Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-09-12, 23:08
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perVers2.1
"Segra eller dö"
Jag och +9 miljoner till får efter det uttalandet fredagsmysvibbar.
Chips smågotta o en back bira i väntan på att den obildade miljonen begår harakiri.

Men glädjen vågar man inte ta ut i förskott,, karln har för vana att prata strunt i nattmössan,, utan att fatta att han gör det.

Ett är säkert, Sverige styrt av SD är dömt att dö. Kaos, Anarki och Ekonomisk Ruin = Sant

Ja, för vi har ju verkligen sett hur bra det har gått med dom andra partierna hittills
Citera
2018-09-12, 23:09
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Synd att det inte hände innan valet.

Hade troligen inte förändrat något, känns som SD´s väljarbas är immuna mot all påverkan, detta från både postivt och negativt håll. På ett sätt kan man säga att det är andra partiernas "fel", de har målat in SD i ett hörn där det blir X eller Y och det inte finns något mellanting.
Citera
2018-09-12, 23:11
Medlem
LuluBrooksies avatar
Pinsamt att göra en "It's ok when we/they do it" genom att direkt jämföra att Sne-fan Lögnén sagt att Sverige går sönder eller att Br-Ainie Luft sagt att Sverige håller på att klyvas.
Citera
2018-09-12, 23:12
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
"Segra eller dö"
Chips smågotta o en back bira i väntan på att den obildade miljonen begår harakiri.

Men glädjen vågar man inte ta ut i förskott,, karln har för vana att prata strunt i nattmössan,, utan att fatta att han gör det.

Ett är säkert, Sverige styrt av SD är dömt att dö. Kaos, Anarki och Ekonomisk Ruin = Sant

Din fjant, det är vi som försöker hindra er från att begå självmord.
Senast redigerad av Julskinkato 2018-09-12 kl. 23:14. Anledning: Stavfel
Citera
2018-09-12, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bassiehof
Mashallah Karlsson visar att han har samma mördarmentalitet som jihadister. Kom ihåg detta innan ni röstar på SD nästa gång.

Om det ändå vore så. Tänk skillnaden här dock du hjärntvättade, det är stor skillnad på att i sitt egna land, i försvar, slåss för sin frihet sitt folk och sin nation - än att invadera ett annat land i offensiv och göra densamma i deras land.
Citera
2018-09-12, 23:14
Medlem
YksiKaxis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Tänkte ungefär som du när jag läste det där. Hur kan han tycka att det är en bra idé att låta som Joseph Goebbels värsta krigshetsande när SD i alla andra sammanhang är så måna om att övertyga folk om att de INTE är nazister?

Är det någon som förvånad, det är samma retorik hela tiden och har varit från början...
Citera
2018-09-12, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonrodnad
Det är väl rimligt att MK vill skriver något lite radikalt och vill ställa sig in hos aktivisterna. SD-svansen är just nu rasande över valfusket men var riktar de sin vrede när de upptäcker att det dåliga valresultatet inte beror på valfusk utan att partiet schablat bort valet med med valaffischer utan budskap m.m.

Inte konstigare än att Jimmie gått ut och sagt till alla att detta var en stor seger.
Gillar också det radikala budskapet, det är ett finger åt alla syltryggar och hycklare.

Fege medelsvensson hade dock bestämt sig. Han röstade på S och C för att ge ett finger åt SD. Han tycker han var duktig. Duktig idiot. Det hade inte spelat någon roll vad som än hade stått på valaffischerna. Fege Svensson måste själv drabbas innan han agerar. När han har inbrott och blir lemlästad i det egna hemmet och hans dotter blir utsatt för sexövergrepp så kommer han att förstå.

Bra där MK, give em hell!
Citera
2018-09-12, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvsofaks
Nej, det tror inte jag heller. Men mycket hänger nog på i hur stor utsträckning övriga partier är villiga att anamma delar av sverigedemokraternas invandringspolitik.

Ofta har sverigedemokraternas taktik i sociala medier handlat om att belysa hur andra partier ”stjäl” deras förslag. Det tror jag är lika kontraproduktivt som när miljöpartiet slår sig för bröstet och påminner om att Sverige är bäst i världen i klimatfrågan. Det är som att onödigförklara sig själva.

Nja, fast saken är ju den att inget ännu hänt på riktigt av det som "stulits".
Inte som konkret syns i samhället i alla fall.
Så länge ingen riktig immigrationsrestriktiv politik tillämpas tror jag SD kommer att växa och de andra partierna lär bli tvungna att gå långt utanför sin komfortzon om de faktiskt vill åstadkomma något som syns. Särskilt om det blir svårare tider. Det är en riktig rävsax de andra partierna satt sig i på grund av sina orealistiska idéer om vad stor immigration utan plan leder till på sikt.
Citera
2018-09-12, 23:22
Medlem
YksiKaxis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realism2000
MK är ärligare än du. Han desinformerar inte. Som du. Vadå "vettiga lösningar"? Vad är DINA vettiga lösningar då? "bättre integration" eller?

SD vill -även om de pratar om "frivillig återvandring"-primärt utvisa ointegrerbara individer. Vad är problemet med det? Är det rasism att vilja förvisa utpressare, mördare, återfallsförbrytare och våldtäckare, är det rasism eller? eller vad i helvete menar du?

Vilken värld lever du i? Vad är det du missat? Förutom 9-årig grundskola... kan du inte förpacka dig till Ungern som alla andra nazister, du vill inte bo och vara när "din värld" ser ut som den gör. Mer än 80 % av Sverige anser att du har fel... Flygresor punkt se ska tydligen vara bra och enkel att använda...
Citera
2018-09-12, 23:23
Medlem
Citat:
"Segra eller dö"

På vilket sätt kommer det dö menar du?
Att döma av vad som hänt i våra nordiska grannländer när liknande partier fått inflytande verkar inte din spådom stämma.
Citera
2018-09-12, 23:27
Medlem
Julskinkatos avatar
Om man tittar i tex propagandablaskan DN vilken dag som helst så möta man av en flod av patetiskt prettotrams. Björn wiman skrev "det finns decennium att bara överleva i", så mkt ångest hade han tydligen efter valet. Som arnstad men inte riktigt lika mkt asperger. Politiker också, "kampen hit och kampen dit, sd är fascister och rassssister",

Hur mkt löjligt skit som helst, kokad på ingenting. Patetisk skit.

Jag trodde naivt att det hade lugnat sig men så läste jag lite msm. Innan valet och nu är det en propagandabajsflod av nya dimensioner. Svt kör på helt ogenerat. Osv
Citera
2018-09-12, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thure10
MK har nog bara bra koll på vad arbetarklassen gillar att höra.

Hatar du oss, så hatar vi dig.

Mot nyval och se till att kaxa så mycket ni kan på vägen dit.

Inte för att jag är arbetarklass men däremot demokrat och jag tycker som du. Om alla andra partier vägrar samarbeta så skall SD verka för att fälla alla regeringsförsök. Det är en demokratisk princip det handlar om, Riksdagens syfte är att folkets representanter skall finna varandra och samarbeta. Att vägra "ta i hand" i Riksdagshuset är helt enkelt inte acceptabelt och jag hoppas svenskarna fortsätter rösta för att rösterna de gav förra gången inte skall spottas på av de andra partierna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in