Flashback bygger pepparkakshus!
2017-10-13, 13:50
Medlem
Danneliuss avatar
Alla begärs häktade för mord på Nabil H i Uppsala..
Citera
2017-10-13, 16:38
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannelius

Har du en stämningsansökan / målnr?

Edit: såg på Aktuella brott / kriminalfall att den nu fanns där.
Citera
2017-10-13, 20:21
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannelius
Snipp snapp snut, så var sagan slut
Citera
2017-12-21, 16:42
Medlem
sajebiss avatar
Reportage · De kallas för Dödspatrullen

https://www.svt.se/special/dodspatrullen/
Citera
2017-12-21, 21:01
Medlem
IbrahimZlatanovics avatar
Får en känsla av att enda chansen för dessa unga pojkar att få uppleva sin 30-årsdag är att polisen faktiskt lyckas få dom för några av alla dessa mord de är misstänkta för.
Om dom kommer att fortsätta få springa i frihet så kommer dom att skjutas av en efter en nu när alla vet vilka dom är.

4 st 20-21 åringar som knäppt åtskilliga andra grova kriminella och som alla har vänner och familj som vill se dessa killar döda, kan inte sluta på något annat sätt.

Om dom har någon som helst självbevarelsedrift så borde dom gå till närmsta polisstation och erkänna, då har dom en hygglig chans att överleva tills dom blir 30 i alla fall.
Citera
2017-12-21, 21:47
Medlem
Jag tror att iom att de verkar ha agerat torpeder så finns det alltså minst en uppdragsgivare bakom varje mord, och det brukar vara den man vill åt.

Ex så klipptes Elias i Tälje för att han hade ngt med mordet på bröderna att göra, och sedan klipps Nabil som lejde de som klippte Elias. Janne som klippte Jockso lever idag, men de som lejde honom är döda.

Vad är det man säger, skjut inte budet, skjut avsändaren. Utan avsändare, inget bud.
Citera
2017-12-22, 03:03
Medlem
Pickatjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IbrahimZlatanovic
Får en känsla av att enda chansen för dessa unga pojkar att få uppleva sin 30-årsdag är att polisen faktiskt lyckas få dom för några av alla dessa mord de är misstänkta för.
Om dom kommer att fortsätta få springa i frihet så kommer dom att skjutas av en efter en nu när alla vet vilka dom är.

4 st 20-21 åringar som knäppt åtskilliga andra grova kriminella och som alla har vänner och familj som vill se dessa killar döda, kan inte sluta på något annat sätt.

Om dom har någon som helst självbevarelsedrift så borde dom gå till närmsta polisstation och erkänna, då har dom en hygglig chans att överleva tills dom blir 30 i alla fall.

Sätter mitt pannband på att det är därför de hängs ut i media nu, Polisen hoppas på hjälp från den mörkare sidan av samhället då dom själv inte klarar av denna patrull.
Citera
2017-12-22, 07:47
Medlem
IbrahimZlatanovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pickatjo
Sätter mitt pannband på att det är därför de hängs ut i media nu, Polisen hoppas på hjälp från den mörkare sidan av samhället då dom själv inte klarar av denna patrull.
Jag tror inte polisen skulle gråta om dessa killar blev klippta direkt, men med det sagt så tror jag inte polisen aktivt släpper uppgifter om killarna av anledningen att dom vill att andra kriminella tar dom för att polisen själva inte har lyckats.
Risken är ju överhängande att någon oskyldig människa får sätta livet till om dessa pojkar får hållas länge till, och det tror jag inte polisen vill bidra till.

Dock ser jag möjligheten till en "shootout" mellan snuten och pojkarna.
Kan inte tänka mig annat än att snuten har alla tillgängliga resurser redo för att använda mot dom.
Dom har säkerligen tung tung spaning på sig, med allt vad det innebär.

Jag ser framför mig att snuten lyckas ertappa dom mitt i förberedelserna för ett nytt mord/rån med alla killarna i bil med vapen och skyddsvästar redo när snuten inte vågar vänta längre utan slår till, vilket resulterar i 4 st döda unga pojkar.
Risken blir ju att även polis och andra människor också kan stryka med då när dessa desperados inser att dom trängts in i ett hörn och inte ser någon annan utväg.
Citera
2017-12-31, 15:45
Bannlyst
hur många är med?

Alla är väl somalier?
Citera
2018-01-03, 11:03
Medlem
BlurryFace69s avatar
Vilka puckade töntar helt enkelt,
stå o pissa på en ensam kille o spela stora grabbar ...

F*n vad fegt!
Citera
2018-01-05, 20:29
Medlem
mtuqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetSvenskaFolket
hur många är med?
Alla är väl somalier?
star att en dog i garagemordet, och att en har flytt utomlands (bor inte ens i stockholm, sa jag vet inget oht)
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...motstandargang
vad heter dom som 'tagit over'? ursakta om det inte galler DP
Citera
2018-11-10, 18:37
Bannlyst
21 årig medlem gripen i barcelona.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-dodspatrullen

vem är det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto