Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-19, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PTHJ
Hoppas det blir en kremering och stoftet strös för vinden över öppet hav, graven lär aldrig få stå i fred för alla konspirationsteoretiker som skulle kunna tänka sig att ta prover på liket för att skicka jorden runt i tron att någon ska finna något suspekt.

Vansinnigt egentligen, nu var jag förvisso en meningsmotståndare men blev trots det ledsen när jag hörde om hans bortgång. Han var en ung individ, att dö så ung är inget annat än tragiskt.

Folk har ingen som helst respekt, Bechirs egna bror manade folk till att inte spekulera kring Bechirs död och respektera familjens önskan. Resultatet? Ett massivt antal foliehattar spammar nätet konstant om hur Bechir har blivit mördad av antingen Aschberg, Mossad eller någon annan judisk underrättelsetjänst. Idioter.

Som sagt, jag gillade inte det han stod för, det skulle dock aldrig falla mig i smaken att spekulera kring hans död mot hans familjs begäran på nätet.
Citera
2017-12-19, 18:21
Medlem
iflys avatar
Blev han hotad innan han dog?
Citera
2017-12-19, 18:23
Medlem
Centauris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ifly
Blev han hotad innan han dog?

Ja, Aschbergs fru sa väl någoT?
Citera
2017-12-19, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juniperbay
Gör mig spysjuk att se hur många som gråter över att en antisemit,förintelseförnekare och sympatisör med nazisterna har dött. Han fick vad han förtjänade,en tidig död för han bidrog inte till mänskligheten på något sätt. En swischtiggare som tjeckhoran.

Källa på att han var:
Antisemit?
Förintelseförnekare
nazistsympatisör
tjackberoende
inte bidrog
Citera
2017-12-19, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenganBej
Källa på att han var:
Antisemit?
Förintelseförnekare
nazistsympatisör
tjackberoende
inte bidrog

Om du har följt hans FB-sidor och Meganfonerna så hade du inte behövt ställt dessa synnerligen korkade frågor.
Men vi kan ju ta ett exempel där han sprider nazistpropaganda.

http://expo.se/www/images/bechir_rabani_8.jpg

Tjackberoende? Är du full eller? Läs vad jag skriver din analfabet.
Citera
2017-12-19, 18:37
Medlem
Citat:
Källa på att han var:
Antisemit?
Förintelseförnekare
nazistsympatisör
tjackberoende
inte bidrog

Eller en annan antisemitisk konspirationsteori.

http://expo.se/www/images/bechir_rabani_6.jpg

Bilderna är från hans nu nedlagda FB-sida
Citera
2017-12-19, 18:38
Medlem
Citat:
Om du har följt hans FB-sidor och Meganfonerna så hade du inte behövt ställt dessa synnerligen korkade frågor.
Men vi kan ju ta ett exempel där han sprider nazistpropaganda.

http://expo.se/www/images/bechir_rabani_8.jpg

Tjackberoende? Är du full eller? Läs vad jag skriver din analfabet.

haha det där kommer från Expo det ser du själva va?

expo är en organisation som har betalt mångmiljonbelopp för att ljuga och förfölja
Citera
2017-12-19, 18:39
Medlem
Citat:
Källa på att han var:
Antisemit?
Förintelseförnekare
nazistsympatisör
tjackberoende
inte bidrog

Eller denna där han beklagar att han inte kunde deltaga i nazist demonstation.

http://expo.se/www/images/bechir_rabani_5.jpg

Som medborgarjournalist my ass. Ett as var han.
Citera
2017-12-19, 18:40
Medlem
Citat:
haha det där kommer från Expo det ser du själva va?

expo är en organisation som har betalt mångmiljonbelopp för att ljuga och förfölja

Bilden är från BB´s egna FB-sida som Expo mycket riktigt har sparat.
Eller är du så korkad att du vill hävda att bilden är manipulerad?
Citera
2017-12-19, 18:40
Medlem
Citat:
Eller denna där han beklagar att han inte kunde deltaga i nazist demonstation.

http://expo.se/www/images/bechir_rabani_5.jpg

Som medborgarjournalist my ass. Ett as var han.

alltså jag tror du har missuppfattat vad dessa "nazistorganisationer" står för , de vill inte alls mörda flera miljoner judar såsom dina skollärare har sagt. jag lovar
Citera
2017-12-19, 18:47
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crawly
I övrigt tror jag personligen att det kan vara bra att undvika fula grepp som hembesök och liknande, då det bara gör det enklare att avfärda innehållet stämpla som hotfulla beteenden (vilket det till viss del faktiskt är). Att RA själv applicerar denna teknik tycker inte jag rättfärdigar det, även om det uppenbarligen genererar visningar. Behandla andra så som du vill bli behandlad själv, (pedofiler och djurplågare exkluderade). I bästa fall kan alternativ media föregå med gott exempel.

"Högern" har kört "den goda smakens politik" och "en sansad diskussion" i årtionden. Det fungerar inte eftersom vänstern inte är intresserade av "god smak" eller "diskussion": de är intresserade av att få makt och att vinna. Jag hoppas din goda smak gläder dig medan Sverige brinner. Du får behålla den.

Citat:
Ursprungligen postat av Agens56
Är dock några saker jag ställer mig väldigt undrande till. Hur skulle en vanlig s.k. medborgarjournalist utan (förmodar jag) några speciella kontakter kunna snoka fram känslig information om viktiga personer i samhället på ren scoopnivå? Och även om han gjort det (vilket jag betvivlar), hur kunde Aschberg & co veta att han var på väg att tillfoga dem svår publicistisk skada?

Nej, det är helt osannolikt att han hade lyckats med det. Däremot började ju karln åka hem till maktmänniskor, däribland judar, och ifrågasätta dem på ett minst sagt ovanligt och uppkäftigt sätt. Om han verkligen har mördats har det skett i preventivt syfte för att man ser en framtida fiende; Mossad har ofta mördat obekväma aktivister, och även om de flesta har varit terrorister så har inte alla varit det.

Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Polisen fastställer inte dödsorsak.

Precis, och det var därför jag klentroget frågade tidigare postare (som påstod detta) om bekräftelse på att polisen hade uttalat sig i frågan. Lär dig läsa citat.

Citat:
Ursprungligen postat av Nulb
Summa sumarum: Borde inte någon plockat fram lite belägg vid det här laget? Snacket om betalda kommentatorer i forum är ju ungefär lika gammalt som internet själv.

För oss som varit med lite längre är mönstret ganska tydligt. Blotta förekomsten av, och aktiviteten hos, vissa specifika postare i tråden - användare som i princip bara ägnat sig åt desinformation sedan de registrerat sig - är intressant. Ett ovanligt högt antal postare i denna tråd har lyckats bli avstängda också, intressant det med.
Citera
2017-12-19, 18:50
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Jobbade han med journalistik tillsammans med nån annan?? Eller gjorde han allt jobb själv??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in