Citat:
Ursprungligen postat av
babi.
ok, trodde 3500 kanaler var typ alla i världen, där ser man. Men det räcker ganska så långt då alla Sveriges och övriga Västvärldens kanaler kommer in.
Det heter "smart ipTv" laddar ner appen direkt i tv. Jag vet inte mer än så här för det är en snubbe som aktiverar appen efteråt på cirka 2min. Jag betalar 1200kr i ett svep så ska det fungera i 12mån. Strular något fixar han det direkt. Tror det är hans levebröd så han håller det nog hemligt vilken leverantör det är för annars gör man det själv.
Tycker det är ett bra pris men ville höra efter med er oså. Men jag gnäller inte då om man jämför ComHems största paket på cirka 70 kanaler och det kostar mer än 500kr per mån så tjänar man in det på cirka 2månader. ipTv borde ju konkurrera ut alla andra svenska tjänster som comhem, viasat, canaldigital, telia mm
Ja om du känner honom borde du ju kunna få testa en dag och känna efter hur bra det är, konkurrera ut comhem, viasat osv skulle ju innebära att iptv-leverantörerna inte har några svenska kanaler att erbjuda i framtiden. Men ja det är oerhört stort nu och det är många som man inte ens skulle kunna tänka sig ha det i vänskapskretsen som har det vilket indikerar på hur vanligt det börjar bli. Blir en intressant framtid.