Citat:
Ursprungligen postat av
Doctorblue
förstår inte vad du menar med det. om jag spelar för ett par hundra kronor i månaden räcker för mig, jag har lika stor chans att vinna som alla andra som spelar på atg. har hört att harry boy tar runt 70% av alla vinsterna. läste i en annan tråd att en dam som spelat harry boy för 50 kr hämtade ut 700.000 kronor så visst kan man vinna
Det är snarare så att Harry Boy totalt sett står för en mycket större andel av insatserna än den del som Harry Boy-spelets vinster utgör. 70% av vinsterna är totalt felaktigt. 30% av vinsterna men närmare 50% av insatserna stämmer bättre.
Det är ett slumpspel spelat på en skicklighetsspelform. I längden är du totalt chanslös. Det som är sant när det gäller HarryBoy är att du förmodligen kommer att få ett bättre resultat med Harry än om du försöker göra egna system utan att verkligen lägga den tid och energi som krävs. Att det dyker upp solskenshistorier om vinnande Harry-system ibland beror på att det är så många som spelar. Och då någon med stor tur lyckas vinna så lyfts det fram i media som egentligen inte är något annat än halvfalsk marknadsföring.
Om du vill inte vill tippa själv men ändå ha lika stor chans som alla andra så får du hålla dig till rena slumpspel som t ex Lotto eller EuroJackpot. Där har alla samma chans.
Ett annat förslag är att vänta in Jackpot-omgångar och köpa andelsspel i någon spelbutik eller försöka hitta något bolag som spelar via
https://tillsammans.atg.se/start/. I ett andelsspel vinner du bara en del av den totala vinsten. Men du får oftast en andel i ett system skapat av någon som är bättre på att tippa än både du själv och Harry Boy.