Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-17, 23:21
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muhammadjude
du är utvecklingsstörd det är EXTREMT ovanligt.

Det är å andra sidan även ovanligt att mördas av Mossad eller Aschberg med.

Men finns egentligen någon pålitlig källa som säger att det var just hjärtinfarkt som han avled av? Jag kan ge dig att dö av hjärtinfarkt i ung ålder är ovanligt, men det finns ju också annat man kan dö av. Exempelvis: Stroke, självmord, överdos, medfött hjärtfel...
Citera
2017-12-17, 23:31
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Det är å andra sidan även ovanligt att mördas av Mossad eller Aschberg med.

Men finns egentligen någon pålitlig källa som säger att det var just hjärtinfarkt som han avled av? Jag kan ge dig att dö av hjärtinfarkt i ung ålder är ovanligt, men det finns ju också annat man kan dö av. Exempelvis: Stroke, självmord, överdos, medfött hjärtfel...

Du glömde olycka eller mord.
Citera
2017-12-17, 23:32
Medlem
http://friasidor.is/aschberg-under-luppen

När man läser denna artikel och förstår man att det är stora krafter.
Citera
2017-12-17, 23:35
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeMysteriis
Det här resonemanget ser jag återkomma om och om igen. Du förstår väl att sannolikheten att drabbas av hjärtinfarkt som ung, hur liten den än må vara, inte blir mindre av att man samtidigt granskar makten?
Att man granskar makten kanske kan anses öka sannolikheten för andra förklaringar, och det kan man ju såklart argumentera för, men som sagt, att han granskade Aschberg minskar inte på något sätt risken att drabbas av hjärtinfarkt. Den är lika stor/liten som den hade varit om han inte ägnat sig åt det han gjorde.
Bechir var väl knappas någon som blev stressad av att konfrontera makten. Snarare verkade det som han tyckte om det. Sannolikheten är nog större att han hade dött av dålig kost och stillasittande.

Citat:
Ursprungligen postat av praele
Jag vet inte hur pass vanligt det är med ärftliga hjärtsjukdomar osv och man spekulera i alla evighet om och vilka motiv som skulle kunna finnas om han nu blev mördad.

Jag undrar: Av alla dissidenter, varför just Bechir? Hans video om Aschberg är egentligen inga nyheter.
Jag tror också många överskattar hans uppföljande klipp som han skulle släppa, han skrev att det skulle komma "en update" Låter inte direkt som något gigantiskt avslöjande.
Indicierna får såklart tala för sig själva. Att som Bechir våga gå i direkt konfrontation med svenskfientliga judar är definitivt ett av dessa indicier som gör att man inte bör utesluta att han kan blivit röjd ur vägen. Läser man bara lite historia så vet man att dessa typer av judar är beredda att göra nästan vad som helst för att skydda varandra.
Senast redigerad av skillnad 2017-12-17 kl. 23:40.
Citera
2017-12-17, 23:41
Medlem
Muhammadjudes avatar
Då vet vi det att han kan inte ha dött av den så naturliga orsaken...haha för då skulle det inte bara krävts att han var en av de få som dog unga utan också trots detta att han blev undersökt och var informerad om sitt tillstånd. för har man det i släkten och är vältränad och bryr sig om sin hälsa såsom han gjorde så tar man absolut inga droger eller gå oundersökt.

tack för länken!
Citera
2017-12-17, 23:41
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Du glömde olycka eller mord.

Mindre vanligt förvisso, men ja det kan också nämnas.
Citera
2017-12-17, 23:42
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzershreck
Vad sägs om Det här?
https://www.facebook.com/rbjennifer/...1180681977750/

Hon har en egen tråd här på Flashback...kolla upp den och återkom efter du har läst vad som sägs om henne
Citera
2017-12-17, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bastiboy
Vad tror ni om det här:

http://conspiracy.wikia.com/wiki/CIA_Heart_Attack_Gun

Så kallad heart attack gun har troligen använts ända sedan 50-talet minst. Dagens modeller lär vara bra mycket mer sofistikerade.

För de plattskallar som nöjer sig med att läsa rubriker för att skapa sin världsbild, som tror att det är foliehatt, läs CIA's egna dokument om hur sovjetiska agenter använde det redan på 50-talet, Ukrainske nazikollaboratören Stephan Bandera tex, var ett av offren. Se sid 2, paragraf 2:

"...poison vapor gun... apparent heart attack..."

https://www.cia.gov/library/center-f.../v19i3a01p.pdf

Om Rabani drabbats av nåt liknande har jag ingen aning. Men lyssna inte på folk som säger att det är svårt eller omöjligt att utföra, de är bara väldigt okunniga.
Citera
2017-12-17, 23:56
Medlem
Kollade nyss på Bechir i Almedalen och fick en sån där känsla, nu förstår jag varför Karln är hatad av makten.
Vilken skrämmande upplevelse Bechirs video från Almedalen är, Sverige känns som en Regim lika Iran där folk som inte håller med regimen plockas bort.Birchir får inte komma till tals.

När han vill ställa en David Baas till svars som kallat honom för högerExtrem tvingas han bort av Säpo.
Säpo menar det är ofredande han sysslar med.När Aschberg jagar folk är det inte några tal om ofredande, det är skillnad på folk och folk.

Jag tror inte på naturlig död, jag tror regimen tystat Birchir.Det är inte riktigt svenskt vara så påstridig han kan säkert ha setts som en säkerhetsrisk.

https://youtu.be/3cxiHeFGJqg
Citera
2017-12-17, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panzershreck
Vad sägs om Det här?
https://www.facebook.com/rbjennifer/...1180681977750/

Vad är där att säga? Ingenting. Hon den personen är ett ökänt troll i sociala medier som ingen tar på allvar. Hon tar chansen att göra sig ett namn på Bechir Rabanis död.
Hon är fullständigt opålitlig och fullständigt ointressant. Vill man vara seriös och bedriva seriös aktivism mot regimen, ser man till att banna sådana som henne från att delta.
Hon behöver inte känna oro. Regimen tar inte död på henne. Regimen älskar sådana som henne som skadar ryktet för äkta regimkritiker och sanningssökare.
Senast redigerad av goyimcuck 2017-12-18 kl. 00:00.
Citera
2017-12-18, 00:00
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praele
Bechir dog troligtvis naturligt. Lyssnade på Radio Nordfront idag och i chatten där länkade någon till följande inlägg där Bechir skriver att hans pappa har hjärtproblem och åker in och ut från sjukhuset:

4. Min pappa är jävligt smart, hjärtsjuk dock. Åker in och ut på sjukan.

Hur gammal är pappan?

Efter en viss ålder är ju hjärtsjukdomar väldigt vanliga, och säger egentligen ingenting om sannolikheterna för att en 33-åring ska dö av ett hjärtfel.
Citera
2017-12-18, 00:03
Medlem
Muhammadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Hur gammal är pappan?

Efter en viss ålder är ju hjärtsjukdomar väldigt vanliga, och säger egentligen ingenting om sannolikheterna för att en 33-åring ska dö av ett hjärtfel.

har jag redan påpekat det är av extremt orelevans att ens ta upp det.. personen som skrev det borde dock idiotförklaras då han inte såg att det är skillnad på 60+ och 33
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in