Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-19, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Averagedude
Stjärtmassage kan vara otroligt eggande om de är duktiga på det. Om det görs på rätt sätt spelar det ingen roll att men tänker på litteratur samlingar eller deklarationen. Han kommer att stå som ett järnspett ändå

Hahaha, helt rätt och dessutom riktigt fyndigt beskrivet!

Jag gjorde 3 återbesök (ovanligt för mig) hos samma kvinna trots att hon vägde lite för mycket och absolut ville ha kådis på vid BJ eftersom hennes stjärtmassage var den bästa jag (hittills) upplevt
Citera
2018-09-19, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvenorven
Ska nu berätta om den mest omfattande stjärtmassage jag fått. En senvinterdag på södermalm.En medelålders dam klädd i tshirt och mjukisbyxor tar emot.Massagebänk och ingen riktig dörr.Hon påbörjar en mycket bra ryggmassage.Inget som tyder på något extra.När hon avlutat ryggen är det bara ett par snabba drag över skinkorna sen låren.Hon försvinner ut,jag sneglar på klockan,bara gått en kvart.Undrar vad händer.Hon kommer tillbaka med fuktig handduk och torkar noga mellan skinkorna.[Jo jag var ren innan].Sen blir det massage på mellangård och pung.Jag har aldrig kuken i söderläge som många skriver,av respekt för seriösa massöser.Vill de komma åt gör dom det ändå,så även denna.Men den mesta massagen är på och framför allt mellan skinkorna.Hon drar ena skinkan åt sidan masserar med andra handen på insidan och anus, sticker in fingret en bit vispar runt. Upprepar med andra skinkan.Vändning.Ingen handduk.En stunds massage på lår och ljumskar.Oj han är hård, säger hon och låter som det var en jättesensation.Vill han också ha massage.Det ville han.

Ja det finns ju en dam på Södermalm som är mycket känd för sina anala lekar hon är bra med tungan bland annat
Citera
2018-09-20, 09:38
Medlem
Heffners avatar
Norra huvudstaden, tips från en svåger om en villig 40+ med fina former. Bokade tid och klev efter resan in i lokalen och frågade efter min bokning. En av kvinnorna lyste upp, tog min hand och föste mig inåt i lokalen och låste om oss direkt utan att gå ut först som de flesta gör. Slet av mig kläderna medan hon kysste mig och blottade sina fina bröst. Nu blev det inte tal om någon massage vilket jag redan visste så båda två var med på noterna. Blev en helt grym timme med både det ena och andra så nöjd klev jag ut från salongen i höstsolen.

Dags att testa nya salonger....
Citera
2018-09-20, 16:59
Medlem
Nytt besök förra veckan on a da island in a da sun. Alltså inte Öland men väl Hisingen. Kommer in och träffar en tjej som är rätt söt, om än med vissa synliga rester av sommarens glasskalas. Hon tittar lite förvånat/konstigt på mig, och ja, jag känner igen henne med från annan salong, men jag säger inget. Då var det en ok massage med ok handjobb på slutet, men inte mer än så. Hon hade rätt schyssta bröst, eller bra bh, så det fanns ändå viss potential. Dessutom är hon klart yngre än många övermogna äpplen. Den gången var första gången på den salongen så de verkade lite misstänksamma och därför lite reserverade. Mycket frågor innan avslut erbjöds. Ok, jag tänker att va fan, det kanske blir bättre denna gången! Men döm om min förvåning när jag går in och tar av mig skorna, för då skickar hon fram den tio år äldre kusinen från hekla-grottan. Snopet? Jo rätt så!! Men vad fan gör man, jo, tid var ju inte bestämt så jag säger vi kör på en halvtimmes massage för jag har lite bråttom. Rätt avslappnande massage blev serverat med lite men tydlig teasing. Vändning och jag tänker att nä, jag avstår nog. Men hon är påstridig och jag ursäktar mig med att jag har bara 200.- på mig. Det är OK säger hon och ruskar tag i dasen. Hon greppar bollarna och masserar anus lite lätt vilket jag gillar. Sedan teasar hon genom att dra med naglarna från anus och framåt. Rätt ok teknik men då utsikten inte är lika ok så får hon ändå jobba ett tag innan jag skjuter av! Nåja, det finns värre sätt att bränna 450 spänn så det var väl ändå i alla fall prisvärt. Skall nog sikta på återbesök men inte låta mig "tas på sängen"(pun intended) och själv välja massös istället.
Citera
2018-09-20, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sourcreamchipsen
Thai-Sugen som man var idag fick det bli en ny salong i Frölunda.
Ringer på, och två våningar upp ser man en lägenhetsörr med thai-flagga.
En kvinna i ca 35-årsåldern öppnar.
Oljemassage 60 minuter stod på schemat och jag var rätt kåt idag så hade förhoppning på ett lyckligt slut.

