Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-17, 11:08
Medlem
Jag har varit med om otrogna män, och man känner sig sällan så sviken, avvisad, värdelös och pytteliten som då.
Chocken släpper, du kommer börja kunna ta in vad som hänt och då ska du låta tårarna rinna så mycket de vill ett tag. Sorgen behöver ut så småningom. Du kommer inte runt det utan du måste rakt igenom skiten.
Citera
2018-03-17, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hupsuliini
Igår morse när jag vaknade var jag fortfarande en lycklig kvinna och såg framemot helgen. På eftermiddagen rasade allt när jag fick veta att min sambo/särbo sen drygt 4 år tillbaka smittat mig med herpes. Han nekade in i det sista men erkände tillslut. Hur ska jag fortsätta mitt liv utan honom som jag såg som mitt livs stora kärlek? Hur kan jag någonsin kunna lita på en man igen? Kommer jag någonsin bli kär igen? Går det att dejta när man har herpes? Ge mig hopp.
Förhållanden kan vara precis omvänt också, även kvinnor är otrogna. Det tråkiga är att man inte vet på förhand, nåja, vilka som är som en själv. Om trogna höll sig till trogna och vice versa vore allt så mycket bättre. Lider med dig!
Citera
2018-03-17, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
3 barn med 5 olika män

Hur är det möjligt? ^^
Citera
2018-03-17, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kumlafucker84
Jag förstår verkligen hur du känner dig. Vilket jävla svin! Mitt ex dumpade mig i tisdagskväll. Det kommer ta ett tag tills du mår bättre. Men mitt tips är att prata med en kompis, dina syskon eller föräldrar. Du kommer säkert bli kär igen. Gör det som känns bäst. Fast det kommer nog ta ett tag tills du blir kär igen.

Beklagar att du också måste uppleva denna hemska smärta. Jag har pratat med mina söner, med min bror och föräldrarna samt två vänner. Jag tvingade mig ut, gick in på Kicks och köpte ett läppstift bara för att mitt ex ogillade läppstift. Köpte det för MIN skull.

Hämtade nyss flyttkartonger från vinden och ska packa ner hans saker. Drar mig från att börja för det kommer att bli jobbigt.
Citera
2018-03-17, 13:34
Medlem
Roidberts avatar
Herpes är inte allvarligt och du behöver inte ens säga att du bär på det. Väldigt många bär på det utan att ha några utbrott.
Citera
2018-03-17, 13:37
Medlem
Charlemanges avatar
Citat:
Igår morse när jag vaknade var jag fortfarande en lycklig kvinna och såg framemot helgen. På eftermiddagen rasade allt när jag fick veta att min sambo/särbo sen drygt 4 år tillbaka smittat mig med herpes. Han nekade in i det sista men erkände tillslut. Hur ska jag fortsätta mitt liv utan honom som jag såg som mitt livs stora kärlek? Hur kan jag någonsin kunna lita på en man igen? Kommer jag någonsin bli kär igen? Går det att dejta när man har herpes? Ge mig hopp.
Hallå går inte att förlåta.
Kapa apparaten eller gör som den våldtagna sjuksköterskan i forna Väst-Tyskland hon öppnade påsen och tog ut kulorna , ja hon sövde svinet först.
Tänk dig en kastrat resten av livet berövad sexdriften en eunuck.
Så vidrigt gjort att vara otrogen så lågt.
Gå vidare och lycka till släng ut kräket
Citera
2018-03-17, 13:37
Medlem
Bra! Helt rätt gjort! Sist jag hade kärlekssorg så gick jag och gjorde en ny tatuering, klippte håret samt köpte nya kläder. Nu är det dags att göra saker för din egen skull.
Bit nu i det sura äpplet och börja skaffa undan hans prylar. Det hjälper dig inte att behöva gå och snubbla över dem hela tiden. Du mår bara sämre av att behöva se hans skräp, det du måste göra nu i det mest akuta läget är att skona ditt eget hjärta så mycket du kan. Det du mår dåligt av att se, det ska du se till att slippa se just nu.
Börja dra i det nu och kanske kan det locka fram tårarna till slut, låt dem komma i så fall. Gråt, sakna, svär och förbanna, och se till att få undan alla jäkla minnen du inte mår bättre av att behöva se.
Citera
2018-03-18, 13:24
Medlem
Du är tjej OP. Marknaden är så vinklad i kvinnors fördel att endast de mest utslagna får ingen uppmärksamhet av killarna.

Är du bara medelsnygg eller bättre så spelar det ingen roll att du har ungar eller en könssjukdom.

Dessutom, glöm aldrig den fundamentala reglen för all dejting

- Det finns alltid en hake.

Gäller för både killar och tjejer.
Citera
2018-03-18, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Herpes är inte allvarligt och du behöver inte ens säga att du bär på det. Väldigt många bär på det utan att ha några utbrott.

Beklagar din situation TS. Hoppas det löser sig för dig med tiden.

Gällande herpes, jag fick det för drygt 10 år sedan av ett ex som lovade på heder och samvete att han var ren.

Jag skulle aldrig ligga med någon utan att berätta att jag bär på det, och då skulle jag givetvis aldrig komma på tanken att ha sex om jag känner att jag har det i kroppen. Det med anledning av att jag inte vill utsätta någon annan för det jag blev utsatt för. Med andra ord, inget dejtande eller familjeplaner längre. Jag har en kk som jag har så pass bra relation med att jag kunnat berätta det för.
Citera
2018-03-21, 17:16
Medlem
siwoues avatar
Citat:

Aj vad jag kände igen mig. Jag fick ett brev på posten om klamydia, från vårdcentralen dit jag visste att min dåvarande gick. Han nekade att det var han. Men hans bästa vän berättade för mig att han skjutsat min kille till den vårdcentralen för "kolla en förkylning" det datum brevet var stämplat.

Ja. Kom ju fram att jag blivit bedragen. Tack och hejdå. Inget snack.
Citera
2018-03-22, 06:28
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:

Man är inte otrogen bara för att inte har berättat att han har Herpes. Rätt åt dig!

Majoriteten av svenskarna har Herpes så sluta grina!
Citera
2018-03-22, 07:03
Medlem
Men menar du alltså att han har varit otrogen nu och att det är därför du fått herpes.
Eller menar du att du Tror att han fått herpes för att du tror att han varit otrogen och på så sätt smittat dig ?

Herpesvirus kan ligga latent och inte ge några symptom alls under lång tid.Det är inte ens säkert att det någonsin gör det.
Det kan med andra ord vara en helt annan person som smittat dig för 5 år sen och att det först nu visar sig.
Det kan även vara så att din sambo har blivit smittad för 18 år sen och inte haft ett enda symptom men att du blivit smittad och först nu fått symptom.

Herpesvirus beter sig olika.

Läs på om Herpes simplex

herpes typ 2 - "Det är en mycket vanlig könssjukdom som cirka var tredje individ har, men alla drabbade uppvisar inte symptom på sjukdomen"

Nu verkar det visserligen som att du bestämt dig för att sparka ut din sambo ,men du kanske ska vänta tills du vet att h*n bedragit dig,för herpes i sig är inte ett bevis på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in