2018-06-06, 13:20
Medlem
anteri17s avatar
En lng diskussion med en halvt begvad feminist.

https://imgur.com/a/ctNaO1a
Citera
2018-06-06, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17

Fan vad sknt du varierar dig dr, lite rappa svar med ett uns av humor och ibland blixtrar du till med en inlindad pik, du kr en jvligt bra och smart niv och jag diggar det skarpt. Blir nstintill omjligt fr en tjej att vrja sig till slut, fr man har testat henne med alla vapen och hon faller till slut.

"Du verkar ju ha svar p alla frgor"

Well, hon ger dig den och dr frtjnade du den.

Jag vet inte, men hon verkar ju lite skrpt eller? Lite distanserad (sjlvdistans, lite humor inbakat hon med) ocks men jag kanske missar ngot.

Rolig dialog som ni sjlva ocks ptalade.
Senast redigerad av xtroverto 2018-06-06 kl. 14:20.
Citera
2018-06-06, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
hahahahahaha grter av skratt efter min misslyckad dejt med syriskan. I feel you!!! Knner ocks att ja har lite frbannelse ver mig. Hur kan man g frn "you're so funny, haha" "oohh that's so cute!" till = ingenting?
Jadu.........Vilken kropp hon hade, ansiktet var vl 7/10 kanske max, blir att grtrunka. Men vi fr inte ge upp, Anteri17 och vriga hr inne verkar ju kunna sga i princip vad som helst s flyger brudarna upp p kuken.
Vi andra fr kmpa hrdare, googletranslate, sprkbarrirer, etc. Tex p min dejt s pratade jag om foto och hon frgar ngon konstig frga jag bara hh, va? flera gnger tills jag fatta att hon hade gtt ver till stjrntecken. Nice transition, noooooooooooooot

Har matchat och ftt igng chatt med samma syriska du pratat om tidigare (ovan).
Har du ngot tips att ge hr eller i PM fr maxa doppsannolikheten p dejten som komma skall med denna bna?

PS. Hrjar vi p samma Tinder-jaktmark?
Senast redigerad av blk 2018-06-06 kl. 15:00.
Citera
2018-06-06, 15:07
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto

Fan vad sknt du varierar dig dr, lite rappa svar med ett uns av humor och ibland blixtrar du till med en inlindad pik, du kr en jvligt bra och smart niv och jag diggar det skarpt. Blir nstintill omjligt fr en tjej att vrja sig till slut, fr man har testat henne med alla vapen och hon faller till slut.

"Du verkar ju ha svar p alla frgor"

Well, hon ger dig den och dr frtjnade du den.

Jag vet inte, men hon verkar ju lite skrpt eller? Lite distanserad (sjlvdistans, lite humor inbakat hon med) ocks men jag kanske missar ngot.

Rolig dialog som ni sjlva ocks ptalade.

Hon kryper vl fram om ngra dagar och vill se den hemska hgermnniskan

Ja hon var begvad men ideologiskt frblindad. Det kan flla ven de skarpaste av hjrnor. Blev dock jvligt lack ver att hon kan vara s lttsttt nr hon sjlv rider in med en stark attityd.
Citera
2018-06-06, 15:43
Medlem
Citat:

Hon kan varken tnka eller stava. En dumhet kommer sllan ensam, som man sger.

Edit: Okej, spottade inga fler stavfel efter frsta bilden.

Inte fr att brja diskutera femiteism nu, men ditt pstende om att den bygger p "resultativ jmstlldhet" ofta femiteister kmpar med att f en jmnare knsfrdelning p omrden dr det skulle gynna mn. Du kan ta bort "jmstlldhet" ver huvud taget ur ekvationen.
Senast redigerad av Fomalhaut 2018-06-06 kl. 15:49.
Citera
2018-06-06, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut

Inte fr att brja diskutera femiteism nu, men ditt pstende om att den bygger p "resultativ jmstlldhet" ofta femiteister kmpar med att f en jmnare knsfrdelning p omrden dr det skulle gynna mn. Du kan ta bort "jmstlldhet" ver huvud taget ur ekvationen.

Du lyckades hitta ett stavfel?

Skilj p skrivfel och stavfel, anteri skriver ex "sga" nr han menade sga, tror du inte att han vet hur det stavas eller tror du att han gjorde ett skrivfel?

verhuvudtaget r ett ord.

Edit: Vilket ord stavade hon fel, jag hittar fan inte?
Senast redigerad av xtroverto 2018-06-06 kl. 16:04.
Citera
2018-06-06, 16:38
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:

Hon var ju mycket bttre..s sknt..blev mrkrdd med den andrahoppas det blir dejt av

Men som jag knner din lngtan efter en kvinnatappar nstan andanknns som jag har lst poesi nu. Om du vljer straffrtt s funderar jag p att gra ngot megabus s jag fr sitta och lyssna p dig frsvara mig.