En tillmötesgående massör, hon gav mig en trevlig avkoppling. En riktig genomkörare. Denna massör använde våra varma handdukar ibland. Det var nytt för mig. Det erbjöds dock inget extra denna gången. Men massagen ska man inte klaga på. Hon fick lyda mina order om hårdare massage som jag fick påpeka ibland.

Hmm, känner inte till några nya salonger i den delen av stan. Kanske ett "seriöst" ställe då! Bra det eftersom beskrivningen är rätt utmålande.
Citera
2018-09-20, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heffner
Norra huvudstaden, tips från en svåger om en villig 40+ med fina former. Bokade tid och klev efter resan in i lokalen och frågade efter min bokning. En av kvinnorna lyste upp, tog min hand och föste mig inåt i lokalen och låste om oss direkt utan att gå ut först som de flesta gör. Slet av mig kläderna medan hon kysste mig och blottade sina fina bröst. Nu blev det inte tal om någon massage vilket jag redan visste så båda två var med på noterna. Blev en helt grym timme med både det ena och andra så nöjd klev jag ut från salongen i höstsolen.

Hmm De flesta salonger brukar ju i alla fall låtsas att de sysslar med massage. Har aldrig varit med om något som du beskriver. Rekordet är fem minuter för mig.
Sade du något speciellt när du bokade eftersom hon överföll dig på det sätt du beskrev?
Inget jag skulle vilja vara med om i alla fall.
Citera
2018-09-20, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heffner

Har några ställen som jag brukar gå till. Där hinner jag inte få mycket massage innan vi går över till fria aktiviteter. Är i och för sig ganska mjuk efter detta, så massage är inte alltid nödvändigt. Undrar bara varför du tycker det är dax att testa nya salonger när allt var grymt?
Citera
2018-09-21, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Averagedude
Har några ställen som jag brukar gå till. Där hinner jag inte få mycket massage innan vi går över till fria aktiviteter. Är i och för sig ganska mjuk efter detta, så massage är inte alltid nödvändigt. Undrar bara varför du tycker det är dax att testa nya salonger när allt var grymt?

Det kallas för gula febern, jag har själv några grymma tjejer som jag besöker med jämna mellanrum som inte ger någon massage alls. Det blir en timma med riktig GFE där allt är helt suveränt. Dock vid första besöket så fick man lite massage.
Trots detta så kan jag inte låta bli att besöka nya salonger, man vill alltid uppleva lite nytt.

Inga PM tack, mina fina "vänner" outar jag aldrig
Citera
2018-09-21, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av narke2014
Det kallas för gula febern, jag har själv några grymma tjejer som jag besöker med jämna mellanrum som inte ger någon massage alls. Det blir en timma med riktig GFE där allt är helt suveränt. Dock vid första besöket så fick man lite massage.
Trots detta så kan jag inte låta bli att besöka nya salonger, man vill alltid uppleva lite nytt.

Inga PM tack, mina fina "vänner" outar jag aldrig

Håller med dig!

Det finns en salong jag besöker där massagen inte prioriteras. Roligt att besöka denna salong emellanåt.

