Nytt besök förra veckan on a da island in a da sun. Alltså inte Öland men väl Hisingen. Kommer in och träffar en tjej som är rätt söt, om än med vissa synliga rester av sommarens glasskalas. Hon tittar lite förvånat/konstigt på mig, och ja, jag känner igen henne med från annan salong, men jag säger inget. Då var det en ok massage med ok handjobb på slutet, men inte mer än så. Hon hade rätt schyssta bröst, eller bra bh, så det fanns ändå viss potential. Dessutom är hon klart yngre än många övermogna äpplen. Den gången var första gången på den salongen så de verkade lite misstänksamma och därför lite reserverade. Mycket frågor innan avslut erbjöds. Ok, jag tänker att va fan, det kanske blir bättre denna gången! Men döm om min förvåning när jag går in och tar av mig skorna, för då skickar hon fram den tio år äldre kusinen från hekla-grottan.
Snopet? Jo rätt så!! Men vad fan gör man, jo, tid var ju inte bestämt så jag säger vi kör på en halvtimmes massage för jag har lite bråttom. Rätt avslappnande massage blev serverat med lite men tydlig teasing. Vändning och jag tänker att nä, jag avstår nog. Men hon är påstridig och jag ursäktar mig med att jag har bara 200.- på mig. Det är OK säger hon och ruskar tag i dasen. Hon greppar bollarna och masserar anus lite lätt vilket jag gillar. Sedan teasar hon genom att dra med naglarna från anus och framåt. Rätt ok teknik men då utsikten inte är lika ok så får hon ändå jobba ett tag innan jag skjuter av! Nåja, det finns värre sätt att bränna 450 spänn så det var väl ändå i alla fall prisvärt. Skall nog sikta på återbesök men inte låta mig "tas på sängen"(pun intended) och själv välja massös istället.