Flashback bygger pepparkakshus!
2018-05-12, 20:53
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
Har en Android-box och använder för nuvarande Kodi, men den har börjat lagga som fan. Har testat Perfect Player och den funkar bra men jag gillar inte gränssnittet och menyupplägget. Finns det nån bra som ni kan rekommendera?
Jag skulle vilja ha SimpleTv, men den finns bara till pc och inte till Android, finns det nåt liknande till Androiden?
Smart iptv använder dom flesta.
2018-05-12, 23:00
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Tackar
Jag ska testa den imorgon, den såg helt ok ut.
2018-05-12, 23:01
Medlem
MakeMyDay84s avatar
Citat:
Tackar
Jag ska testa den imorgon, den såg helt ok ut.
Bäst för Android är IPTV Extreme...
2018-05-12, 23:12
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Du vet inte om det fiins nån som liknar http://www.softpedia.com/get/Interne...impleTV.shtml?
Citat:
Ursprungligen postat av MakeMyDay84
Såg lite plottrig ut, men jag ska kolla närmare på den i morgon.
2018-05-13, 00:31
Medlem
MakeMyDay84s avatar
Citat:
Du vet inte om det fiins nån som liknar http://www.softpedia.com/get/Interne...impleTV.shtml?

Såg lite plottrig ut, men jag ska kolla närmare på den i morgon.

Plottrigt men betydligt bättre och stabilare än smart iptv appen, plus att man kan välja Subtitles i den.
2018-05-13, 09:23
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Plottrigt men betydligt bättre och stabilare än smart iptv appen, plus att man kan välja Subtitles i den.
Låter super...
2018-05-13, 12:03
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Provade att installera appen, men det gick inte ens att lägga in en jävla EPG. Den gnällde hela tiden att det var fel, men har samma EPG i dom andra apparna och där fungerar det perfekt. Så din Extreme åkte i papperskorgen fortare än kvickt.
2018-05-14, 23:31
Medlem
MakeMyDay84s avatar
Citat:
Provade att installera appen, men det gick inte ens att lägga in en jävla EPG. Den gnällde hela tiden att det var fel, men har samma EPG i dom andra apparna och där fungerar det perfekt. Så din Extreme åkte i papperskorgen fortare än kvickt.

Haha inte appens fel om du inte klarar av att lägga in en epg rätt stackare..
2018-05-15, 08:34
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Haha inte appens fel om du inte klarar av att lägga in en epg rätt stackare..
Det är väl appens fel att den inte vill ta EPG'n? Dom andra apparna jag kör/kört funkar EPG'n perfekt.
2018-05-15, 15:49
Medlem
MakeMyDay84s avatar
Citat:
Det är väl appens fel att den inte vill ta EPG'n? Dom andra apparna jag kör/kört funkar EPG'n perfekt.
Tror du gjort fel bara därför du inte får det att funka, aldrig haft problem med att lägga in epg på den.
2018-05-18, 13:54
Medlem
Är det ett bra pris 100kr i mån för 3500 kanaler, alltså alla kanaler i världen och hälften av dessa är i Hd och FHD. Det är bara en app som behövs laddas ner direkt i tv rutan och sen aktiverar snubben skitet sen är det tuta o köra på
2018-05-18, 17:46
Medlem
NickLidstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babi.
Är det ett bra pris 100kr i mån för 3500 kanaler, alltså alla kanaler i världen och hälften av dessa är i Hd och FHD. Det är bara en app som behövs laddas ner direkt i tv rutan och sen aktiverar snubben skitet sen är det tuta o köra på
Det är inte alla kanaler i världen, vilken leverantör är det ifrån? 100kr i månaden? Är ju bara testa. Det är billigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in