Flashback bygger pepparkakshus!
2018-09-22, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvenorven
Tänkte nu berätta om den gång jag är 100 på att tjejen fick orgasm.Ett par år sen norrförort.Ung snygg tjej.Pratade bra svenska och studerade till undersköterska men hade problem med skriftliga provet,därför jobbade hon extra med massage.Skaplig massage,vanlig teasing.Jag hade bestämt att jag skulle ta en till massage senare så när frågan kom skyllde jag på att jag skulle träffa flickvännen senare och i min ålder klarar man bara en gång per dag.Något jag bittert ångrade,skulle ha varit mycket bättre haft sex med denna tjej än den det blev sen.Efter mitt nej såg hon besviken ut.Sa jag får bara 50 för massagen.Jag sa mest på skämt,du får 200 om du är naken resten av tiden,hon sken upp tog av sig allt.Lite kul att denna sexiga tjej hade stora blommiga tant-trosor.Små toppiga bröst rakad mus.Efter en stund säger hon,jag är kåt vill du hjälpa mig.Vi stodt på knä mitt emot varandra och jag in ett finger.Ja stanna där sa hon och jag började pilla.Min andra hand och mun undersökte resten av hennes kropp.Hon kommenterade hela tiden vad jag gjorde.Ja pussa tutten.Ja skönt smeka baken,mm slicka öra.Efter ett tag började hon stöna och prata på thai.Sen övergick det i bara flämtningar och hon rullade med ögonen.Plötsligt blev jag dyblöt på handen när hon fick en fontänorgasm.Hon klappade händerna,glad som ett barn på julafton.Utbrast det kom vatten,det kom vatten Jo jag märkte det.Hon torkade av min hand med den fuktiga trasa hon använt till fötterna.Oj måste byta lakan.Vi klädde på oss hon fick de tre hundralappar jag hade.Tackade med bugning och sammanförda händer och gav mig en kram.Ytterligare en kram innan jag gick.Återkom en månad senare.Ingen av de två tjejer som var där då hade naturligtvis ingen aning om vem hon var.Hoppas hon klarade sitt prov och har fått det jobb hon ville ha.

Det lät onekligen som om ni hade en mysig stund tillsammans. Själv hade jag inte kunnat hålla på mig utan hade troligen gått all-in där. Är också tveksam till att jag skulle betala för att få ge henne en happy ending.
Citera
2018-09-22, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Averagedude
Det lät onekligen som om ni hade en mysig stund tillsammans. Själv hade jag inte kunnat hålla på mig utan hade troligen gått all-in där. Är också tveksam till att jag skulle betala för att få ge henne en happy ending.
OK,jag kanske är dum,men har svårt vara snål mot tjejerna.Ger dricks ibland och prutar sällan.Men kommer de någon enstaka gång med ett löjligt högt prisförslag blir jag sur och kontrar med ett skambud åt andra hållet.Lyckades en gång. Hon ville ha 2000 för btb,jag skrattade och sa forget it 500 or nothing.OK just try svarade hon.Men för det mesta blir det lite dålig stämmning och det rinner ut i sanden.
Citera
2018-09-22, 19:24
Medlem
Citat:
OK,jag kanske är dum,men har svårt vara snål mot tjejerna.Ger dricks ibland och prutar sällan.Men kommer de någon enstaka gång med ett löjligt högt prisförslag blir jag sur och kontrar med ett skambud åt andra hållet.Lyckades en gång. Hon ville ha 2000 för btb,jag skrattade och sa forget it 500 or nothing.OK just try svarade hon.Men för det mesta blir det lite dålig stämmning och det rinner ut i sanden.