Fr att citera Niveasuckelisuck

duniaplease ls dettaser du inte vem han r?

Citera
2018-06-06, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut

Nej, det r faktiskt fullt grammatiskt korrekt av henne att srskriva det. Det r inget fel med treordsvarianten. Dremot undrar jag vad "femiteism" och "femiteister" r?

Hon dr var fr vrigt ett bra exempel p varfr det inte r rekommenderat med ngon universitetsbrud. Se hur hela hennes identitet tycks kretsa kring hennes utbildning och jobbtitel. Sdana har redan ngonting uppkrt i rven.
Citera
2018-06-06, 17:03
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Hon var ju mycket bttre..s sknt..blev mrkrdd med den andrahoppas det blir dejt av

Men som jag knner din lngtan efter en kvinnatappar nstan andanknns som jag har lst poesi nu. Om du vljer straffrtt s funderar jag p att gra ngot megabus s jag fr sitta och lyssna p dig frsvara mig.

Fr att citera Niveasuckelisuck

duniaplease ls dettaser du inte vem han r?

Vet att du gillar mig.😘

Haha skulle utan tvekan gra mitt bsta.

Dremot r det fel att hvda att jag r suktande. Jag fr mitt s att sga.
Citera
2018-06-06, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blk
Har matchat och ftt igng chatt med samma syriska du pratat om tidigare (ovan).
Har du ngot tips att ge hr eller i PM fr maxa doppsannolikheten p dejten som komma skall med denna bna?

PS. Hrjar vi p samma Tinder-jaktmark?

Haha, hrligt! Hur vet du att det r samma knde du igen presentationen eller?
Pm:ar dig asap. Kanske kan vi ut och rja lite p krogen istllet fr tinder fjolleriet?

Edit: kan inte PM:a dig, nyregistrerad str det, du kan prva att messa mig.
Copy paste det ja skrev i pm.

"Grattis till Matchningen, Hon sg ut att ha nice brst iaf, och kropp frsts. Prata om dansen, hon gillar ju dans. Hon tnde till nr hon fick prata om det och bubblade av prat och skratt, d tnkte jag i mitt huvud "nu blir det ligga", men sen gick det dessvrre mindre bra nr vi kom in p lite relationsprat om svenskabrudar hur dom r och s. Att jag visade mina negativa vrderingar, skippa snt. Hon har sin bild/verklighet svenska brudar r frsts fantastiska (eller hur!), och tror hon r en sn dr brud som mste ha "rtt" hela tiden. S sg inte emot henne, d ddar du attraktionen. Vilket jag gjorde. Det funkar ju p mnga andra tjejer att ha "egna sikter", men inte den dr syriskan.
Hon r definitivt DTF. Hon prata om hur hon gilla latinos braziliaren som r "s ppna". Allt var "hint jag vill ha din kuk om du spelar rtt, hint". Kr hrt!"
Senast redigerad av Kroppskakoregott 2018-06-06 kl. 18:30.
Citera
2018-06-06, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Haha, hrligt! Hur vet du att det r samma knde du igen presentationen eller?
Pm:ar dig asap. Kanske kan vi ut och rja lite p krogen istllet fr tinder fjolleriet?

Edit: kan inte PM:a dig, nyregistrerad str det, du kan prva att messa mig.
Copy paste det ja skrev i pm.

"Grattis till Matchningen, Hon sg ut att ha nice brst iaf, och kropp frsts. Prata om dansen, hon gillar ju dans. Hon tnde till nr hon fick prata om det och bubblade av prat och skratt, d tnkte jag i mitt huvud "nu blir det ligga", men sen gick det dessvrre mindre bra nr vi kom in p lite relationsprat om svenskabrudar hur dom r och s. Att jag visade mina negativa vrderingar, skippa snt. Hon har sin bild/verklighet svenska brudar r frsts fantastiska (eller hur!), och tror hon r en sn dr brud som mste ha "rtt" hela tiden. S sg inte emot henne, d ddar du attraktionen. Vilket jag gjorde. Det funkar ju p mnga andra tjejer att ha "egna sikter", men inte den dr syriskan.
Hon r definitivt DTF. Hon prata om hur hon gilla latinos braziliaren som r "s ppna". Allt var "hint jag vill ha din kuk om du spelar rtt, hint". Kr hrt!"

Jag sg nr du postade hennes profil ett par sidor tillbaka i denna trd och sen kom minnet tillbaka nu nr jag fick match med henne hehe.

Tack fr tipsen, ska ha det i tanke!!

Jag mste gra 2 inlgg till (efter detta) fr att n upp till 50 inlgg, d fr man PMa tydligen
Citera
2018-06-06, 20:27
Medlem
R.Bloodworths avatar
Jag fick precis min frsta matchning p vldigt lnge. Inom 10 sekunder r jag borttagen!
Dom enda likes jag fr r de som sker av misstag.....sorgligt hahaha!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in