Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-12, 18:30
Medlem
Felhaveristens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denlilleonden
Får Jennifer Black vibbar av henne.

Min uppfattning är att hon låtsas leva ett glamourliv. På hennes Facebook står det att hon bor på Kungsholmen men är skriven hos sina föräldrar i förorten Tumba. Oklart om hon faktiskt blivit bostadsägare till en lägenhet i Paris eller om det är snickesnack. I övrigt känns hon ytlig och likt många andra unga tjejer verkar det viktigaste i livet vara följare och låtsas leva ett fejkat glamourliv för bekräftelse.

Hon var (eller är?) tillsammans med partianställda Simon Solberg, samma Simon som bor ihop med partianställda Findel Madison (han som är misstänkt för våldtäkt mot en 16-åring). Står dock att hon är singel på Facebook.

Hon har profilerat sig i djurfrågor och kritiserat feminism på Nyheter24 samt engagerat sig i välgörenhet. Likt Jennifer Black går dessa kändisskapssökande tjejer över till SD när ingenting annat har fungerat. Hon är ingen storbloggare eller Instagram-kändis, även om hon försöker framställa sig som det.

Läser man Natalys ”debattartiklar” så är det onekligen Jennifer Black 2.0. Konstant utsatt misshandlad och ifrågasatt trots den änglalika godheten.
Citera
2018-01-12, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brunabjornen433
Jag har nu pratat med Natalys gamla bästa vän och fått lite mer information om Nataly.

1. Hennes biologiska pappa är tillsammans med en tjej som är två år äldre än Nataly. Hennes pappa ryktas vara väldigt obehaglig och otrevlig.

Dina uppgifter är inte trovärdiga när man enkelt kan kolla upp vem hennes far är gift med. Och det är 50-årig kvinna, vilket är hennes mor.

Modern har lagt upp några smickarnade bilder på Nataly innan hennes skönhetsoperationer

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net...35&oe=5AFAC47C

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net...bf&oe=5AFAB56D
Citera
2018-01-12, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felhaveristen
Nej det sjukaste med Nataly är knappast att hon är vegetarian. Att hon opererar sönder sig för att se mer svensk ut och verkar vara en självhatande invandrare är bra mycket sjukare.

Vad mer har hon opererat förutom brösten?
Citera
2018-01-12, 18:34
Medlem
Felhaveristens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brunabjornen433
Vad mer har hon opererat förutom brösten?

Skojar du? Näsan , hela ansiktet, sytt fast en fejkperuk?
Citera
2018-01-12, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felhaveristen
Hon vill dölja för sd att hon tidigare varit kommunist och flyktingvurmare.

http://www.stockholmdirekt.se/nyhete...RPKFZbk5cJkVA/

https://nyheter24.se/debatt/805430-j...n-vid-var-sida

Ayass Fatouhiy måste vara hennes storebror?

''Ayass Fatouhiy har inte gjort något liknande tidigare och han fick hjälp att sprida initiativet av vännen Victoria Escobar. Hon har lång erfarenhet av engagemang i alla möjliga projekt, både ideellt och som fritidsledare.''

Troligtvis så Nataly fick inspiration att delta i välgörenhetsorganisationer. Frågan kvartstår, vad tycker hennes invandringsvurmande bror om hennes engagemang i SD?
Citera
2018-01-12, 18:43
Medlem
Felhaveristens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denlilleonden
Ayass Fatouhiy måste vara hennes storebror?

''Ayass Fatouhiy har inte gjort något liknande tidigare och han fick hjälp att sprida initiativet av vännen Victoria Escobar. Hon har lång erfarenhet av engagemang i alla möjliga projekt, både ideellt och som fritidsledare.''

Troligtvis så Nataly fick inspiration att delta i välgörenhetsorganisationer. Frågan kvartstår, vad tycker hennes invandringsvurmande bror om hennes engagemang i SD?

Ja precis och han är är vänsterpartist. Enligt Nataly är han polis men enligt artikeln här verkar han vara väktare? Tydligen är även hennes mor aktiv inom V.

http://www.stockholmdirekt.se/nyhete...vYq7w7jh7b38Q/
Citera
2018-01-13, 12:16
Medlem
Felhaveristens avatar
Nataly läser iaf tråden:

http://nouw.com/nataly/fantastico-na...pa-ta-32571590
Citera
2018-01-14, 05:10
Medlem
Jag tänkte sätta lite saker på plats då jag känner Nataly.

Nataly må ha skönhetsopat sig men de är hennes kropp och hon får göra exakt vad hon vill med den. Så onödigt att dra upp hennes utseende. Bilderna som har lagts ut från hennes mammas facebook är tagna under tiden hon var sjuk.

