Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-15, 18:37
Medlem
Bara kikat i fup:en men känns som ett dåligt skämt, typ medelålders gubbar som plötsligt får för sig att vara gangsters och gör alla fel som går att göra. Sjukt.
Citera
2018-03-16, 00:16
Medlem
Sykos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inmymind777
Ja det handlar om wannabe kriminella.

Det funkar inte så. Korthuset faller snabbare än dom hinner blinka.

Att ridde sänkte sig till den här pinsamma nivån är svårt att förstå?

Jag har bara träffat han några gånger, känner inte han så bra..

Men det här är inte första gången..

Hur menar du där! Sjunker R i dina ögon för han "hälsar på" nya gubbar i familjen? Förhören har han ju skött som han ska.
Eller du tror att nya inom R&G bara lämnas åt sitt öde och ingen besöker och ser hur saker skötts samt berättar och visar mm som alla borde förstå!
Citera
2018-03-16, 05:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syko
Hur menar du där! Sjunker R i dina ögon för han "hälsar på" nya gubbar i familjen? Förhören har han ju skött som han ska.
Eller du tror att nya inom R&G bara lämnas åt sitt öde och ingen besöker och ser hur saker skötts samt berättar och visar mm som alla borde förstå!
Han syftar nog på Riddes bötning på 85 papp för att man inte var välkommen på fest eftersom killarna som förfestade skulle dra ut på stan, men då serru, då blev dessa två (Ridde och Jonny bagare) kränkta, i sedvanlig blatte manner och pissluffar bötade killarna.

Men jag misstänker att det är Jonny bagare som bötat i Riddes namn, men det är bara vad jag misstänker, för jag antar att en fullvärdig bandit INTE beblandar sig med pissluffar bötningar, för då är man inget annat än just en smutsig äcklig parasit pissluffare som inte kan dra in pengar på annat sätt, förutom att böta svaga individer som inte kan/vågar göra motstånd.
Citera
2018-03-16, 09:44
Medlem
dollarmaskinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Han syftar nog på Riddes bötning på 85 papp för att man inte var välkommen på fest eftersom killarna som förfestade skulle dra ut på stan, men då serru, då blev dessa två (Ridde och Jonny bagare) kränkta, i sedvanlig blatte manner och pissluffar bötade killarna.

Men jag misstänker att det är Jonny bagare som bötat i Riddes namn, men det är bara vad jag misstänker, för jag antar att en fullvärdig bandit INTE beblandar sig med pissluffar bötningar, för då är man inget annat än just en smutsig äcklig parasit pissluffare som inte kan dra in pengar på annat sätt, förutom att böta svaga individer som inte kan/vågar göra motstånd.

du vet att Riddes senaste volta var en bötfällning på en person som hade raggat på hans brud.
detta är en el classico alà Ridde.
men ingen vågar kasta ut Ridde i bmc....så han gör precis som han vill.
Citera
2018-03-16, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dollarmaskinen
du vet att Riddes senaste volta var en bötfällning på en person som hade raggat på hans brud.
detta är en el classico alà Ridde.
men ingen vågar kasta ut Ridde i bmc....så han gör precis som han vill.

Vågar?

Och så undrar folk varför Bandidos MC inte är välkomna i bikerkulturen?
Citera
2018-03-16, 12:15
Medlem
Citat:
Vågar?

Du låter som en arg liten flicka som inte fick vara med och leka.
Citera
2018-03-16, 12:22
Medlem
Något mer från rättegången?
Citera
2018-03-16, 13:06
Medlem
dollarmaskinens avatar
Citat:
Vågar?

ja hade det varit en annan person hade han varit bötad och utkastad för länge sen.
Ridde har gjort en hel del sjuka saker för BMC ingen liten flicka om man säger så.
Citera
2018-03-16, 13:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Syko

Han kanske har skött sina förhör.

Men att han lyckades dra in dom här stolpskotten till Bandidos "familjen" är riktigt lågt.

Snubbarna kunde inte ens få in sina redisar. Så ena killen blev tvungen att sälja sin bil.

Blir nedgolade efter dom skrämt upp en liten kille.

Och pricken över i... Bötfäller några småpojkar för att dom inte fick komma till deras fest.

Det är extremt låg nivå!

2 döda abborrar hade varit till mer nytta.
Citera
2018-03-16, 14:24
Medlem
Sykos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inmymind777
Han kanske har skött sina förhör.

Men att han lyckades dra in dom här stolpskotten till Bandidos "familjen" är riktigt lågt.

Snubbarna kunde inte ens få in sina redisar. Så ena killen blev tvungen att sälja sin bil.

Blir nedgolade efter dom skrämt upp en liten kille.

Och pricken över i... Bötfäller några småpojkar för att dom inte fick komma till deras fest.

Det är extremt låg nivå!

2 döda abborrar hade varit till mer nytta.

Får erkänna att jag inte läst alla papper i FUPen, mest SMS och annat skoj. Så du vet med säkerhet att det är R som fått med just denna klubb i R&G?

Att det testas och tramsas med nytt folk är en självklarhet. Är det material till att vara nyttiga idioter som bör hållas på support nivå. Eller finns det material till mer. Eller är det så att klubben bör åka ur familjen. Sådant är bra att ta reda på. Klart en gubbe som varit med länge då passar att dra lite i trådarna och se hur dom agerar.

Får ta och hitta det om bötfällningen. Grabben som klanta sig med laddet får ju skylla sig själv i övrigt!
Citera
2018-03-16, 14:26
Medlem
Sykos avatar
Citat:
Vågar?

Inte välkomna? Ses ju hos massa klubbar och umgås med många på träffar och liknade. Var får du din information ifrån. Någon RD avdelning i djupaste Småland?
Citera
2018-03-16, 14:28
Medlem
Sykos avatar
Citat:

Tror du har helt rätt i det! Svårt att se att R skulle agera på det sättet. Sedan den summan nej det är inte troligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in