Förstår va du menar. Anser mig inte snål men priset måste nog ligga inom rimliga gränser. ibland blir det mer, ibland blir det mindre. Beror nog på person och hur sugen jag är. Inte alltid som logiken får bestämma
Citera
2018-09-22, 21:23
Medlem
På väg mot Uppsala slår den till med full kraft, gula febern. Stannar till vid en bankomat i Solna och söker i TMG efter närmsta salong. En trappa ner i ett flerfamiljshus, fyra tjejer jobbar.
Ber om en 1 timmes olje massage ber om medel hård massage. Hon frågar om jag också vill ha massage på framsidan? Självklart! Massage på magen går ända in mot roten och utan handduk så det blir en skön resning. Frågan kommer diskret med 5 fingrar och jag svara med 4 då svarar hon tyst att även tummen måste jobba. Det blir en röding och det var det värt. 350 för massagen. Dit kommer jag tillbaka.
Citera
2018-09-22, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av narke2014
Ja det finns ju en dam på Södermalm som är mycket känd för sina anala lekar hon är bra med tungan bland annat
En försommardag hade jag en stund på en salong i huvudstaden som gjorde mig alldeles vimmelkantig efteråt.Oansenligt skymtar den omisskännliga flaggan vid entredörren i vad som kan kallas för industriområde.Som vanligt är ytterdörren låst,men öppnas snart efter mitt tryck på ringklockan.Där står en äldre kvinna och frågar om jag vill ha massage och visst vill jag det.Jag blir visad till ett rum med dörr och när jag är i färd med att ta av mig kläderna dyker en yngre kvinna iklädd en kort klänning upp i dörren.Lite överraskad frågar jag om det är hon som ska massera mig.Ja svarar hon-vill du hellre ha den andra tjejen?Nej,nej det blir jättebra med dig,får jag ur mig.Det blir en dusch innan och väl tillbaka i rummet,så lägger jag mig tillrätta p magen och väntar.Strax kommer hon in och börjar med massagen på axelpartiet.Efter kanske fem minuter böjer hon sig fram mot mitt huvud och frågar om jag kanske vill ha något mer.Ja det beror vad du har att erbjuda svarar jag.Jag gör allt svarar hon.det pirrar till i hela kroppen av svaret och jag frågar om hon gör analt.Det blir tyst ett ögonblick och hon svarar gillar du analt?Jo det gör jag,får jag ur mig .Jag älskar analt säger hon och fortsätter massagen med orden,att nu ska jag leka med dig.Behandlingen fortsätter ner mot skinkorna och då för hon in en hand under ljumsken och lyfter lite.Ska jag vända?Nej upp säger hon och placerar mig på knä med rumpan i vädret.Då får jag känna hennes tunga i anus ,runt pung och mellangården vidare ner över kuken.Hon suger,slickar och runkar på ett sätt jag aldrig upplevt förut.På något sätt lyckas hon balansera på gränsen utan att det går för mig.Hon ställer sig abrupt i samma ställning som jag stod i och säger min tur.Jag ger henne en liknande behandling.När min tunga når hennes anus vibrerar det till i hennes kropp och hon stönar.Efter en stund sträcker hon sig efter en liten låda vid madrassen som hon öppnar och tar fram en kondom.Öppnar förpackningen och stoppar in kådisen i munnen samtidigt som hon tar ett grepp runt kuken.Hon böjer sig fram och suger på kondomen.Hon vänder upp rumpan mot mig och väntar på min kuk.Jag börjar med fittan och den känns lite stor för min medelmåttiga kuk ,så jag flyttar upp ett pinnhål och knullar henne i anus som kändes mer tight.Undrar om hon gör atm tänker jag och drar ut kuken och ställer mig med den framför hennes ansikte och visst gjorde hon det.Jag återgick till analen där jag strax fyllde kondomen med en massa kåthet.Det blev även en dusch efter massagen för både mig och tjejen och när jag höll på att klä på mig stod hon och tittade på min fortfarande halvstyva kuk med ett leende Jag har frågat efter henne flera gånger,men aldrig återsett henne.Efter den behandlingen blev jag väldigt kräsen .
Citera
2018-09-23, 12:16
Medlem
Hade nog min absolut värsta upplevelse i Malmö för några dagar sedan. En fet padda i 60 årsåldern öpnnar, det ösregnar så jag orkar inte gå till annat ställe. Efter massagen och ett hj för 200 (tänkte egentligen strunta i extra) börjar hon massera mitt huvud och ansikte med samma händer som precis varit i min rövskåra och jag kommit på. Vad i helvete? Blev lack, bad henne sluta och drog. Vissa thai är så jävla smutsiga. I vilken värld är det normalt? Jag tror helt ärligt inte att hon ens förstod varför det är fel att gnida äckliga fingrar i en persons hårbotten och ansikte.
Citera
2018-09-23, 13:40
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoo1
Hade nog min absolut värsta upplevelse i Malmö för några dagar sedan. En fet padda i 60 årsåldern öpnnar, det ösregnar så jag orkar inte gå till annat ställe. Efter massagen och ett hj för 200 (tänkte egentligen strunta i extra) börjar hon massera mitt huvud och ansikte med samma händer som precis varit i min rövskåra och jag kommit på. Vad i helvete? Blev lack, bad henne sluta och drog. Vissa thai är så jävla smutsiga. I vilken värld är det normalt? Jag tror helt ärligt inte att hon ens förstod varför det är fel att gnida äckliga fingrar i en persons hårbotten och ansikte.

