Citat:
Ursprungligen postat av
Burkm4t
Korrekt. Tinder r ju designat att ge dig sdana sm micro-"kickar", av dina frsta matches, att du vill ha mer nr det brjar sina i antal.
Teorin med "slots" tror jag inte riktigt, det hade nog folk upptckt ganska snabbt, och utnyttjat. Det handlar istllet om "visningar" fr andra profiler som du har mer av i brjan, och kan inte pverka. Dessa omstts till matchningar beroende p hur snygg man r, var man bor osv. Mnga faktorer.
Flyttar du runt GPSen s fr du mycket likes fr att du r nyhetens behag (bde algoritmmssigt och kulturellt)
Hller helt med, men haft mitt konto i flera veckor nu och GR inte att f mer n 10-talet matchningar i min nrhet. Avmatchade tre stycken efter jag skrev mitt frra inlgg och fick en ny matchning inom en timme. (swipat som en dre dagarna innan)
Absolut som flera skriver om geolocation, att man r nyhetens behag och m vara kulturellt attraktiv. Det SJUKA r dock att de likes jag ser r till 90% jvla pangbrudar, medan de hr i Sverige r trsktroll och ruggugglor. Vi snackar allts 100% 3-or och 4-or.
Kan det vara s att geoboosten man fr nr man reser r "starkare" n den att ppna nytt konto?
Har drfr exprimenterat vidare och p skoj satt upp ett nytt fejkkonto i Minsk med mina bilder dr jag skriver jag r doktor etc. Planerar sen att flytta GPS'en till Stockholm och se hur det gr.
Tanken r allts att frst bli en av de populraste lokala snubbarna och sedan ta med sig en hg rejting nr man ker p besk till Sverige och drmed f flera visningar fr de snyggaste chicksen.