Lite fler exempel som
Kosto kanske kan förklara för mig hur det här fungerar eftersom jag inte verkar förstå?
Citat:
Mattias Lundqvist Ledsen Hanif Bali. Du både saknar moral och är av allt att döma dum i huvudet.
Att i din position hänga ut folk och mena att de är ett hot mot elevers säkerhet.
Sjukt jävla pinsamt.
Citat:
Gunnel Gomér Glasskamp?
Jag tror att Hanif Balis aggressiva uthängningar av tre kvinnor hänger ihop med MEDs valkampanj. Just nu tycks Hanif göra vad han kan för att trotsigt utmana partiledningen (m) och den tidigare munkavlen. Hanifs mediala samarbete med Nyheter Idag, Katerina Janouch, MEDs partiledare Sadé m fl är övertydligt.
Kanhända jobbar Hanif på att bli utesluten ur (m)? Och upplockad av MED. Och därmed dragandes en rad (m)-väljare till MED?
Jag spekulerar i om Hanif Bali aspirerar på att bli partiledare för MED. Sadée kan ju enkelt kliva år sidan i sommar...
De tre dödshotade kvinnorna som en bricka i ett valtekniskt fulspel?
Skippa glasskampen, tänk i stället.
Citat:
Johan Nyberg Att svenska riksdagsmän sitter och hänger ut enskilda medborgare på sociala medier känns väl hyfsat ofräscht, samt kallar dem för ”relativiseringsmuppar”
Vilken inverkan tror du detta förfarande har på ett redan hyfsat utbrett politikerförakt Hanif?
Samtidigt i andra änden av #jäh så försvarar man uthängningar av folk som man inte gillar, dvs SD och dylikt.
Detta är speciellt anmärkningsvärt efter Dennerts kommentarer över att man tycker man ska kunna ta lite av credden för att SD hade minskat vid ett tillfälle.
Citat:
Thomas Sundberg Det här är offentliga uttalanden så hur menar du att de blivit uthängda?
Citat:
Jörgen Astonson Hur tänker du nu? Detta är en del i det sk offentliga samtalet. Om offentliga personer. Opinionsbildare. Skall de få stå oemotsagda menar du?
Citat:
Raphael Mabo De har hängt ut sig själva offentligt, videon innehåller exempel på offentliga uttalanden gjorde av offentliga samhällsdebattörer.
Dessa människor är alla med i #jäh, vissa av dem även moderatorer i gruppen.
Det går om och om igen att #jäh medlemmar säger att man "hänger ut" vänster-politiker när dem sprider (i deras tycken, dvs dem som sprider uttalandena) idiotiska uttalanden som vänster-personen gjort.
Samtidigt försvarar man aktivt exakt likadana "uthängningar" av folk från SD och dylikt.
Kan du förstå att folk tycker det i högsta grad är en politiserad grupp?
Alla namn ovan i fetad font är medlemmar i #jäh