Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-25, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ashtr
Någon som fått något eller hört något? Ändå nytt år nu, trodde det skulle hända något haha

Jag fick ett svar om att de ska göra utbetalningar i januari-februari. Ska bli spännande och se om jag får ngt denna gång.. Säger till om jag jag får ngt!
Citera
2018-01-29, 12:57
Medlem
Otroligt, jag har fått min utbetalning till SEB! Äntligen kan jag skriva av denna gamla surdeg!! Lycka till ni andra som inte har fått, stå på er!
Citera
2018-02-02, 14:14
Medlem
Westridges avatar
Fick mejl idag igen att de vill ha kontonummer, IBAN och BIC
Vet inte hur många gånger jag redan skickat in det

Inga pengar än iaf
Citera
2018-02-02, 22:25
Medlem
Kul att höra!
Fick ocksp mail från dem nu, där de skrev att de saknar mitt kontonummer. Konstigt, eftersom jag både dubbel och trippelkollat att jag skrivit det..
De skrev att jag skulle skicka kontonummer och mitt externa ID. Vad är externt ID? Är det IBAN och BIC de menar?
Citera
2018-02-04, 00:00
Medlem
Westridges avatar
Citat:
Kul att höra!
Fick ocksp mail från dem nu, där de skrev att de saknar mitt kontonummer. Konstigt, eftersom jag både dubbel och trippelkollat att jag skrivit det..
De skrev att jag skulle skicka kontonummer och mitt externa ID. Vad är externt ID? Är det IBAN och BIC de menar?
Antar att de menar kontoID. Har inte kollat upp det där än
Citera
2018-02-06, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Westridge
Antar att de menar kontoID. Har inte kollat upp det där än

Hmmm vad är det för något då?
Citera
2018-02-06, 20:04
Medlem
Citat:
Hmmm vad är det för något då?

Fick nu mail med förklaring om vad det var. Kundnumret såklart.
Citera
2018-02-22, 15:50
Medlem
Westridges avatar
Fortfarande total tystnad
Citera
2018-02-26, 16:07
Medlem
Westridges avatar
Imorgon 27/2 ska jag få tillbaka 7000
Detta enligt en avisering från banken idag. Inte allt, men bättre än ingenting
Citera
2018-02-27, 09:10
Medlem
Nu har jag fått! Blev väldigt förvånad när jag kollade kontot imorse haha.
Det var uppdelat på fyra betalningar så fick alltså betala för fyra. Onödigt när de hade kunnat göra en betalning.
Men men, glad att jag fått lite i alla fall
Citera
2018-03-01, 20:35
Medlem
Citat:
Nu har jag fått! Blev väldigt förvånad när jag kollade kontot imorse haha.
Det var uppdelat på fyra betalningar så fick alltså betala för fyra. Onödigt när de hade kunnat göra en betalning.
Men men, glad att jag fått lite i alla fall

Fick också pengar efter att jag angett en annan bank än Skandiabanken. Enligt besked från Styringsgruppen kan de inte betala till Skandiabanken vilket är en lögn eftersom jag vid tidigare utbetalningar fått pengar till mitt Skandiabankskonto.
Jag har dessutom också vid tidigare utbetalningar fått pengarna skickade i flera poster. Anledningen är antagligen att utbetalningar under 5000:- inte betalas ut, utan slås ihop så att de tillsammans blir större än 5000:- Då skickas de av någon outgrundlig anledning i flera poster som var och en beläggs med en avgift av den svenska banken. Onödigt men så länge man får pengar kan man stå ut med det tycker jag.
Citera
2018-03-26, 16:24
Medlem
Hur var detta med deklarationen, kunde man göra avdrag? Vet att det tagits upp tidigare i tråden bl.a att man skulle lägga in det i 8.4. Men jag kan inte redigera det fältet.

Ringde skatteupplysningen och dom hävdade att man inte får göra avdrag. Låter skumt, någon som har tips på hur jag borde gå tillväga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in