Som sagt, nyfikenheten gör att det är spännande att besöka andra salonger för att upptäcka vad som erbjuds.
Citera
2018-09-21, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Håller med dig!

Det finns en salong jag besöker där massagen inte prioriteras. Roligt att besöka denna salong emellanåt.

Som sagt, nyfikenheten gör att det är spännande att besöka andra salonger för att upptäcka vad som erbjuds.

Håller med er båda. Vissa gamla favoriter varvas med nya salonger för att behålla spänningen med att man inte riktigt vet vad man får och av vem.
Citera
2018-09-22, 01:50
Medlem
Malmö

Gled in en spontanare på en salong som jag körde förbi. låg diskret. Fann inget via internet i form av bilder på tjejer/salongen så knackade på och det öppnade en mullig ful kvinna. Sa att jag glömt lägga parkering på bilen och körde därifrån.

Körde förbi ett annat ställe där jag såg tjejen sitta i soffan. Parkerade och körde en liten googling men fann heller inget. Så knackade på och tjejen öppnade. Hon Såg bättre ut än jag såg från bilen. 250kr för 30min. In i Låsbart rum. La mig på mage. Skön, mjuk massage. Mycked fokus långt upp insida lår. Vändning. Hon satt bredvid mig och la min arm i på hennes lår och masserade handen. Sen lade hon handen på madrassen mellan benen och satte sig på knä och masserade mina lår högt upp under handduken. Petite tjej, slank kropp med naturliga små runda bröst. Väldigt vackert ansikte. Började ta på hennes lår och frågan om extra kom. Blev en bj med kondis för 400 riksdaler.
Allt som allt en bra och billig upplevelse, ända negativa för mig var att jag gillar sillisar på tjejerna. vet inte någon i malmö dock. sökandet fortsätter.
Citera
2018-09-22, 04:46
Medlem
Tänkte nu berätta om den gång jag är 100 på att tjejen fick orgasm.Ett par år sen norrförort.Ung snygg tjej.Pratade bra svenska och studerade till undersköterska men hade problem med skriftliga provet,därför jobbade hon extra med massage.Skaplig massage,vanlig teasing.Jag hade bestämt att jag skulle ta en till massage senare så när frågan kom skyllde jag på att jag skulle träffa flickvännen senare och i min ålder klarar man bara en gång per dag.Något jag bittert ångrade,skulle ha varit mycket bättre haft sex med denna tjej än den det blev sen.Efter mitt nej såg hon besviken ut.Sa jag får bara 50 för massagen.Jag sa mest på skämt,du får 200 om du är naken resten av tiden,hon sken upp tog av sig allt.Lite kul att denna sexiga tjej hade stora blommiga tant-trosor.Små toppiga bröst rakad mus.Efter en stund säger hon,jag är kåt vill du hjälpa mig.Vi stodt på knä mitt emot varandra och jag in ett finger.Ja stanna där sa hon och jag började pilla.Min andra hand och mun undersökte resten av hennes kropp.Hon kommenterade hela tiden vad jag gjorde.Ja pussa tutten.Ja skönt smeka baken,mm slicka öra.Efter ett tag började hon stöna och prata på thai.Sen övergick det i bara flämtningar och hon rullade med ögonen.Plötsligt blev jag dyblöt på handen när hon fick en fontänorgasm.Hon klappade händerna,glad som ett barn på julafton.Utbrast det kom vatten,det kom vatten Jo jag märkte det.Hon torkade av min hand med den fuktiga trasa hon använt till fötterna.Oj måste byta lakan.Vi klädde på oss hon fick de tre hundralappar jag hade.Tackade med bugning och sammanförda händer och gav mig en kram.Ytterligare en kram innan jag gick.Återkom en månad senare.Ingen av de två tjejer som var där då hade naturligtvis ingen aning om vem hon var.Hoppas hon klarade sitt prov och har fått det jobb hon ville ha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in