Ja, hon har en peruk och det är något hon är väldigt öppen med för att hennes egna hår har precis börjat växa tillbaka igen. Hon blev friskförklarad förra året och återgår idag till att leva sitt liv. Att hon använder sig av en peruk är inget nytt.

Jag håller inte med Nataly alls i många frågor och engagerar mig i ett helt annat parti. Men hon förtjänar inte allt detta hat som har riktats mot henne eller hennes pojkvän bara för att hon har ''hängt'' ut någon (snarare talat sanning) eller varit otrevlig mot någon i Riksdagen. Det är väldigt lite gjort jämfört med vad som har skrivits om henne och Simon.

Jag skulle föreslå att man pratar med henne istället ifall man har så mycket agg för att hon har varit lite otrevlig och dryg, hon gör också misstag och jag tror att hon redan efter någon dag insåg hur idiotiskt det var sjunka på samma nivå genom att poängtera ut uppenbara saker om P när man lika lätt kan googla upp hans namn och se vilket skämt han är.

Natalys bror har en väktarutbildning bland annat och har jobbat med det tidigare och misstänker att han jobbar med det fortfarande om han inte lagt av för att studera vidare på sin utbildning. Ja han är dömd för rattfylleri. Jättedumt tycker jag också men det har ingenting med Nataly att göra. Det är inte hon som är dömd.

En annan sak jag vill prata om är det som har tagits upp om hennes ex. Hon har inte skickat några av sina kusiner på hennes ex utan det är min pojkvän och en annan kille som har hämtat upp hennes nycklar ifrån honom. Hon kastade aldrig ut hans saker ur balkongen heller utan all hans egendom är lämnat tillbaka. Jättelågt att dra upp detta då det är något som hände för länge sedan och inget att skämta om. Och den som har delat av sig den helt bakvända infon är ett pucko som verkar ha fått i sig alldeles för många D-vitaminer.

Ja, mamman och storebrorn är vänstervridna & ja det var hennes storebror som inspirerade henne att fortsätta volontärarbeta vilket hon gör ÄN idag men vad man har glömt att nämna är att hon åkte ut i samband med en delaktig organisation och delade ut kläderna man fick in för att hon var den enda arabisk talande personen som fanns tillgänglig. Men varför skulle detta påverka henne i partiet nu när hon för det första inte ens hade gått med i partiet då och för det andra även varit väldigt tydlig redan innan med att hon vill hjälpa folk i utsatta länder än att det ska bli en massinvandring hit?
Det är ju exakt det Sverigedemokraternas äckliga politik bygger på.

Det enda Nataly har opererat är brösten och så har hon lagt in fillers i pannan pga sin migrän. Hon ska operera näsan snart om det är så himla viktigt att veta det.
Senast redigerad av FredrikaBstroem 2018-01-14 kl. 05:19.
Citera
2018-01-14, 14:27
Medlem
Felhaveristens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredrikaBstroem
Jag tänkte sätta lite saker på plats då jag känner Nataly.

Nataly må ha skönhetsopat sig men de är hennes kropp och hon får göra exakt vad hon vill med den. Så onödigt att dra upp hennes utseende. Bilderna som har lagts ut från hennes mammas facebook är tagna under tiden hon var sjuk.

Ja, hon har en peruk och det är något hon är väldigt öppen med för att hennes egna hår har precis börjat växa tillbaka igen. Hon blev friskförklarad förra året och återgår idag till att leva sitt liv. Att hon använder sig av en peruk är inget nytt.

Jag håller inte med Nataly alls i många frågor och engagerar mig i ett helt annat parti. Men hon förtjänar inte allt detta hat som har riktats mot henne eller hennes pojkvän bara för att hon har ''hängt'' ut någon (snarare talat sanning) eller varit otrevlig mot någon i Riksdagen. Det är väldigt lite gjort jämfört med vad som har skrivits om henne och Simon.

Jag skulle föreslå att man pratar med henne istället ifall man har så mycket agg för att hon har varit lite otrevlig och dryg, hon gör också misstag och jag tror att hon redan efter någon dag insåg hur idiotiskt det var sjunka på samma nivå genom att poängtera ut uppenbara saker om P när man lika lätt kan googla upp hans namn och se vilket skämt han är.

Natalys bror har en väktarutbildning bland annat och har jobbat med det tidigare och misstänker att han jobbar med det fortfarande om han inte lagt av för att studera vidare på sin utbildning. Ja han är dömd för rattfylleri. Jättedumt tycker jag också men det har ingenting med Nataly att göra. Det är inte hon som är dömd.