Ösregn, orkanvindar eller snöstorm spelar ingen roll. Vänd och gå till ett annat ställe. Varför låta en ful varelse ta på ens kropp för?
Citera
2018-09-23, 16:15
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Averagedude
Förstår va du menar. Anser mig inte snål men priset måste nog ligga inom rimliga gränser. ibland blir det mer, ibland blir det mindre. Beror nog på person och hur sugen jag är. Inte alltid som logiken får bestämma
Vad är att vara snål? Det finns ett outtalat marknadspris och följer man det tycker inte jag man är snål. Sen är det givetvis en affärsöverenskommelse mellan en säljare och köpare. Priset är det säljaren begär och köparen är villig att betala.
Jag har ofta jämfört extratjänsterna med det du får hos en eskort. På salongen är det ofta över på ett fåtal minuter, ofta beroende på ett gediget förarbete i teasingen. Hos eskorten betalar du för tiden du vill ha. Den är i princip alltid längre än i salongen. I min värld är 2000 kr för FS på en salong ett oerhört överpris.
Citera
2018-09-23, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoo1
Ha ha.Hon hade säkert inte tvättat händerna efter de tre senaste kunderna heller
Citera
2018-09-23, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Vad är att vara snål? Det finns ett outtalat marknadspris och följer man det tycker inte jag man är snål. Sen är det givetvis en affärsöverenskommelse mellan en säljare och köpare. Priset är det säljaren begär och köparen är villig att betala.
Jag har ofta jämfört extratjänsterna med det du får hos en eskort. På salongen är det ofta över på ett fåtal minuter, ofta beroende på ett gediget förarbete i teasingen. Hos eskorten betalar du för tiden du vill ha. Den är i princip alltid längre än i salongen. I min värld är 2000 kr för FS på en salong ett oerhört överpris.

Håller med dig helt och hållet. Har blivit erbjuden service för fantasisummor. Har då alltid valt att avstå när vi inte kommer överens. Oftast är det yngre tjejer som tycker att de är värda detta endast av denna orsak att de är just unga. Skall jag uttala mig efter min egen erfarenhet borde de ha mindre betalt då de oftast inte presterar på samma nivå som de lite äldre och mer erfarna. Nu finns det inget rätt eller fel i detta då man betalar efter vad man själv tycker det är värt.
Citera
2018-09-23, 18:50
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk

Likalydande viljeyttringar vi rätt tidpunkt . Det är en överenskommelse rent juridiskt
Citera
2018-09-24, 16:51
Medlem
Citat:

Svenskar och thai har olika syn på det där. Du ska inte känna dig snål för att du "prutar". Det är inte som att du står och försöker pruta ner ett fast pris på en liter mjölk på ICA, det är en förhandling mellan två parter och thaitjejer älskar att förhandla, oavsett om det är på marknaden eller inne på en salong. Se bara till att hålla god stämning, skämta och skratta under förhandlingen. Du skall absolut inte bli sur eller arg då det är att "förlora ansiktet" i thailändsk kultur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in