Citat:
Ursprungligen postat av
blk
Har matchat och ftt igng chatt med samma syriska du pratat om tidigare (ovan).
Har du ngot tips att ge hr eller i PM fr maxa doppsannolikheten p dejten som komma skall med denna bna?
PS. Hrjar vi p samma Tinder-jaktmark?
Haha, hrligt! Hur vet du att det r samma knde du igen presentationen eller?
Pm:ar dig asap. Kanske kan vi ut och rja lite p krogen istllet fr tinder fjolleriet?
Edit: kan inte PM:a dig, nyregistrerad str det, du kan prva att messa mig.
Copy paste det ja skrev i pm.
"Grattis till Matchningen, Hon sg ut att ha nice brst iaf, och kropp frsts. Prata om dansen, hon gillar ju dans. Hon tnde till nr hon fick prata om det och bubblade av prat och skratt, d tnkte jag i mitt huvud "nu blir det ligga", men sen gick det dessvrre mindre bra nr vi kom in p lite relationsprat om svenskabrudar hur dom r och s. Att jag visade mina negativa vrderingar, skippa snt. Hon har sin bild/verklighet svenska brudar r frsts fantastiska (eller hur!), och tror hon r en sn dr brud som mste ha "rtt" hela tiden. S sg inte emot henne, d ddar du attraktionen. Vilket jag gjorde. Det funkar ju p mnga andra tjejer att ha "egna sikter", men inte den dr syriskan.
Hon r definitivt DTF. Hon prata om hur hon gilla latinos braziliaren som r "s ppna". Allt var "hint jag vill ha din kuk om du spelar rtt, hint". Kr hrt!"