Citat:
Tänkte nu berätta om den gång jag är 100 på att tjejen fick orgasm.Ett par år sen norrförort.Ung snygg tjej.Pratade bra svenska och studerade till undersköterska men hade problem med skriftliga provet,därför jobbade hon extra med massage.Skaplig massage,vanlig teasing.Jag hade bestämt att jag skulle ta en till massage senare så när frågan kom skyllde jag på att jag skulle träffa flickvännen senare och i min ålder klarar man bara en gång per dag.Något jag bittert ångrade,skulle ha varit mycket bättre haft sex med denna tjej än den det blev sen.Efter mitt nej såg hon besviken ut.Sa jag får bara 50 för massagen.Jag sa mest på skämt,du får 200 om du är naken resten av tiden,hon sken upp tog av sig allt.Lite kul att denna sexiga tjej hade stora blommiga tant-trosor.Små toppiga bröst rakad mus.Efter en stund säger hon,jag är kåt vill du hjälpa mig.Vi stodt på knä mitt emot varandra och jag in ett finger.Ja stanna där sa hon och jag började pilla.Min andra hand och mun undersökte resten av hennes kropp.Hon kommenterade hela tiden vad jag gjorde.Ja pussa tutten.Ja skönt smeka baken,mm slicka öra.Efter ett tag började hon stöna och prata på thai.Sen övergick det i bara flämtningar och hon rullade med ögonen.Plötsligt blev jag dyblöt på handen när hon fick en fontänorgasm.Hon klappade händerna,glad som ett barn på julafton.Utbrast det kom vatten,det kom vatten Jo jag märkte det.Hon torkade av min hand med den fuktiga trasa hon använt till fötterna.Oj måste byta lakan.Vi klädde på oss hon fick de tre hundralappar jag hade.Tackade med bugning och sammanförda händer och gav mig en kram.Ytterligare en kram innan jag gick.Återkom en månad senare.Ingen av de två tjejer som var där då hade naturligtvis ingen aning om vem hon var.Hoppas hon klarade sitt prov och har fått det jobb hon ville ha.
Det lät onekligen som om ni hade en mysig stund tillsammans. Själv hade jag inte kunnat hålla på mig utan hade troligen gått all-in där. Är också tveksam till att jag skulle betala för att få ge henne en happy ending.