Citat:
Ursprungligen postat av
Varulv
Okej, first of all, han använder sig väldigt mycket av Sargon of Akkad som källa för saker, en man många konstant är på och debunkar för att han är fejkintellektuell och inte kan läsa en studie korrekt.
Jag kan nog hitta mer om jag spenderar än mer tid att kolla på hans videos och leta upp källor han använder, men det är en egen tråd, det här är skvaller.
Sen att jag tycker många av hans åsikter är dåliga är en annan sak, samt att han rapar efter Trump relativt ofta (sett till twitter) samt Paul Joseph Watson så är det helt klart att källkritiken är som bortblåst.
Jag är inte ens emot honom i alla frågar, han har rätt ibland, som exempelvis att kalla Bard en jävla idiot, för det är han.
Om han använder källor som du inte håller med så är han dålig på källkritik, då vet vi. Du blundar totalt för det faktum att han ofta kritiserar alt högern inklusive Paul Joseph Watson, som han t.om gjort en hel video om då han hade åt helvete fel. Men du verkar tro att om någon har fel ibland så innebär det att dom har fel 100% av gångerna.
Det är som vanligt med er från översittarvänstern, ni handplockar de exempel som passar och sopar allt övrigt under mattan.