Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-04, 17:28
Medlem
Felhaveristens avatar
Fanns inte de här bilderna på hennes blogg? Isf får man skylla sig själv.

https://mobile.twitter.com/NatalyFWr...93253935681538

Vad är det för sossar som hänger med en sverigedemokrat? Brukar vara icke ok hos SSU.
Citera
2018-03-05, 21:55
Bannlyst
Nataly går runt och påstår sig ha studerat till polis vid Södertörns Högskola. Men hon ska ha hoppat av på praktiken då hon ej visade sig tåla spylukt.

Låter väldigt osannolikt att hon ens ska ha kommit in på utbildningen.
Citera
2018-03-06, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luttrad.afgan
Nataly går runt och påstår sig ha studerat till polis vid Södertörns Högskola. Men hon ska ha hoppat av på praktiken då hon ej visade sig tåla spylukt.

Hon studerade väl statsvetenskap nyss? Nog för att fyskraven sänkts. 140 cm nataly med alla sina plastikoperationer bedöms knappast som lämplig.
Citera
2018-03-06, 12:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gavelpamov
Hon studerade väl statsvetenskap nyss? Nog för att fyskraven sänkts. 140 cm nataly med alla sina plastikoperationer bedöms knappast som lämplig.

Detta blir bara märkligare och märkligare. Nyss studerade hon till läkare (på distans) vilket inte ens erbjuds. Läkarprogrammet är stenhårt, ingen enkel liten distanskurs direkt. Har hon sagt att hon studerar statsvetenskap nu?
Citera
2018-03-06, 23:22
Medlem
Hahaha men jag går av!
Antagningarna öppnade ju nyss? Isåfall har hon pluggat till polis sedan i höstas (augusti) vilket inte kan stämma då hon sagt att hon pluggar statsvetenskap? Fristående kurser dessutom.
Dessutom börjar inte praktiken förrän efter två hela terminer, vilket innebär att hon måste ha påbörjat sina studier i HT16.
Hon är så pinsam att jag dör.
Pallar inte.
Citera
2018-03-07, 08:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Julemm
Hahaha men jag går av!
Antagningarna öppnade ju nyss? Isåfall har hon pluggat till polis sedan i höstas (augusti) vilket inte kan stämma då hon sagt att hon pluggar statsvetenskap? Fristående kurser dessutom.
Dessutom börjar inte praktiken förrän efter två hela terminer, vilket innebär att hon måste ha påbörjat sina studier i HT16.
Hon är så pinsam att jag dör.
Pallar inte.

Det här är alltså SDs nya gullegris. En arabisk tjuv som plastikopererat sig för att se svensk ut. Denlilleonden la upp några bilder ovan som inte alls var på smickrande på henne, nu är dom borttagna. Hon var vid 18 års ålder en SD motståndare som drog igång hejaklackar MOT SD. Nu framställer hon sig som värsta socialkonservativa bruden.

Har du återfått sakerna hon snodde utav dig? Annars bör du vidta åtgärder. Det här är nog en av dom sjukaste peronerna jag hört talas om.
Citera
2018-03-07, 08:56
Medlem
dont.cry.dears avatar
Citat:

Troligt hoppade hon av p g a sin oförmåga att avfyra tjänstevapen. Med tanke på hennes uppsyn och fysik...
Citera
2018-03-07, 09:05
Medlem
dont.cry.dears avatar
Citat:
Det här är alltså SDs nya gullegris. En arabisk tjuv som plastikopererat sig för att se svensk ut. Denlilleonden la upp några bilder ovan som inte alls var på smickrande på henne, nu är dom borttagna. Hon var vid 18 års ålder en SD motståndare som drog igång hejaklackar MOT SD. Nu framställer hon sig som värsta socialkonservativa bruden.

Har du återfått sakerna hon snodde utav dig? Annars bör du vidta åtgärder. Det här är nog en av dom sjukaste peronerna jag hört talas om.
Gullegrisen Nataly är SD:s förverkligande av "öppna svenskhet"-modellen. Man tar en "Nataly", skär av halva nosen och så står det där en svensk. Blonderad dessutom. Som Egor Putilov. Också en SD-skapelse.
Citera
2018-03-07, 09:12
Medlem
dont.cry.dears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svavel.klamov
Många goa puddingar där 😉
I synnerhet Linnea Vinge *harkel* Fulare brud får man leta efter....
Citera
2018-03-07, 09:26
Medlem
dont.cry.dears avatar
Citat:
Heter ens en arab Natalie?

Hennes peruk såg riktigt fejkad ut på Linnea Vinges Facebook dessutom

Dessutom sover man inte med peruk heller. Så hur känns för Simon att då idka samlag med en skallig arab i barnlängd? Jag hade nog inte fått upp den en ynka centimeter.
Peruker kan man skita i, men i paret Simon-Nataly kan väl, enligt öppna svenskhetens spelregler, vara hon som har "den"...... Han kanske gillar det? Inget nytt om killen inte pallar att ragga upp en tjej som Bianca ;D
Senast redigerad av dont.cry.dear 2018-03-07 kl. 09:28.
Citera
2018-03-07, 10:13
Medlem
dont.cry.dears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felhaveristen
Detta kan väl ändå inte stämma? Enligt min erfarenhet är SD män endast attraherade till asiatiska kvinnor?
Näee.... Ryskor står högt på prioriteringslista. Johnny Skalin är gift med en ryska. Han anställde t o m en prostituerad rysk tjej i riksdagens SD kansli. Sen var det Mattias Karlssons tur att begagna damen, sen Markus Wiechels.
Salle Salström är såld på ryska/ukrainska prostituerade damer.
Så ryskorna är frestande för somliga.

Dock är det en tanke som inte ger mig ro -- varför är "Sverigevänner" så fallna för utländska kvinnor?Varför gå över å och leta på andra sidan? En snygg shemale är svårt att hitta ens i Stockholm, men annars?
Senast redigerad av dont.cry.dear 2018-03-07 kl. 10:26.
Citera
2018-03-07, 16:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dont.cry.dear
Troligt hoppade hon av p g a sin oförmåga att avfyra tjänstevapen. Med tanke på hennes uppsyn och fysik...

Ännu mer troligt att hon överhuvudtaget inte ens kommit in på polishögskolan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in