2018-02-11, 08:21
Medlem
Någon som testat mag 322/324 ? Är nyfiken om den levererar undertext på alla svenska kanaler som mag 254 gör ??
2018-02-11, 08:39
Medlem
MakeMyDay84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesisspanks
Någon som testat mag 322/324 ? Är nyfiken om den levererar undertext på alla svenska kanaler som mag 254 gör ??
Det gör den snabbare är den också.
2018-02-11, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesisspanks
Köp aldrig från smartworldiptv. De är skit snabba på att svara mail när det gäller betalning, men redan när dom får betalningen så slutar de svara. De raderar kritik kommentarer på deras Facebook sida. De garanterar leveransen på ca en vecka(bullshit)
Nu tar de swish bara eftersom att dom inte får längre ta emot betalt via paypal. Det har gått 3 veckor sen jag köpte boxen utan svar. Och det är nån jävel som heter ”yahia” som tar emot switchen.
Fick byta till rapidiptvsweden, och det fungerar kanon med formuler boxen. Jag räknar med att jag redan förlorat dom pengarna jag lagt på smartworldiptv, eftersom att det är många av deras nya kunder som klagat, att de inte har fått sina boxar. Det konstiga är att det är bara gamla kunder som är nöjda med dom.
Vill gärna höra erfarenhet av andra som har/haft med smartworldiptv och göra. Och det borde finnas ju en tråd speciellt så att andra inte blir lurad pga dom. Anmällning pågår.

La en beställning den 9 Januari och betalade för 2 boxar och 2 helårsabonnemang. Inte sett röken av boxarna ännu, polisanmälan skall göras.
2018-02-11, 09:58
Medlem
Vem ska betala lönerna om nu detta med IPTV från hela världen fortsätter? Neymars nya lön-avslojad

Mitt råd är att inte betala för detta för det kommer säkert stoppas snart.
2018-02-11, 10:31
Medlem
MakeMyDay84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenarke
Vem ska betala lönerna om nu detta med IPTV från hela världen fortsätter? Neymars nya lön-avslojad

antagligen Qatar dom har gott om deg och olja dessutom, denna tråd handlar om iptv inte vem som ska betala Neymar's lön han lär klara sig och han mat på bordet åtminstone ett tag till stackarn.
2018-02-11, 11:02
Medlem
Innerfittefetts avatar
Fick en Mag254 av en bekant och är lite sugen att testa IP-tv. Nån som kan tipsa om någon som kan hjälpa mig? Det är modellen med wifi.
Gärna PM!
Senast redigerad av Innerfittefett 2018-02-11 kl. 11:04.
2018-02-11, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Innerfittefett
Fick en Mag254 av en bekant och är lite sugen att testa IP-tv. Nån som kan tipsa om någon som kan hjälpa mig? Det är modellen med wifi.
Gärna PM!
du har pm!
2018-02-11, 11:56
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenarke

Bara för att du är avundsjuk som står och betalar för ett riktigt abonnemang medans vi kommer undan billigt. Skaffa dig en box och var med i gänget.
2018-02-11, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wizl.
Är det någon som kan svara på varför vissa kanaler saknar ljud för mig? Har IPTV genom The Cable Guys som i övrigt funkar klockrent. Enda problemet är att vissa kanaler saknar ljud, t.ex alla Discovery Chanel (SE, HD, FHD), Animal Planet samt Eurosport 1, medans jag på Eurosport 2 har utmärkt ljud.

Tacksam om någon har en teori vad som kan vara galet

Inte någon som har någon tanke vad som kan vara galet? Jag undrar även ifall jag kan ha 2 abonnemang på samma box? Alltså skaffa t.ex Camd också fast jag redan använt min mac-adress till Cable Guys
2018-02-11, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wizl.
Jag undrar även ifall jag kan ha 2 abonnemang på samma box? Alltså skaffa t.ex Camd också fast jag redan använt min mac-adress till Cable Guys
det går fint. skriv in fler portal adresser om du har en box som stödjer det. annars är det bara att byta portal url.
mac adressen binds till portal url:en.
2018-02-11, 20:54
Medlem
Är väl lite inne på att skaffa IPTV. Dock är jag inte så insatt i just denna delen. Har kört parabol i flera år nu utan att haft tanke på att byta eller ens kolla runt på andra alternativ. Dock har det blivit aktuellt att byta.

Så om någon kan tänka sig att hjälpa en med en del frågor och funderingar man har, då får ni gärna slänga iväg ett PM.
2018-02-12, 09:49
Medlem
Det här känns väldigt olagligt. Otroligt osäkert. Otroligt stor risk att man betalar och att det inte fungerar om 1 månad?

Hur är det med upplösningen? 1080p?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in