Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-27, 16:41
Medlem
Jag och min kille har haft ett otroligt komplicerat förhållande. Under många år var vi inte ens tillsammans, men kom överens om att vi skulle berätta för varandra om vi haft sex med andra. Ibland kom vi överens om att inte ha sex med andra utan hålla oss till varandra. Man kan säga att vi var i ett förhållande, men inofficiellt (vet att ingen annan kommer förstå detta). Ibland har vi bara träffat andra, men endast i korta perioder.

Idag kom det dock fram att han legat med nästan dubbelt så många än vad jag visste om. Detta gjorde mig lite ledsen faktiskt. Men han säger att han inte är säker och inte har koll då han "tappat räkningen". Men innan vi hade detta "inofficiella förhållande" så var vi tillsammans, och då visste jag exakt hur många för han berättade det. Vilket betyder att han kan har legat med flera än han berättat de senaste åren.

Ja, vissa av er kommer att tycka att jag borde skita i för att vårt förhållande varit så oklart, men jag blir fortfarande ledsen. Känns som att han legat runt bakom ryggen på mig. För om man "tappar räkningen" så känns det inte som att det är 1, 2 eller 3 ligg det handlar om... eller? Har försökt prata med honom men han säger bara "kommer ej ihåg" och "har ej ljugit". Vet att detta inte låter som ett problem för de flesta, och jag vet inte heller varför detta gör mig så ledsen. Help?
Citera
2018-03-27, 16:46
Medlem
Klownfaces avatar
Gör slut och skaffa ett normalt förhållande
Citera
2018-03-27, 16:47
Medlem
blodigdiarres avatar
Ni behöver inte skita i förhållandet, men väx upp för helvete. Vad det innebär får ni själva räkna ut. Fråga såna som har normala förhållanden.
Citera
2018-03-27, 16:54
Medlem
Skrattgrabbens avatar
Låter som ett mycket sorgligt förhållande. Har försökt klura ut något men finner ingen anledning till att lösa erat. Låter förstört - Älskar ni varandra så håll då förfan tillsammans, inte ligga runt med andra och sen komma tillbax. Seriöst, väx upp för fan.

Är ni whitetrash? Seriös fråga.
Citera
2018-03-27, 17:10
Medlem
Aj aj. Får jag bara fråga varför i hela friden ni håller på och diskuterar gamla ligg med varandra? Är man ihop så håller man sig till varandra. Är man inte ihop så har man inga skyldigheter gentemot varandra och ska och bör inte redovisa sina respektive ligg. Och är man ihop så är i alla fall min erfarenhet att man vill veta noll och nada om varandras tidigare sexuella erövringar.
Citera
2018-03-27, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrattgrabben
Låter som ett mycket sorgligt förhållande. Har försökt klura ut något men finner ingen anledning till att lösa erat. Låter förstört - Älskar ni varandra så håll då förfan tillsammans, inte ligga runt med andra och sen komma tillbax. Seriöst, väx upp för fan.

Är ni whitetrash? Seriös fråga.

Hur är man whitetrash? Seriös fråga.
Vi håller oss till varandra, detta var snart tre år sedan.
Citera
2018-03-27, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Modersvea87
Aj aj. Får jag bara fråga varför i hela friden ni håller på och diskuterar gamla ligg med varandra? Är man ihop så håller man sig till varandra. Är man inte ihop så har man inga skyldigheter gentemot varandra och ska och bör inte redovisa sina respektive ligg. Och är man ihop så är i alla fall min erfarenhet att man vill veta noll och nada om varandras tidigare sexuella erövringar.

Fast det kom på tal för vi diskuterade en annan grej. Så inte direkt så jag frågade, faktiskt. Oavsett om man är tillsammans eller ej ska ju det löftet man ger hållas?
Citera
2018-03-27, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klownface
Gör slut och skaffa ett normalt förhållande

Vi har det väldigt bra annars just nu.
Citera
2018-03-27, 18:06
Medlem
Klownfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nova94
Vi har det väldigt bra annars just nu.

Okej, men börja på ny kula utan några grejer på sidan av, sätt er ner och bestäm att det är NI nu och inga andra knull för då är det lika bra att skita i det
Citera
2018-03-27, 18:27
Medlem
Ja, känns allt bra annars så får jag instämma med föregående. Bestäm er för att försöka glömma gammalt, börja om på nytt och fortsätt hålla er till varandra!
Men jag kan förstå att det gör ont att han inte varit ärlig med dig. Det måste man självklart vara i alla lägen.
Då är det en annan sak om du inte direkt frågade om det hela. Min erfarenhet är bara att man brukar vilja både dö och döda när man tänker på sin nuvarande med någon annan, och då vill man veta så lite som möjligt om det. Var bara det som kändes verklighetsfrämmande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in