Citat:
Ursprungligen postat av
o.j.simpson
Jag är svensk. Vältränad och ung va faaaaaaan
Är du för ung kan dom säkert hoppa extra pga det...inte alla Thaidamer har hebefil dragning.
Är du ung men i rätt ålder och rätt fysik/utseende för att kunna vara snut (vältränad, kortklippt osv) så kan dom säkert passa pga detta.
Eller som någon redan sagt så är du så tafatt och svårläst att dom skippar extra. Att tappa ansiktet är bland det värsta som kan hända tycker dom.
Mitt senaste besök var på en salong där det satt två mycket äldre tanter i lobbyn och log lite tandlöst mot mig
och den massös jag fick anvisad var av modellen tyngre, klart medelålders och inte alls attraktivt ansikte.
Det blev bara massage den dagen men damen försökte sälja in tjänster efter en stunds massage och när jag tackade nej så frågade hon om jag gillade äldre för tydligen så gjorde dom tandlösa gummorna "allt"
Jag kommer INTE gå tillbaka dit...brrrr....men får en vanlig snubbe som jag erbjudande av DEN typen av salong så ska det ju mycket till för att en liten svennepojke som du ska lyckas undvika att bli erbjuden bara du besöker tillräckligt många saloner.
Kämpa på i träsket min gosse!