2017-12-29, 05:25
Medlem
Det är uppenbarligen politiskt riktat hat mot Arg Blatte i den här tråden.
Jag håller inte med han om allting men tycker han gör ett bra jobb med att t.ex
avslöja invandringen och feminismen.. Det är därför ni PK hatar han.
Citera
2017-12-29, 06:14
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Ah, det här missade jag. Jag får ta och kolla in dom klippen igen. Men återigen, bortsett från det som jag är insatt så har jag ingen aning om han ljuger eller inte. Men eftersom du vet sanningen så kan ju du återigen länka till relevanta tider i dom här klippen. Det vore även fint om du kom med lite mer konkreta saker att komma med än "Hahahahhahaha... Nix, han ljuger."

Dessutom så hatar den här feministiska regeringen kvinnor.
Du sa att du tittar på hans klipp, men ändå har du missat just dom här.. Ett utrett och klargjort ämne sedan lång tid tillbaka, så du sitter alltså och tror på det han säger?

Nej klippa in och försöka förklara för någon som missat väsentlig och viktig samhällsinformation kan du glömma. Nu hoppas jag Expo knackar på dörren efter årskiftet istället så lögnhalsen slutar att ljuga.
Citera
2017-12-29, 06:19
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Du sa att du tittar på hans klipp, men ändå har du missat just dom här.. Ett utrett och klargjort ämne sedan lång tid tillbaka, så du sitter alltså och tror på det han säger?

Nej klippa in och försöka förklara för någon som missat väsentlig och viktig samhällsinformation kan du glömma. Nu hoppas jag Expo knackar på dörren efter årskiftet istället så lögnhalsen slutar att ljuga.
Nej, jag har sett dom. Hur är det med läsförståelsen egentligen? Jag säger att jag inte vet vad som är lögn i dom här klippen.

Jag förstår faktiskt inte det här, vill inte du övertyga mig om att det du säger stämmer?
Citera
2017-12-29, 09:40
Medlem
RetniskEnsnings avatar
Citat:

Shit, du har verkligen inget att komma med. Lägg ner medan du fortfarande har lite värdighet kvar.
Citera
2017-12-29, 09:52
Medlem
Det kanske redan sagts men Aron Flam intervjuade blatten i sin podcast för ett tag sedan, där får man reda på en hel del om honom, https://soundcloud.com/aronflam/4-arg-blatte-talar-ut
Citera
2017-12-29, 11:18
Medlem
Fått för mej att han inte längre bor i Sverige själv. Han är väldigt saklig och hans identitet bör skyddas.
Citera
2017-12-29, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
I början på 90-talet när det inte fanns så mycket MENA, var juggar bland de lägst stående varelserna i Svea-rike. Nu när MENA kommer in så får den här low-life juggen en chans att sparka nedåt.

Han tar den första chansen och kör, Balkan ska hålla sin brödfitta stängd och vara glada att dom får vara här. Serber och Kroater är inget högstående släkte om dom tror det själva.

När Sverige är färdiga med MENA så är det Juggarnas tur att deporteras , tro inget annat.
Jag ser balkan-folken som 50/50 folk, en del kan smälta in som vilka européer som helst, dock räknar jag inte in albaner eller den muslimska delen där mer eller mindre alla bör deporteras.
Citera
2017-12-29, 12:08
Medlem
withnonames avatar
Citat:
Jo då om man är läskunnig och mottaglig för verkligheten. Vilket du inte verkar vara.
Han ljuger även i sin videos såg jag nu då jag tittade lite mer noga på just dom trollvideos han lagt upp.
Ger mig fan på att det är ett bot troll.

1. Idioten har ju inte begripit att han befinner sig i ett land där man inte kan slå kvinnor eller vara macho utan feminism vet han inte hur det ens stavas.

2.Hahahahhahaha... Nix, han ljuger.

3.Jepp och Nigel fick inga röster sist undrar varför. Hans retorik går inte riktigt hem inte heller argblattes.

4. Bwahahhahah nä, bara en Bildt och en annan lögnhals som avslöjades hos Fox news så han ljuger även på den.

5. Intervjun hos Infowars slår alla rekord om gruppvåldtäkten på Gotland. Och intervjuaren slickar sig om munnen och vill så gärna ha Sverige som slagträ när det gäller invandringspolitik. Dåren alltså argblatte är Infowars puppet och bara gungar med i den groteska lögnen.

Men vilken av dina tår har han trampat på? "Infowars Puppet" är du hög lr...
Citera
2017-12-29, 12:33
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Jag skiter väl i namnet primärt.
Vill mer veta hur han var i skolan bla.

det tror jag inte ett skit på.

Citat:
Nu hoppas jag Expo knackar på dörren efter årskiftet istället så lögnhalsen slutar att ljuga.

det tror jag däremot på. expo, dvs afa, ogillar logisk argumentation och skulle nog gärna skrämma honom till tystnad.
Citera
2017-12-29, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Är väldigt väldigt sällan här, mest om jag är intresserad av ämnet, tex blatten då jag är nyfiken på vad han är för filur utanför sin Youtube kanal.

Okej , skitsamma jag har min åsikt och du din.

Han står upp för sina åsikter och det är väl ganska bra ,varför ska vi då gräva i hans privatliv?

Risken är väl att en del slutar stå upp för sina åsikter när man märker hur folk börjar gräva i sånt dom inte har med att göra.
Citera
2017-12-29, 13:01
Medlem
Sheen999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Okej, first of all, han använder sig väldigt mycket av Sargon of Akkad som källa för saker, en man många konstant är på och debunkar för att han är fejkintellektuell och inte kan läsa en studie korrekt.

Jag kan nog hitta mer om jag spenderar än mer tid att kolla på hans videos och leta upp källor han använder, men det är en egen tråd, det här är skvaller.

Sen att jag tycker många av hans åsikter är dåliga är en annan sak, samt att han rapar efter Trump relativt ofta (sett till twitter) samt Paul Joseph Watson så är det helt klart att källkritiken är som bortblåst.

Jag är inte ens emot honom i alla frågar, han har rätt ibland, som exempelvis att kalla Bard en jävla idiot, för det är han.
Om han använder källor som du inte håller med så är han dålig på källkritik, då vet vi. Du blundar totalt för det faktum att han ofta kritiserar alt högern inklusive Paul Joseph Watson, som han t.om gjort en hel video om då han hade åt helvete fel. Men du verkar tro att om någon har fel ibland så innebär det att dom har fel 100% av gångerna.

Det är som vanligt med er från översittarvänstern, ni handplockar de exempel som passar och sopar allt övrigt under mattan.
Senast redigerad av Sheen999 2017-12-29 kl. 13:14.
Citera
2017-12-29, 13:02
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yihaaa
Okej , skitsamma jag har min åsikt och du din.

Han står upp för sina åsikter och det är väl ganska bra ,varför ska vi då gräva i hans privatliv?

Risken är väl att en del slutar stå upp för sina åsikter när man märker hur folk börjar gräva i sånt dom inte har med att göra.

Fast då kanske man även borde sluta prata om alla offentliga personer och ta bort hela skvallerforumet?

För inte fan har vi med och göra vad Gunde Svan åt till middag eller om han tycker om damtrosor eller något annat liknande, det är helt enkelt deras ensak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in