En annan sak jag vill prata om är det som har tagits upp om hennes ex. Hon har inte skickat några av sina kusiner på hennes ex utan det är min pojkvän och en annan kille som har hämtat upp hennes nycklar ifrån honom. Hon kastade aldrig ut hans saker ur balkongen heller utan all hans egendom är lämnat tillbaka. Jättelågt att dra upp detta då det är något som hände för länge sedan och inget att skämta om. Och den som har delat av sig den helt bakvända infon är ett pucko som verkar ha fått i sig alldeles för många D-vitaminer.

Ja, mamman och storebrorn är vänstervridna & ja det var hennes storebror som inspirerade henne att fortsätta volontärarbeta vilket hon gör ÄN idag men vad man har glömt att nämna är att hon åkte ut i samband med en delaktig organisation och delade ut kläderna man fick in för att hon var den enda arabisk talande personen som fanns tillgänglig. Men varför skulle detta påverka henne i partiet nu när hon för det första inte ens hade gått med i partiet då och för det andra även varit väldigt tydlig redan innan med att hon vill hjälpa folk i utsatta länder än att det ska bli en massinvandring hit?
Det är ju exakt det Sverigedemokraternas äckliga politik bygger på.

Det enda Nataly har opererat är brösten och så har hon lagt in fillers i pannan pga sin migrän. Hon ska operera näsan snart om det är så himla viktigt att veta det.

Problemet är fortfarande sanningshalten i nataly olika uttalanden och påståenden. Men hon kanske har lärt sig att politik inte riktigt fungerar som bloggvärlden? Man kan inte konstant prata om sig själv och spy ur sig åsikter om människor.

Ungsvenskarna har blivit en urcuckad sekt.
Citera
2018-01-14, 15:52
Medlem
Allt hon sa om P har stämt. Jag tycker att däremot att det var dumt att ge sig på honom när man lika gärna kunde googlat hans namn för att se hur puckad han är. Hon kunde besparat sig den mödan.

Sen kan jag tycka att om man tycker som du gör dvs " Att man kan inte spy ur sig åsikter om människor " så kan man börja med att själv inte spy ut grejer som man inte har någon aning om, särskilt om en människa man inte känner.

Jag kan enbart bara hoppas att Nataly självmant vaknar upp och lämnar partiet. Hon är alldeles för snäll och ovetandes om vidrigheterna som politiker utsätts för i politiska maktspel.
Citera
2018-01-17, 09:39
Bannlyst
Kanske lite orättvist att säga att Natalie liknar Jennifer Black . Jennifer Black är ungefär 30 år, hon har gestaltat fyra partier. Medans Natalie är cirka 20 år gammal, och vad jag kan finna finner jag ingen info om henne från något annat parti. Det är först på senare tid som SD blivit mer accepterat i Samhället. Tjejer i tonåren faller lätt för grupptryck och det är inte så konstigt att Natalie har en bakgrund inom dessa rörelser. Så farliga känns inte hennes artiklar heller för den delen. SD har dessutom en väldigt genomarbetad politik för djurskyddsfrågor. Som Natalie även lyft i sina debattartiklar.

Det är väl bra om hon vid 21 års ålder gått med och engagerat sig i SD. Rätt så ung ålder fortfarande. Men det känns som att många söker sig till partiet nu när det växt sig så stort och det finns många högavlönade poster att nå efter valet.

Det var även väldigt ohyfsat av henne att blocka Simon från att hälsa på Pavel. Det är Simons beslut om han vill hälsa på Pavel och inte hennes.
Citera
2018-01-17, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suedibanani
Kanske lite orättvist att säga att Natalie liknar Jennifer Black . Jennifer Black är ungefär 30 år, hon har gestaltat fyra partier. Medans Natalie är cirka 20 år gammal, och vad jag kan finna finner jag ingen info om henne från något annat parti. Det är först på senare tid som SD blivit mer accepterat i Samhället. Tjejer i tonåren faller lätt för grupptryck och det är inte så konstigt att Natalie har en bakgrund inom dessa rörelser. Så farliga känns inte hennes artiklar heller för den delen. SD har dessutom en väldigt genomarbetad politik för djurskyddsfrågor. Som Natalie även lyft i sina debattartiklar.

Det är väl bra om hon vid 21 års ålder gått med och engagerat sig i SD. Rätt så ung ålder fortfarande. Men det känns som att många söker sig till partiet nu när det växt sig så stort och det finns många högavlönade poster att nå efter valet.

Det var även väldigt ohyfsat av henne att blocka Simon från att hälsa på Pavel. Det är Simons beslut om han vill hälsa på Pavel och inte hennes.

Så Simon är alltså 100% cucked av en syrianbrud som också råkar vara feminist?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in