesta förstår.

Fast det betyder ju att du i princip säger att alla vi som fått hembesök av Aschberg (eller liknande lakejer från ljugmedia) och bett dem dra åt helvete och sedan slagit igen dörren över näsan på dem, INTE har rent mjöl i påsen...

Sorry dude, men du smutsförklarade just större delen av den Svenska Högern..

Tips inför framtiden: Släpp ALLTID in Media i ditt hem oavsett tidpunkt om du har rent mjöl i påsen. Annars blir du av Flashback-högern autostämplad som en satanistpedofil som äter barn.

Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Mitt citerade inlägg citerade den förste som gapade om att Bechirs död skulle ha med gräs att göra.

Fast där har du massuppfittat det hela. Jag sade att "blow" kan ha bidragit till hans död, i kombination med lång tids sömnbrist och en stor portion negativ stress.

Gräsdiskussionen som uppkom därefter var ett sidospår som uppstod då någon påstod att B aldrig tog droger.
Citera
2017-12-17, 13:36
Medlem
sinewaves avatar
Så hittills har alltså ingen en bra förklaring till varför han fick hjärtattack.

Om man istället vill ha lite faktisk data kommer här en sammanställning från Socialstyrelsen:
http://www.socialstyrelsen.se/Lists/...2017-10-23.pdf

I dokumentet kan man bl a läsa:
Citat:
Akuta hjärtinfarkter ökar kraftigt med stigande ålder. Mindre än 4 procent av de
fall som inträffade under 2016 drabbade en person som var yngre än 50 år.

Om vi tittar på Excel-dokumentet som finns och som utgör underlaget kan vi också se att det under hela 2016 var totalt 3 personer i åldersgruppen 30-33 av 6 280 som dog av akut hjärtinfarkt. En skillnad på 209 233%. Det förefaller alltså extraordinärt osannolikt att dö av hjärtinfarkt vid 33 års ålder.

Källa (tabell 6):
http://www.socialstyrelsen.se/SiteCo...3-tabeller.xls

Så de som i tråden försöker lägga fram hjärtinfarkt som något helt normalt för en person på 33 år verkar inte riktigt ha statistiken på sin sida.

Statistik, publ. 2017:
http://www.socialstyrelsen.se/publik...017/2017-10-23
Senast redigerad av sinewave 2017-12-17 kl. 13:44.
Citera
2017-12-17, 13:59
Vad/vem är egentligen källan till just hjärtattack? För varken Megafonerna, hans familj eller polisen har väl gått ut med någon dödsorsak?

Det ryktet/påståendet verkar ha uppstått på annat sätt (liksom alla andra rykten), men kommer det från någon som faktiskt kan veta? Jag utesluter dock inget, men för mig låter då ingenting bekräftat åt något håll.

”...Vi vet i nuläget inte orsakerna bakom dödsfallet och ryktesspridningen är stor så tills vidare information finns kan vi endast skänka våra tankar och kondoleanser till Bechirs familj och anhöriga i denna svåra tid.”

”Här kommer en hälsning till alla från Bechirs familj. Vi på Megafonerna uppmanar er alla att följa och respektera familjens önskan i denna svåra stund.

Hej! Bechir är min bror. Jag förstår att min brors död har fött många tankar och känslor. Vi har tyvärr inga svar just nu. Många i min familj följer Megafonerna och det arbete som han gjort , Jag vill därför be er respektera vår sorg. Varje gång någon nämner tankar kring mord eller andra teorier så påverkar det oss något enormt. Tack!”
Senast redigerad av sjelvefan 2017-12-17 kl. 14:01.
Citera
2017-12-17, 14:02
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SonVolt

Jag tog upp förintelsen i anknytning till ett påstående angående Assange! Jämför gärna inte Bechir med Assange. Eftersom BR en gång yttrat sig om just förintelsen, så vill nog ingen likställa det vid att Assange totalt skulle förneka förintelsen! Thats all! Wikileaks avslöjar mer än så. Jag lägger ingen större vikt vem som har rätt eller fel, men skulle inte vilja göra liknelsen mellan de båda! Svar nog?

Obduktion!
Detta är något som nära anhöriga kan begära!
Makteliten inom Megafonerna kanske också har ngt att säga till om? Att begära en opartisk obduktion bör gå att få till! Frustrerande ja, men inget värken du eller jag kan påverka! Därav gör man ingen bedömning heller mer än utifrån det man vet! Obs! Vi vet för lite!
Men snälla, om det nu är judar eller vad du nu tror som ligger bakom, så spelar det ingen som helst roll hur mycket folk "kräver" en viss obduktion. Om det är galna judar och Aschberg bakom så kommer det aldrig att klaras upp, hur mycket ni än försöker.

Skjut Robert om ni vill ha förändring, inget annat kommer fungera. "De" är mäktigare än så.
Citera
2017-12-17, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinewave
Så hittills har alltså ingen en bra förklaring till varför han fick hjärtattack.

Om man istället vill ha lite faktisk data kommer här en sammanställning från Socialstyrelsen:

Om vi tittar på Excel-dokumentet som finns och som utgör underlaget kan vi också se att det under hela 2016 var totalt 3 personer i åldersgruppen 30-33 av 6 280 som dog av akut hjärtinfarkt. En skillnad på 209 233%. Det förefaller alltså extraordinärt osannolikt att dö av hjärtinfarkt vid 33 års ålder.

Källa (tabell 6):

Så de som i tråden försöker lägga fram hjärtinfarkt som något helt normalt för en person på 33 år verkar inte riktigt ha statistiken på sin sida.

Statistik, publ. 2017:

Vilket har konstaterats tidigare, nämligen dels att en frisk man i 30-års åldern har nästintill minimala risker att dö utav hjärtarytmi. Att det sammanfaller med en nyligen hembesökt och förbannad herr och fru aschberg, varningar från polisens underrättelsetjänst/Säpo, är det bekräftat? Sen att bechir hade ett nytt scoop att avslöja. Väldigt många olika konstiga sammanträffningar.

Om vi bara ser till att bechir påstås ha dött av hjärtfel, det kan hända, han kanske har andra familjemedlemmar med samma problem, men då borde han ha levt ett sunt leverne och fått medicin för det.

Sen adderar vi det med ovanstående, och vi alla vet vad aschberg/media/dagens regim är kapabla till.

Inte första gången heller.

Cats Falck lyckas med att köra ned i vattnet med kollega vid stadsgårdskajen, en kollega som hon skulle göra ett reportage om svensk vapenförsäljning, som vi alla känner till vid det här laget.

Carl Algernon, officern som plötsligt bestämmer sig för att hoppa framför ett sl-tåg mitt på tc. Officerare är människor som alla oss andra, men att Algernon skulle hoppa framför ett pendeltåg känns inte så gentlemannamässigt. Även han var väll inblandad i samma affär som Falck och hennes kollega.

I relativ närtid dog väll en hög officer inom ksi, även där försökte man skylla på självmord/drunkning, och i samma veva så tar en skydsvakt på Rosenbad upp sitt tjänstevapen och avrättar sig själv. Genom att skjuta sig i magen....

Är man inte en konspirationsteoretiker sen tidigare, så blir man lätt det utav alla händelser.
Det kan ioförsig vara ett mål i sig, att få svenskar dessulionerade och varken veta ut eller in.
Citera
2017-12-17, 14:06
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinewave

Källa (tabell 6):

Statistik, publ. 2017:

Nu vet väl ingen exakt vilket problem med hjärtat som tog Bechirs liv, däremot kan jag säga dig att det här med att bara använda sig av åldersspannet mellan 30-33 är jävligt snålt. Kolla hur många mellan 20-40 som trillade av pinn i hjärtrelaterade sjukdomar istället.
Citera
2017-12-17, 14:12
Medlem
Aldrig hört talas om snubben, men en snabb googling ger vid handen att det nu är en nazist mindre på jorden, vilket ju är bra. Troligen pga drogmissbruk (annars får man inte en infarkt vid 33 års ålder).
Om det nu inte var droger som låg bakom nazistens död, så får man anta att han hade dåliga gener.
Den typen av gener behöver vi inte i det svenska samhället.
Inte för att han per se var svensk, ser ju ut som ett skäggbarn från random MENA-klansamhälle.
Var han ensamkommande?
Hann han förresten fortplanta sina dåliga gener och skaffa "svenska" barn med någon helsvensk PK-kvinna som i sin tur därmed bidragit till att urvattna den svenska rasen?
Citera
2017-12-17, 14:18
Medlem
Frimurares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madchester496
Aldrig hört talas om snubben, men en snabb googling ger vid handen att det nu är en nazist mindre på jorden, vilket ju är bra. Troligen pga drogmissbruk (annars får man inte en infarkt vid 33 års ålder).
Om det nu inte var droger som låg bakom nazistens död, så får man anta att han hade dåliga gener.
Den typen av gener behöver vi inte i det svenska samhället.
Inte för att han per se var svensk, ser ju ut som ett skäggbarn från random MENA-klansamhälle.
Var han ensamkommande?
Hann han förresten fortplanta sina dåliga gener och skaffa "svenska" barn med någon helsvensk PK-kvinna som i sin tur därmed bidragit till att urvattna den svenska rasen?

Du är en riktigt otrevlig jävel, verkar det som. Det är dock typiskt det, att ett liv inte betyder ett skit för er vänsterbögar.

Bechir var en väldigt trevlig och driven person, och jag kommer att sakna honom som fan. Jag hoppas att någon kommer att kunna posta det han sade att han skulle posta, vad det nu kan ha varit. Det verkar ha varit ett viktigt avsöljande om Aschberg.
Citera
2017-12-17, 14:24
Medlem
powderfuckers avatar
om jag får tippa skulle jag säga att smärtstillare är boven i dramat. rip bechir
Citera
2017-12-17, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frimurare
Du är en riktigt otrevlig jävel, verkar det som. Det är dock typiskt det, att ett liv inte betyder ett skit för er vänsterbögar.

Bechir var en väldigt trevlig och driven person, och jag kommer att sakna honom som fan. Jag hoppas att någon kommer att kunna posta det han sade att han skulle posta, vad det nu kan ha varit. Det verkar ha varit ett viktigt avsöljande om Aschberg.

Du får leva med att jag är otrevlig, men att du kallar mig vänster gör dig till än mer otrevlig, bögjävel.
Om han nu hade något att komma med, får vi verkligen hoppas att det offentliggörs.
MENA-människor verkar dock inte vara så bra på att producera saker, mer än krig, terror och islam såklart.
Citera
2017-12-17, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frimurare

Helt klart skulle det vara intressant att se del 2.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in