Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-03-26, 17:03
Medlem
vasaduellers avatar
Om du på allvar har dåligt samvete, så är du nog inte psykopat. Men det är ju inte omöjligt att du skriver ditt inlägg för att tjejen skall läsa det, och tro att du har förändrats...

Du betedde dig jävligt illa. Kanske är du snäll egentligen, fastän du var kraftigt ur balans, och dessutom gjorde en del av sakerna utan att tänka igenom vilka effekter de skulle få. Vem vet. Men resultatet var ett riktigt elakt beteende.

Det enda du kan göra nu, för att begränsa skadan, är att totalt och på alla sätt, för all framtid, hålla dig borta från den kvinnan. Du kan bara skada henne ännu mer, genom att på något vis existera i hennes liv. OM du verkligen inte är en psykopat, utan faktiskt vill hennes bästa, så måste du göra så. Allt annat kommer att resultera i ännu mer elakt beteende, och att hon mår ännu sämre. Situationen mellan er har tyvärr blivit sådan, att den aldrig någonsin kan bli konstruktiv igen.

Om du vill lindra ditt dåliga samvete, så är ditt enda val att leva bättre från och med nu. Arbeta med dig själv, tills du vet säkert att du aldrig kommer att behandla en kvinna (eller någon annan) så dåligt igen. Se till att behandla dina framtida kvinnor jättebra. Eller avstå från att inleda nya relationer.

Lycka till!!
Citera
2018-04-08, 11:53
Medlem
Densomsas avatar
Du borde kanske gräva vidare i dig själv dock, gå i terapi eller något sånt. För att få koll på vad inom dig som fick dig att bete dig så.
Citera
2018-04-08, 14:41
Medlem
Seriöst som någon sa du är inte hela orsaken till hennes mående. Krävs inte så mycket för få folk som redan mår piss gå över gränsen.

Som någon sa skriv ett brev sen går DU vidare i livet och släpper det där, många gör stora fel i sitt liv man lär sig något sen går man vidare med en lärdom.
Citera
2018-04-08, 14:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ggaassgasgas
Jag måste få skriva av mig om det här!

För några år sen var jag tillsammans med en tjej jag sårade riktigt jävla enormt. Vi blev tillsammans under en rätt häktisk tid i mitt liv. Det var precis när jag brutit med mina föräldrar och jag mådde inte speciellt bra! Det är inget försvar men det är en förklaring...

I alla fall! Jag var enormt kärleksfull och omtänksam mot henne när vi var ihop! Jag fick henne att känna sig enormt älskad och omhändertagen av mig till en nivå att hon blev beroende av vår relation. Man kan säga att jag manipulerade henne att älska mig! Och det här beroendet utnyttjade jag! Jag försökte vara otrogen mot henne med en av hennes vänner! Hon fortsatte vara tillsammans med mig ändå och efter en tid så tröttnade jag på henne och dumpade henne! När det tog slut så skrev jag "Fri igen tjejer " på Facebook, vilket var jävligt onödigt av mig!

Senare fick jag höra att hon pratat illa om mig med sina kompisar och då blev jag riktigt jävla förbannad på henne! Jag slängde iväg ett mess där jag tryckte till henne riktigt jävla ordentligt och berättade hur vidrig och patetisk jag tyckte hon var! Jag bad dessutom en kompis skriva till henne också och trycka till henne vilket han också gjorde!

Jag träffade henne för inte så länge sen! Då fick jag veta att hon fått psykiska besvär tack vare mig (PTSD och svår panikångest som håller i sig än idag). Hon berättade också att hon försökte ta självmord efter det där messet jag skickade till henne och att hon inte fattade varför jag skickade mina kompisar på henne...

Det här är som sagt rätt länge sen men just nu känner jag mig verkligen som världens värsta människa! Jag har ett sånt jävla dåligt samvete och börjar på allvar fundera på vad fan jag har ställt till med? Jag har funderat på om jag lider av psykopati eller om jag helt enkelt är en riktigt jävla ond människa som kan behandla andra människors känslor som skit?? Jag utsatte den här tjejen för en psykisk misshandel

Vet inte varför jag skrev... Antar att jag ville skriva av mig! Just nu mår jag riktigt jävla dåligt! Men jag kan iaf fråga er om vad ni tror? Tror ni jag lider av psykopati? Och även om jag mognat lite nu så vill jag iaf veta hur jag ska hantera mitt dåliga samvete?

Ja du verkar ju vara en sociopat men du har ett samvete. Be om ursäkt till henne och lämna henne sedan i fred.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in