Flashback bygger pepparkakshus!
2013-10-17, 21:08
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludd-Ma
Sg att det inte bara r Bjrn som frsker ska lyckan p handicap-dating.se, ven Adam verkar ha skaffat en profil. Trkigt att det inte hll med tjejen.

S de har separerat, jag trodde de var ihop nnu fast det r klart det r ett tag sedan programmet spelades in om det stmmer det du skriver.
Citera
2013-10-18, 00:19
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludd-Ma
Sg att det inte bara r Bjrn som frsker ska lyckan p handicap-dating.se, ven Adam verkar ha skaffat en profil. Trkigt att det inte hll med tjejen.

Dessutom verkar ven Nadja ha skaffat en profil dr.

S Adam r singel. Jag har funderat lite p hur sexlivet fr en sdan med hans handikapp fungerar. Det r kanske jag som har taskig fantasi nr det kommer till stllningar och sdant.

Adam hade ju inga armar och benen var ju inte heller fullt utvecklade. Tnker mig att det mste vara svrt att ha sex fr bda parterna.

Skulle jag kunna tnka mig att ha sex med ngon som hade den typen av funktionshinder...nej det skulle jag inte.
Citera
2014-09-28, 17:12
Bannlyst
Vet ngon om det kommer mer av denna serie? Saknar...
Citera
2014-11-12, 21:28
Medlem
Dr.Goebbelss avatar
Det verkar tyvrr som att Anders och Ariella har gtt skilda vgar om man tittar p hans status p Facebook, dr han str som singel. Hon str fortfarande som i ett frhllande, men kanske med ngon annan?
Citera
2015-07-13, 01:58
Medlem
[quote=snapphona|43745100]Dessutom stigmatiserar det ju bilden att funktionsnedsatta behver "hjlp", annars hittar de ingen parter.

Men visst det, kanske inte r annorlunda n "Bonde sker fru?"

Hur mnga hr skulle kunna tnka sig att dejta en funktionshindrad?

Skulle nog hellre dejta ngon med funktionshinder n en bonde.
Citera
2017-12-27, 16:04
Medlem
Martensites avatar
Jag gillade denna serie. Vore nice med en ny ssong.

Ngon som vet vad personerna i serien har fr sig nufrtiden? Har ngon av dem hittat en partner? Bjrn var ju verkligen strtskn, s brudarna mste ju st p k fr att f dejta honom
Citera
2018-03-07, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Jag gillade denna serie. Vore nice med en ny ssong.

Ngon som vet vad personerna i serien har fr sig nufrtiden? Har ngon av dem hittat en partner? Bjrn var ju verkligen strtskn, s brudarna mste ju st p k fr att f dejta honom

Kontakta tidningarna fr reportage, vad som hnde efter De dejtbara!
Citera
2021-06-24, 14:57
Medlem
100ccs avatar
Vart kan man se denna underbara serie igen? gr inte hitta nnstans och Discovery+ har tagit bort.
Citera
2021-06-27, 22:25
Medlem
Asbra serie, blir helt nostalgisk nr jag ser klipp p det. Pk-media gjorde allt fr stor uppstndelse ver dess tv-titel
Citera
2021-06-27, 22:30
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av man777
Asbra serie, blir helt nostalgisk nr jag ser klipp p det. Pk-media gjorde allt fr stor uppstndelse ver dess tv-titel
Finns ju den engelska The undatables och Netflix Love in the spectra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in