2018-02-12, 09:55
Medlem
MakeMyDay84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av microscopium
Det här känns väldigt olagligt. Otroligt osäkert. Otroligt stor risk att man betalar och att det inte fungerar om 1 månad?

Hur är det med upplösningen? 1080p?
därför det fungerat över 5 år nu....
2018-02-12, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av microscopium
Det här känns väldigt olagligt. Otroligt osäkert. Otroligt stor risk att man betalar och att det inte fungerar om 1 månad?

Hur är det med upplösningen? 1080p?

Har haft över ett år och har fungerat klanderfritt.

Vad betalar du vanligtvis för 1 månad TV? Säkert inte mycket mindre än 1 år IPTV kostar.
2018-02-12, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MakeMyDay84
därför det fungerat över 5 år nu....

Vill du skapa ett konto på www.geniptv.net och skriva till mig där? (Arg0n)

Har för få inlägg här på flashback för att skicka/svara på PM.
2018-02-12, 13:19
Medlem
iptv.community har just nu problem med deras DNS servers. Vissa har märkt att kanalerna inte fungerar osv, så ni vet om det ifall det inte funkar för er.
2018-02-12, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kuvben
iptv.community har just nu problem med deras DNS servers. Vissa har märkt att kanalerna inte fungerar osv, så ni vet om det ifall det inte funkar för er.

Ingår camd i iptvcommunity. Känns som att man läser om rapid och diverse och deras problem jämt och ständigt men aldrig läst något om att camd haft problem. Är det så överlägsna?

Någon reseller för camd som kan tänkas sälja för billigare än baspriset på hemsidan för gärna kontakta genom PM och som kan ge en trial. eller vidarebefodra mig till någon som vet. Folk har ju skrivit att de fått abonnemang för under tusingen för ett år.
2018-02-12, 14:31
Medlem
Ni som har camdserver och använder kodi. Kan ni kolla på US fox sport 1 kanalen? Kodi krashar efter några sekunder på den kanalen.
2018-02-12, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thedarkenemy
Ingår camd i iptvcommunity. Känns som att man läser om rapid och diverse och deras problem jämt och ständigt men aldrig läst något om att camd haft problem. Är det så överlägsna?

Någon reseller för camd som kan tänkas sälja för billigare än baspriset på hemsidan för gärna kontakta genom PM och som kan ge en trial. eller vidarebefodra mig till någon som vet. Folk har ju skrivit att de fått abonnemang för under tusingen för ett år.

Har kört både camd och iptv.community och har haft väldigt lite problem med båda. Tycker båda fungerar bra men just för mig iptv.community lite bättre, men sen finns det ingen provider som är perfekt och kommer aldrig att finnas något perfekt heller. :P
2018-02-12, 14:44
Medlem
Citat:
Har kört både camd och iptv.community och har haft väldigt lite problem med båda. Tycker båda fungerar bra men just för mig iptv.community lite bättre, men sen finns det ingen provider som är perfekt och kommer aldrig att finnas något perfekt heller. :P

På vilket sätt är iptv.community bättre?
Jag har aldrig sett någon klaga på att camdservers kanaler buffrar, och det är väl något man värdesätter högt speciellt under fotbollskvällar o dylikt.
2018-02-12, 14:49
Medlem
Poddes avatar
Citat:
På vilket sätt är iptv.community bättre?
Jag har aldrig sett någon klaga på att camdservers kanaler buffrar, och det är väl något man värdesätter högt speciellt under fotbollskvällar o dylikt.

Tyckte camdserver hade minst lika mycket problem när jag körde båda. Föredrar rapid som har fungerat väldigt bra för mig.
2018-02-12, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Podde
Tyckte camdserver hade minst lika mycket problem när jag körde båda. Föredrar rapid som har fungerat väldigt bra för mig.

Okej. Kör du kodi? Kanske påverkas prestandan beroende på om man kör smartiptv, kodi etc
2018-02-12, 15:54
Medlem
Citat:
Okej. Kör du kodi? Kanske påverkas prestandan beroende på om man kör smartiptv, kodi etc

Jag kör kodi bland annat. Säg till om du har problem på någon kanal så kan jag testa hos mig.
2018-02-12, 16:12
Medlem
Citat:
Sky har börjat skicka in abuse anmälnigar tlil Cloudlare och det har gjort at ett gäng IPTV leverantörer har eller har haft problem. Får väl se hur det utvecklas men blir det som under Premiere League i UK så kommer IPTV leverantörerna få problem. I det fallet svartlistat IP's hos alla dom stora ISP's under Premiere League.
Nu verkar dom skicka in och få till svartlistningar även hos Cloudflare.
Det är mer effektivare då det då drabbar alla oavsett VPN eller inte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in